AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #201 Del Skrevet 26. februar 2014 Det blir morsomt å se hvordan de reagerer i morgen. Det er nesten rart de ikke har skjønt at det er noe. Alle karakterene er jo veldig ekstreme Anonymous poster hash: 54c39...8c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2014 #202 Del Skrevet 26. februar 2014 Det blir morsomt å se hvordan de reagerer i morgen. Det er nesten rart de ikke har skjønt at det er noe. Alle karakterene er jo veldig ekstreme Anonymous poster hash: 54c39...8c0 De er jo ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 26. februar 2014 #203 Del Skrevet 26. februar 2014 Skal alle skuespillerne ut i morgen eller skal noen bli til ekte deltagere? Blir spennende imorgne i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #204 Del Skrevet 26. februar 2014 "Atte selvom hun har den ene hjernecellen i rullestol så tror jeg nå at den har lært å gå". Anonymous poster hash: 75328...000 Hun kunne vært døvetolk, så tydelig som hun snakker! Lurer på om hun gjør seg dummere enn ho egentlig er..? For jeg blir litt bekymra. Anonymous poster hash: bccf1...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 26. februar 2014 #205 Del Skrevet 26. februar 2014 Skal alle skuespillerne ut i morgen eller skal noen bli til ekte deltagere? Blir spennende imorgne i alle fall Tror alle skal ut, men alle skuespillerne skal vel være der når det avsløres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #206 Del Skrevet 26. februar 2014 Hun kunne vært døvetolk, så tydelig som hun snakker! Lurer på om hun gjør seg dummere enn ho egentlig er..? For jeg blir litt bekymra. Anonymous poster hash: bccf1...72c Hun har så mye spytt i munnen når hun snakker. Jeg kaster opp Anonymous poster hash: 94783...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 26. februar 2014 #207 Del Skrevet 26. februar 2014 Amy er kjedelig synes jeg. Litt anonym. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #208 Del Skrevet 26. februar 2014 "Det er som å høre ondskap og negativitet bli blandet i en stor orgasme" Anonymous poster hash: adb96...51c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #209 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror Aurora er litt som Isabell fra i fjor. Virker dummest, men er faktisk smartest. Anonymous poster hash: bab0a...ad6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 26. februar 2014 #210 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg synes nivået på jentene både IQ-messig og utseendemessig er det dårligste hittil av PH-sesongene. Så ut som de ekte guttene er noen klasser over på den såkalte skalaen. Utenom Siri. Virker oppegående og er veldig vakker. Endret 26. februar 2014 av Version 2.0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 26. februar 2014 #211 Del Skrevet 26. februar 2014 Nå har jeg riktignok bare sett tre epiosder av denne sesongen, men det har virkelig tapt seg i forhold det hvordan det var i sesong 1 og 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #212 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg synes nivået på jentene både IQ-messig og utseendemessig er det dårligste hittil av PH-sesongene. Så ut som de ekte guttene er noen klasser over på den såkalte skalaen. Utenom Siri. Virker oppegående og er veldig vakker. Hvor ser du de ekte guttene??Anonymous poster hash: 94783...6b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 26. februar 2014 #213 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Hvor ser du de ekte guttene??Anonymous poster hash: 94783...6b6 My mistake. Jeg mente ikke å spoile på noe vis, men jeg har altså sett morgendagens episode. Trodde det var torsdag idag. Ehhm. Men man får iallefall se noen glimt av de nye helt på slutten av episoden. Så der får dere se litt av de "ekte" guttene!! Endret 26. februar 2014 av Version 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #214 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror 80-tallsjenta (Aurora?) har hatt talefeil og gått til logoped, og at det er derfor hun snakker så overtydelig. Jeg tror Maria eller hun mørke er de smarteste deltagerne. Siri går jo altfor hardt ut, så hun blir garantert sendt hjem snart. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. februar 2014 #215 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Kan man se morgendagens episode på viaplay nå? Jeg skal ikke spoile altså. Bare lurer for jeg tenker å kjøpe en mnd viaplay hvis morgendagens episode er ute nå. Endret 26. februar 2014 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #216 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror 80-tallsjenta (Aurora?) har hatt talefeil og gått til logoped, og at det er derfor hun snakker så overtydelig. Jeg tror Maria eller hun mørke er de smarteste deltagerne. Siri går jo altfor hardt ut, så hun blir garantert sendt hjem snart.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Hva mener du med 80-tallsjente? Bare lurer Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #217 Del Skrevet 26. februar 2014 Leste litt på bloggen til hun som spiller bimboen og der skriver hun at hun aldri kunne vært med på PH som en ekte deltager. Derfor går jeg utifra at skuespillerne sjekker ut av hotellet og programmet når det hele avsløres. Da kommer det vel inn helt nye gutter? Men da tenker jeg som så at de må bli ekstremt skuffet over jentene? Med mindre de har plukket ut like, ehhhh, usjarmerende gutter da. Castingen er helt sprø, jeg klarer ikke å forstå at det er sant. Noen av de jentene er faktisk noe av det mest ufreshe jeg har sett. Sånn noen gang!!! Simone og Aurora... Ugghh har ikke ord.Anonymous poster hash: 94783...6b6 Hva er bloggen hennes? Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #218 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva mener du med 80-tallsjente? Bare lurer Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Platinablondt hår, fargesterke og ofte rosa klær, rosa lebestift og masse rosa rouge. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 26. februar 2014 #219 Del Skrevet 26. februar 2014 Liker egentlig Siri best av de som er "ekte" der inne. Hun er skarp i forhold til andre der, så derfor liker jeg henne. Selvsagt mye "spill" og sånt, men sånn er det vel om du skal være på et sånt show. Hun er også utrolig pen og har en veldig ren og fin hud. Var noen venninner av meg som også snakket om dette i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 26. februar 2014 #220 Del Skrevet 26. februar 2014 My mistake. Jeg mente ikke å spoile på noe vis, men jeg har altså sett morgendagens episode. Trodde det var torsdag idag. Ehhm. Men man får iallefall se noen glimt av de nye helt på slutten av episoden. Så der får dere se litt av de "ekte" guttene!! Får håpe ikke de gutta har meldt seg på for å få seg ei heit blond dame med silikon og lite mellom øra da, for med tanke på de jentene som er der nå så er ikke akkurat de noen typiske paradise-jenter. Men synes egentlig det er spennende nå når folk ikke er så typisk paradise egentlig, for har ikke giddet og sett paradise før denne sesongen (selvsagt sett en episode her og der, men har vært kleint å se rett og slett) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå