Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Aldrisur skrev:

Flinka! :blomst: :klem:

Jo takk :ler: Det er mindre enn en mnd til storesøster begynner i barnehagen :overrasket: Så må klargjøre litt :ler: 

28 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Altså, i kveld kjørte jeg fra støvlettene mine på parkeringsplassen :hoho:

Bra gjort :fnise: Godt du fikk de tilbake da! :jepp: 

Jeg har kjørt avgårde med både lommebok og mobil på taket :fnise: Ikke samtidig da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

JEG! :nigo: Den er der og blir der og jeg er egentlig litt stolt av den siden jeg har spart til denne størrelsen et helt liv. 

Så han vet ikke at på et gitt tidspunkt i deres forhold litt inn i fremtiden, når klokken slår midnatt, tyter det ut
masse hemmelige, rare kvinnfolk fra pc`en din og ut i stua deres og VI skal bli der. :lur: 

*styrte langsomt og utspekulert inn på kontrollrommet for å lete opp forlatte sko-sekvensen på tape... :lur::lur: 

:fnise: Neeeiii.. da tror jeg han blir litt rasket over altså! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tråd jeg ikke har skrevet i som er så absurd (og slitsom!) at det er helt utrolig. Den fungerer nesten som en bilulykke når man ikke vil se, men samtidig ikke klarer å la være :ler: Hopper litt over enkelte av gjentakelsene til TS forsåvidt, men må liksom sjekke innom den likevel. smileys-play-455883.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, FruN skrev:

Jo takk :ler: Det er mindre enn en mnd til storesøster begynner i barnehagen :overrasket: Så må klargjøre litt :ler: 

Bra gjort :fnise: Godt du fikk de tilbake da! :jepp: 

Jeg har kjørt avgårde med både lommebok og mobil på taket :fnise: Ikke samtidig da :P 

Uff som tiden flyr! :mynona:

Har du? Jeg har kjørt i fra bærepose med mat, håndvesken min med kort, mobil og andre verdisaker (i P-huset på Aker Brygge, og fikk den tilbake av en snille dame som hadde funnet den), to passasjerer som var med på en tur jeg arrangerte + understellet til barnevognen.

:fnise: 

38 minutter siden, Frøkensina skrev:

Huff :fnise: Jeg har kjørt fra bensinlokket på taket to ganger :sjenert: 

:5:

33 minutter siden, Mynona skrev:

:fnise: Neeeiii.. da tror jeg han blir litt rasket over altså! 

Rasket over? 

32 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det er en tråd jeg ikke har skrevet i som er så absurd (og slitsom!) at det er helt utrolig. Den fungerer nesten som en bilulykke når man ikke vil se, men samtidig ikke klarer å la være :ler: Hopper litt over enkelte av gjentakelsene til TS forsåvidt, men må liksom sjekke innom den likevel. smileys-play-455883.gif

Hvilken tråd Frøkensina? Nysgjerrige meg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt vennskap brutt like raskt ned :ninja:

 

Endelig får jeg slappe litt av, bare synd det er på feil tid av døgnet.  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag. 

12 timer siden, Aldrisur skrev:

Uff som tiden flyr! :mynona:

Har du? Jeg har kjørt i fra bærepose med mat, håndvesken min med kort, mobil og andre verdisaker (i P-huset på Aker Brygge, og fikk den tilbake av en snille dame som hadde funnet den), to passasjerer som var med på en tur jeg arrangerte + understellet til barnevognen.

:fnise: 

:5:

Rasket over? 

Hvilken tråd Frøkensina? Nysgjerrige meg. :overrasket:

Jeg forstår at jeg er i godt kjøre fra selskap. :ninja:

OBS: i dag er den store bulkedagen. Pass opp for bulkere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredag (snart) kveld alle sammen!

Jeg har vært borte i hele dag og nå er det bare å dusje, kle seg, stikke innom et sted og kjøpe blomster og rett i bursdagsselskap. :mynona:Ha en fin kveld dere! :vinke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plutselig kom jeg på at den årlige kostymefesten burde være i dag :bond: Men heldigvis fikk jeg svar på at den er avlyst før jeg stresset masse med klær, hodepryd og taxi :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...