Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Så koselig å treffe noen dere kjenner da Aldri! Var det planlagt at dere skulle feriere der nede samtidig, eller var det litt av en overraskelse? Håper uansett at dere får en kjempefin dag sammen venneparet deres!

Her piss-regner det og er egentlig bare elendig vær :sukk:

Sørpete og ganske jævlig.

Heheee, jeg våkna opp til hagen full av bambier i dag :strix:

Det er nemlig grønt gress fra husveggen og 1 meter utover. Så de gressa _rett_ utenfor soveromsvinduet mitt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her regner/sludder det nå. Livet er herlig dere. :)

Vi må underholde oss litt mens vi venter på oppdateringer. Kan noen se hva dette er? Stirr godt, vel og lenge. Det skal bli "noe". :)

stereograms07.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh:

Mja ikke egentlig, jeg kan ikke se slike figurer jeg - så det hjelper ikke hvor lenge jeg stirrer. Har minimalt med dybdesyn, jeg mistenker at det har noe med det å gjøre :vetikke:

Må korrigere meg selv litt der, det hender en meeeeget sjelden gang at jeg kan se noe, men da er de sikkert ganske åpenbart for alle :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper flere tar utfordringen oppi der og forsøker seg på å "løse gåten". :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så er det Herr Aldri i bakgrunnen der. Hun ligger der og soler seg i hans beundring, tenker jeg vi sier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du spør...... For 50 minutter betaler man sjelden under 750 kroner...

Denne dama jeg bruker er en ung, vakker, varm, herlig sjel...Et sånt menneske man sjeldent møter. Det er umulig å ikke like henne. Man skulle tro at 2 timer høres for lenge ut, men det er det jammen ikke. Hun tar seg god tid til alle delene av kroppen, og fy søren så mye kunnskap hun har! Første gang jeg var hos henne, når hun kjente på musklene mine, så sa hun at jeg har nok sånne muskler som lett vokser i størrelse, at jeg fort blir trent, men også lett for knuter og spenninger, og om jeg er inaktiv en periode, så forsvinner musklene fort og at jeg da får en del rygg og nakkeplager. Men musklene mine bygger seg nok veldig kjapt opp igjen i det jeg begynner å trene igjen....Det stemmer på en prikk skal jeg si deg!!! Det er akkuratt sånn det er, og hun skjønte det kun med å kjenne på muskulaturen min! Etter en 2 timers hos henne, så svever jeg ut derfra- helt uten noen spenninger eller knuter!

...Og det beste er; Det koster 1000 kroner! (Julegave fra foreldrene mine :) )

Hørtes awesome ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er et 3d-bilde som man ved å stirre/se på det på et bestemt vis, får se ting gjemt i alle formene og fargene. Det er "noe" som skjuler seg i det bildet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: D-vitaminforgiftning? :klo:

Jeg tar gjerne et drivhus på grønn resept/ skattefradrag - så kan du ta massasjestol! :ler:

Eller kanskje heller en herlig overdose. :fnise: Synes forresten det var en god fordeling av godene det der. :danse:

Åh, det bildet Hoppis! Klarte ikke å holde fokuset. Fikk såvidt et eller annet frem på høyresiden. Klarer aldri sånne bilder. :sjokkert:

Ha en strålende helg sammen med venner og sol Aldri!

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å treffe noen dere kjenner da Aldri! Var det planlagt at dere skulle feriere der nede samtidig, eller var det litt av en overraskelse? Håper uansett at dere får en kjempefin dag sammen venneparet deres!

Her piss-regner det og er egentlig bare elendig vær :sukk:

Sørpete og ganske jævlig.

Heheee, jeg våkna opp til hagen full av bambier i dag :strix:

Det er nemlig grønt gress fra husveggen og 1 meter utover. Så de gressa _rett_ utenfor soveromsvinduet mitt....

Får ikke til å multisitere i dag heller. :(

Ååååå, bambier rett ved husveggen?! :rodmer:

Vi visste at de skulle ikke veldig langt fra oss Noz, og vi hadde avtalt og prøve å møtes. Så at vu fikk det til er helt fantastisk. De hadde leif bil og kjørt i tre timer for å treffe oss. Ekte vikinger det der! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at de kom til dere da. Har de overnattet der dere er i også eller? De har vel ikke kjørt 3 timer hver vei på samme dag?

Kose dere videre i paradis.

Her i moderlandet har vi blitt en gullmedalje, en sølvmedalje og en bronsemedalje rikere og solen har tittet frem og det ser ut som en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. det nytter ikke å sitere dere! Grrrr, dette nettet er til salgs for 50 øre! Eller 10 Bath!

Jeg klarer ikke å finne ut hva bildet ditt viser jeg Hoppe!? Blir bare helt kokkeliko i hodet av å stirre på det! :fnise:

Håper dere har en fin lørdag og at pissregnet har stoppet og sola skinner på dere! :hug:

Jeg har hatt det såååå koselig - med besøk og greier. I går var vi ute og spiste middag sammen, så en runde på byen og alle var kjempehappy for å se hverandre igjen! :hoppendeglad:

Nå har vi kommet hjem (til hotellet) etter seks timer med øyhopping, bad og sol! :sol: Vi leide en longtailbåt med sjåfør som vi kalte Kaptein Sabeltann - og han bare gliste og lo og skjønte ikke noe. Ikke et ord engelsk kunne han . Og vi kan jo ikke thai. Vi var innom fire forskjellige øyer.

Litt bilder derfra kommer her:

Chicken Island

sfvGAey.jpg

Poda Island.. Måtte være ute i vannet h e l e tiden, det var så varmt på den stranden atte! :daane:

Hai6gIi.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...