Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm skeptisk til den siste der :laugh:

 

Uansett .. dere som er drevne på Spotify @Hoppetaujentakanskje? @Dr. A. KulaEr det ikke mulig å få en skikkelig 'shuffle' på sangene på en spilleliste? :klo:

Når jeg åpner en liste og klikker shuffle blir det bare den ene artisten etter den neste, altså med alle sangene per artist etter hverandre. Er det ikke noen måte å få blandet listen skikkelig? :vetikke:

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Hmmm skeptisk til den siste der :laugh:

 

Uansett .. dere som er drevne på Spotify @Hoppetaujentakanskje? @Dr. A. KulaEr det ikke mulig å få en skikkelig 'shuffle' på sangene på en spilleliste? :klo:

Når jeg åpner en liste og klikker shuffle blir det bare den ene artisten etter den neste, altså med alle sangene per artist etter hverandre. Er det ikke noen måte å få blandet listen skikkelig? :vetikke:

 

Høres ut som listen består av artister og ikke sanger. 

Eller er det "radio" - lister du bruker?

:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Høres ut som listen består av artister og ikke sanger. 

Eller er det "radio" - lister du bruker?

:klo:

Nei, det er lister med sanger, ja :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen strykebilder :ler: 

Jeg syr, jeg. Har (med hjelp av snille mamma) sydd julestrømper i år, og to av de er gaver, så må få de ferdige :Nikke: Den ene er det da, bare den siste igjen :) 

Flinke @Aldrisur som styrer og steller i heimen til jul! Bare pass på å slappe av litt og, så du ikke sovner før alt er pakket opp og takket for på julaften :fnise::klemmer: 

Og gubben skulle blitt ristet litt! Bare for å stadig ombestemme seg for hvor mange barn han vil ha! Heldigvis skjønner han at det ikke er sjans for at jeg hadde gått med på å prøve NÅ. :scorpis:Tanken på å gå gravid igjen er..bare..nei. Får se om jeg forandrer mening når jeg får sove på natta igjen :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke driver å skrur shuffle av, sånn at den spiller i den rekkefølgen sangene står i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Aldri, du har jo ikke meldeplikt her, så du får bare titte innom når du føler for det :) 

Høres ut som dere får en koselig jul. Jeg elsker jul med huset fullt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Er du sikker på at du ikke driver å skrur shuffle av, sånn at den spiller i den rekkefølgen sangene står i. 

Hmm det kan godt være, har ikke tenk på det. Skal følge godt med fremover :Nikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Og Aldri, du har jo ikke meldeplikt her, så du får bare titte innom når du føler for det :) 

---

Veldig enig i dette :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dere er så fine atte! :yvonne:

Ferdig med å stryke, nå strikker jeg på teppet til lille mini-My.:rodmer:  Blir så fint atte - og herlig avslappende arbeid.

Ja @FruN - knip igjen inntil videre! Vi heier på deg! :duskedame::ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei, ikke miste pusten Lerke, det er ikke så ille som det høres ut. :nordvesta:Men enig med deg i det siste du skrev, :P

(Jeg dauer av de to voksne mannfolka i kjellerstua her som spiller spill med sånn VR med hjelm og briller og det hele. Har ikke prøvd det ennå jeg, men herr Aldri har i hvert fall gått til innkjøp av denne tekniske merksnodigheten og de banner, roper og skriker der nede. :forvirra: Har noen av dere prøvd det før?) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nei nei, ikke miste pusten Lerke, det er ikke så ille som det høres ut. :nordvesta:Men enig med deg i det siste du skrev, :P

(Jeg dauer av de to voksne mannfolka i kjellerstua her som spiller spill med sånn VR med hjelm og briller og det hele. Har ikke prøvd det ennå jeg, men herr Aldri har i hvert fall gått til innkjøp av denne tekniske merksnodigheten og de banner, roper og skriker der nede. :forvirra: Har noen av dere prøvd det før?) 

 

Ikke prøvd. Ønsk deg hørselsvern til jul, om du kan vente til den 24. :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det nærmeste jeg kommer er når jeg testet Ara Pacis VR i Roma med en venn i høst, det var merkelig og morsomt! Vi gikk rundt det ekte monumentet med briller/headset og fikk både sett alteret i farger og små episoder med folk. Morsomst var det å "fly" over Marsmarkene i antikken :ninuskapus:

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nei nei, ikke miste pusten Lerke, det er ikke så ille som det høres ut. :nordvesta:Men enig med deg i det siste du skrev, :P

(Jeg dauer av de to voksne mannfolka i kjellerstua her som spiller spill med sånn VR med hjelm og briller og det hele. Har ikke prøvd det ennå jeg, men herr Aldri har i hvert fall gått til innkjøp av denne tekniske merksnodigheten og de banner, roper og skriker der nede. :forvirra: Har noen av dere prøvd det før?) 

 

Haha!! :laugh: Du må prøve! Det er sikkert supergøy!!! :jepp:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt snodig når du snur deg rundt og det skjer ting i alle grader rundt, ble litt ustødig på beina iblant :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...