Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Bare jeg som får grøsninger av han "moromannen"? Minner meg på Magne fra fjorårssesongen. Huff.

Jeg hadde fortrengt Magne. Så tusen takk for påminnelsen. :sur:

Ps. Er ikke sinna på deg, men tanken på Magne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dritforvirret, er jentene seg selv? De er jo karikaturer! De KAN ikke være ekte? Hvordan i helvete har hun ene blonde klart en it-utdannelse og så fått jobb som it-konsulent? Og HVA er en "kundekonsulent" som hun andre jobbet som??

Sorry om noen har svart før. Kundekonsulent kan være et annet ord for telefonselger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene virka sympatiske utenfor rolle, så håper de blir vanlige snart.

Tror ikke det skjer. De er jo skuespillere, og ikke onteressert i å delta som privatpersoner.

Skulle en tro....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at Simone og hun "modell i Gjøvik fotoklubb" er ekte. Kanskje de også er muldvarper og alle lurer alle?!

Anonymous poster hash: 67938...797

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skjer. De er jo skuespillere, og ikke onteressert i å delta som privatpersoner.

Skulle en tro....

Tror at muldvarpspillet er over om en uke, og at de da går over til å være seg selv. Ingen av muldvarpene er skuespillere i virkeligheten. Tror de bare har meldt seg på PH, og fått sjansen til å komme inn ved å spille en ekstremutgave av tidligere deltagere en liten uke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at muldvarpspillet er over om en uke, og at de da går over til å være seg selv. Ingen av muldvarpene er skuespillere i virkeligheten. Tror de bare har meldt seg på PH, og fått sjansen til å komme inn ved å spille en ekstremutgave av tidligere deltagere en liten uke.

Hmm, nei, jeg mener å ha lest et sted at skuespillerne meldte seg på et konsept hos tv3, uten at de visste hva det egentlig var. Det eneste de visste var at det var en skuespillerjobb.

Anonymous poster hash: f9fcc...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, nei, jeg mener å ha lest et sted at skuespillerne meldte seg på et konsept hos tv3, uten at de visste hva det egentlig var. Det eneste de visste var at det var en skuespillerjobb.

Anonymous poster hash: f9fcc...ae3

Jeg trodde også de skulle gå over til å bli deltagere.

Tviler på at TV3 lar oss bli kjent med elleve stk(!), og sender de til Mexico for bare en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Jazzgeir har Paradise-blogg denne sesongen? Prøvde å google, men uten resultat...

Anonymous poster hash: f26b2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Jazzgeir har Paradise-blogg denne sesongen? Prøvde å google, men uten resultat...

Anonymous poster hash: f26b2...029

Det ligger link for et par sider siden. Det er ikke jazzgeir i år, han har fått noen venner til å blogge for seg i år. I rette jazzgeir-ånd.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg trodde også de skulle gå over til å bli deltagere.

Tviler på at TV3 lar oss bli kjent med elleve stk(!), og sender de til Mexico for bare en uke.

Det er dette jeg også tenker. Blir kjedelig å bli "kjent" med alle skuespillerene, for så at de skal bli byttet ut når uken er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer: Er dette en tråd for Viaplay-brukere også? I så fall må jeg holde meg unna, da de ligger én episode foran meg.

Dette er ikke tråden for Viaplay.

De er i PH-spoiling-tråden, men der ligger det vel rykter enda lenger frem i tid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge skal dette foregå? De er vel egentlig litt for mange nå da? Tenker at de bare skal spille skuespill ut uken og så avslører de at det var tull.



Anonymous poster hash: 78e1d...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei, jeg mener å ha lest et sted at skuespillerne meldte seg på et konsept hos tv3, uten at de visste hva det egentlig var. Det eneste de visste var at det var en skuespillerjobb.

Anonymous poster hash: f9fcc...ae3

Jeg trodde også de skulle gå over til å bli deltagere.

Tviler på at TV3 lar oss bli kjent med elleve stk(!), og sender de til Mexico for bare en uke.

Jeg kjenner to av deltagerne og for å si det sånn. De er IKKE skuespillere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å være en bitchy skuespiller. Hvert fall ikke en uke.

Han Egil fyren var maks irriterende da!!

Morsomt at alle mener at å være på ph er en stor drøm og de er jo skikkelig happye for at de kom med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes første episode var veldig skuffende, for mye skuespill og "tull", men håper det tar seg opp.

Enig. Ble litt for mye tull ja. Blir skikkelig flau på de sine vegne. :flau:

Jeg liker ikke hun Aurora. Klare ikke å sette fingeren på det, men synes hun var litt plagsom. Også ble hun SÅÅ glad da hun fikk det rosa rommet. Jeeezes.

Anonymous poster hash: fe433...bf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomma på første episode i går så jeg ser på den nå

De fem jentene som sjekka inn virker som en stor skuffelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hadde aldri valgt Egil til partner, Herregud hadde ikke overlevd en time med han en gang.

Marius må seriøst klippe seg her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...