Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

:goodbye::Gjesp::husarbeid:

Flinka! :blomst: :klem:

• Liker 1
Skrevet

Altså, i kveld kjørte jeg fra støvlettene mine på parkeringsplassen :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Næmmen i alle dager! Går det an også? :hoho:

Eller kan hende det ikke er noe å le av. Var du glad i dem? Og er det mulig å få de tilbake?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Næmmen i alle dager! Går det an også? :hoho:

Eller kan hende det ikke er noe å le av. Var du glad i dem? Og er det mulig å få de tilbake?

Jeg klarer ikke kjøre med annet enn noen gamle lefser av noen sko og det er ikke akkurat skovær ute, så jeg bytter sko utenfor bilen. Når jeg så kom hjem og skulle ta støvlettene med meg opp så var de ikke der. Herr Lerke var noen billengder bak meg og måtte kjøre inn igjen og se etter skoa mine. :ler:  Og der stod de, forlatt i mørket! Er det mulig? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Jeg klarer ikke kjøre med annet enn noen gamle lefser av noen sko og det er ikke akkurat skovær ute, så jeg bytter sko utenfor bilen. Når jeg så kom hjem og skulle ta støvlettene med meg opp så var de ikke der. Herr Lerke var noen billengder bak meg og måtte kjøre inn igjen og se etter skoa mine. :ler:  Og der stod de, forlatt i mørket! Er det mulig? 

Å stakars! De så sikkert kjempeensomme ut der de sto. :sjokkbla: Fint at du fikk de tilbake da. 

• Liker 1
Skrevet

Håper bare ingen har sett meg ! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

I såfall fikk de seg nok en god latter. :kose::ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Teeeeeenk om noen starter en tråd med at den de sto parkert ved siden av kjørte avgårde uten støvlettene! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

:hoho:Det kan brått skje. Så mange rare tråder som det er her inne. :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Rumle skrev:

Teeeeeenk om noen starter en tråd med at den de sto parkert ved siden av kjørte avgårde uten støvlettene! :laugh:

Tenk om noen har tatt bilde av både skoene og nummeret på bilen :flau:

Vel, jeg stod ikke ved siden av noen, det var en hp plass midt nede i sentrum :hoho:

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Hvem kler ikke bort magen sin?! :P

JEG! :nigo: Den er der og blir der og jeg er egentlig litt stolt av den siden jeg har spart til denne størrelsen et helt liv. 

43 minutter siden, Mynona skrev:

Nei :fnise:  Han vet vel egentlig ikke om dere tror jeg..

Så han vet ikke at på et gitt tidspunkt i deres forhold litt inn i fremtiden, når klokken slår midnatt, tyter det ut
masse hemmelige, rare kvinnfolk fra pc`en din og ut i stua deres og VI skal bli der. :lur: 

*styrte langsomt og utspekulert inn på kontrollrommet for å lete opp forlatte sko-sekvensen på tape... :lur::lur: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Ja! Og av deg også. Og legger det ut her. Hi-hi. 

Neida...:klem:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

JEG! :nigo: Den er der og blir der og jeg er egentlig litt stolt av den siden jeg har spart til denne størrelsen et helt liv. 

Så han vet ikke at på et gitt tidspunkt i deres forhold litt inn i fremtiden, når klokken slår midnatt, tyter det ut
masse hemmelige, rare kvinnfolk fra pc`en din og ut i stua deres og VI skal bli der. :lur: 

*styrte langsomt og utspekulert inn på kontrollrommet for å lete opp forlatte sko-sekvensen på tape... :lur::lur: 

Ha-ha, :hoho:Typisk Hoppesvar det der altså, men vet ikke om jeg tror noe på det. :ler:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Vel, jeg stod ikke ved siden av noen, det var en hp plass midt nede i sentrum :hoho:

:laugh: det går nok bra!

• Liker 2
Skrevet

Nå er det serietitting her. *Herrens vejer* :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er at all julehandling er ferdig. Bare matinnkjøp gjenstår. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, :hoho:Typisk Hoppesvar det der altså, men vet ikke om jeg tror noe på det. :ler:

Joda det ER sant. Jeg har spart et helt liv. :laugh: 

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nå er det serietitting her. *Herrens vejer* :blomst:

...er uransakelige? Si meg er dere på vei inn i den religiøse høytid med alvorstunghet? :klo: 
Hvis ikke, hva er det da da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...