Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Så koselig! Lang tur det da, men det er vel greit å få litt varme. Snøen smelter nå her, men...er nok varmere i Thailand likevel :fnise:

Heeeiiii Millimani! Så fint at du fant veien til ballongen da! Håper ikke det noe snø i Thailand i væffal!

:sjokkert:

Ha en nydelig tur, Aldri! *stå i gjengen som skal vinke til hun letter* :goodbye:

Jeg vinka tilbake! :blomst:

Goood tur!

Tusen takk Tekola! Håper inderlig det går bra med deg og at du ikke har noe vondt mer! :hug:

Mellomlande i London eller Amsterdam? :vetikke:

Mellomlander i Doha! :vin:

Åååå god tur!! jeg vil gjerne bli med :)

så skal du få bli med til Canada :)

Vi leker at du er med nå vi Mia! :ball:

Jeg synes de ofte flyr nedover mot Europa først og så setter de kursen østover. Men det kan godt hende de fløy over Sverige i steden. Tar det ikke 10-12 timer flytid da? Også kommer det jo an på om man mellomlander eller ei. Hun skal vel mellomlande i Bankok først vil jeg tro, og så fly videre derfra etter hva jeg forstod. :vetikke:

Skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke peiling på hvilke land vi har flydd over! :bond: Det var så mørkt hele veien og vi fløy så høyyyyt, så jeg så ingenting jeg. :briller2::ler:

Men nå har vi i hvert fall kommet fram til Doha. Turen fra Oslo og hit tok 6 timer. Så skal vi sitte her og pimpe litt hvitvin før vi reiser videre til Bankok. Det vil si at vi har 6 timer til å reise med fly! :daane:

Det er virkelig ingen sak å reise så langt når man sitter på så flotte plasser altså. Jeg prøvde å ta noen bilder til dere, men aner ikke om de gir det rette inntrykket. Skal overføre dem til ballongen når jeg kommer frem til Krabi.

Deeeeeeet kan bli lenge til altså! Vi har tre timer ventetid i Bankok før flyet vårt skal ta oss videre inn i landet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vi sitter her og venter logrende til neste livstegn fra deg. :jepp: Godt å høre at alt er vel, Aldri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, men da er dere sikkert fremme og du har oppdatert oss når jeg våkner i morgen tidlig da. Lykke til videre på ferden.

Bra dere kjører stil! :vin: <-hvit

Hils herr Aldri også da! Hvor langt er det å fly fra Bankok til Krabi?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

iiiiiiiiiiiiiiiik!

Jeg fant ikke frem før nå, så nå må jeg virkelig ta løpefart og sats for å komme meg oppi kørja!

Men det aner meg at blir litt vanskelig, så du får heller storkose deg helt alene på tur sammen med din gode husbonde :Nikke:

Kjærleiksferie :rodmer:

Gleder meg til spennende oppdateringer og forhåpentligvis masse bilder Aldri! :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, men da er dere sikkert fremme og du har oppdatert oss når jeg våkner i morgen tidlig da. Lykke til videre på ferden.

Bra dere kjører stil! :vin: <-hvit

Hils herr Aldri også da! Hvor langt er det å fly fra Bankok til Krabi?

Hvit ja, og den skal være iiiiskald! :sno:

Èn time tok det i fly fra Bankok til Krabi My!

So far, so good!

Skal det være litt jordbær med den vinen?

chocolate-covered-strawberries.jpg

Det høres (og ser) kjempegodt ut frue! Takkogtakk.

iiiiiiiiiiiiiiiik!

Jeg fant ikke frem før nå, så nå må jeg virkelig ta løpefart og sats for å komme meg oppi kørja!

Men det aner meg at blir litt vanskelig, så du får heller storkose deg helt alene på tur sammen med din gode husbonde :Nikke:

Kjærleiksferie :rodmer:

Gleder meg til spennende oppdateringer og forhåpentligvis masse bilder Aldri! :klemmer:

Puh! Godt du fant fram i hvert fall! :hoppe: Masse bilder skal bli!

Håper du har kommet vel frem nå, aldri :blomst:

Det hadde jeg ikke. :cry:

Eller nå i alle fall. :fnise:

Ikke nå heller! :riste:

Eller nå? :lete:

Jaaaaaa, da hadde jeg kommet frem! :sprettoy:

Har hun blåst avgårde tro? Eller motvind?

For en tur altså! Vi har reist i sammenhengende 23 timer!

Og når vi endelig kom frem til Krabi så skulle herr Aldri gå og kjøpe taxibillett i ankomsthallen (for det må man ha). Og bortskjemte Aldrisur ble bare litt sur nå vi forsto at han hadde kjøpt feil billetter, for plutselig kom det en mann og slang koffertene våre inn i en skranglete rutebuss som var stappfull av svette turister. Heeeeelt bakerst i bussen krabbet vi inn og fikk satt oss på noen provisoriske seter, ved siden av søppel og gamle utgåtte sko. (Se bilde) :hoho:

Den skranglete rutebussen kjørte oss rundt i HELE området her! Hadde vi tatt en taxi ville vi brukt ca. 20 minutter fra flyplassen og til hotellet. I stedet måtte vi sitte tålmodig og ikkesure (ikke være sure første dagen i ferien må vite) og humpe i lokalbussen i over en time. :skya:

Men nå er vi her, vi har vært ute og spist litt mat, kikket litt på omgivelsene og hentet passord til nettet her, og klokka er 23.00 thai-tid!

De to første bildene er fra sitte/ligge-plassen min på Dreamliner!

Det andre bildet er fra lokalbussen. :danser:

tGnsOrZ.jpg

lwu7Flz.jpg

rGhGHGJ.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har min vinter regnet bort igjen. Hurramegrundt for det! :strix:

Se på det sånn at med buss får dere førstehånds kjennskap til lokale skikker og befolkningens gjøren og laden. :jepp:

Det så godt ut å sitte i de øverste bildene da. Jeg må si det. :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har min vinter regnet bort igjen. Hurramegrundt for det! :strix:

Se på det sånn at med buss får dere førstehånds kjennskap til lokale skikker og befolkningens gjøren og laden. :jepp:

Det så godt ut å sitte i de øverste bildene da. Jeg må si det. :tommelopp:

:fnise: Ja, du er vel ikke akkurat lei deg når regnet tar alt det hvite! :laugh:

Vi ble ganske så kjent med både befolkning og områdene rundt ja! Vi var til og med innom steder der ingen skulle tru at nokon kunne bu! :jepp:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at dere er vel fremme! :hoppe: Litt av noen bilder! :ler: Flysetene så ganske så behagelig ut - og champagnen! :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en kontrast på reisemåte!

Godt å høre dere er trygt fremme :jepp:

Ja ikke sant? Kjempekontraster, men det er vel disse kontrastene som gjør at man setter pris på de behagelige sidene i livet! :ler:

Så bra at dere er vel fremme! :hoppe: Litt av noen bilder! :ler: Flysetene så ganske så behagelig ut - og champagnen! :nigo:

Rååååsa og sprudlende champagne Rumlemor! :kristin:

Jeg legge meg nå jeg, men lover å oppdatere i morgen den dag! :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Yeeeyyyyy- oppdateringer med bilder og greier :bolledeig:

Godt å vite at dere har kommet dere vel frem. Reisen er jammen lang til

paradis, men det er jo verdt det! Ikke at jeg har vært der før, men jeg kan absolutt

ikke tro noe annet ihvertfall.

Har dere noe spesielle planer/lyster i løpet av disse ukene eller blir det stort

sett strandlivet med paraplydrinker, bytrasking og shopping, og restaurantbesøk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...