Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 #1 Del Skrevet 2. februar 2014 ...og la ballongen gå ballongen gå ballongen gå Sett deg oppi kørja og la ballongen gå ballongen gå til værs værs værs! Velkommen til ALLE som har lyst til å bli med på tur i den nyopp-pumpa luftballongen! Nå er alt "packat og klart for vinterens tur til Thailand! Batteriet til fotoapparatet er nyoppladet og Aldrisur har fjernet vinterdunet under armene. Jeg håper dere vil bli med på turen? Ferdig pakket - opp i ballongen med oss! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #2 Del Skrevet 2. februar 2014 God tur, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2014 Takk Gjest! Håper du vil følge med litt på turen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #4 Del Skrevet 2. februar 2014 Woooooooooooooooohooooooooooooooooooo ny ballong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #5 Del Skrevet 2. februar 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2014 Skååååååååååååååååååål! Og takk for nydelig cava, sjampagne - whatever, det ser kjempegodt ut! Nå skal vi ha det morsomt Rumle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #7 Del Skrevet 2. februar 2014 Skååååååååååååååååååål! Og takk for nydelig cava, sjampagne - whatever, det ser kjempegodt ut! Nå skal vi ha det morsomt Rumle! Skåååååååååååååååål!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 2. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. februar 2014 #9 Del Skrevet 2. februar 2014 Ingen fest uten kake! Gratulerer med ny bok! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 3. februar 2014 Kakefeeeeeeeest! Nydelige kaker frue! Og så er jeg så glad for at diu fant fram til ballongen denne gangen også! I morgen letter vi og reiser ut av vinterlandskapet og inn i tropeheimen! (Eh, tropeheimen? ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. februar 2014 #11 Del Skrevet 3. februar 2014 Nå tusler jeg i seng .. Ønsker deg en riktig fin tur i morgen - og ser frem til å lese om dine eventyr fra varmere strøk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 3. februar 2014 Gonatta Rumle! Tusler her også - så sees vi snart igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #13 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hihihi...jeg fant deg nok! Ha en trygg og god reise! Endret 3. februar 2014 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. februar 2014 #14 Del Skrevet 3. februar 2014 Går jo ikke glipp av gode nyheter Håper dere får en finfin tur nedover! Og gleder meg til rapporter om oppholdet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #15 Del Skrevet 3. februar 2014 ...og fine bilder av nylakkede tær, med grønne vekster eller strand i bakgrunnen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg gleder meg også! Skal prøve å ta øyeblikksbilder og inkludere dere med på denne fantastiske turen! Om jeg blir litt ala FF, så håper jeg dere tilgir meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. februar 2014 #17 Del Skrevet 3. februar 2014 Du er allerede tilgitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 3. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #19 Del Skrevet 3. februar 2014 Det blir som å ta oss med på vår aller første tur sammen faktisk. Vi skal på vår jomfrutur! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. februar 2014 #20 Del Skrevet 3. februar 2014 Ny lufballong! Jeg setter meg godt til rette, jeg. Vil tro de på jobb forstår at jeg velger dem bort for en stund i varmere strøk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå