Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyt dagen, Aldrisur!

Det er synd at det er så mange egoistiske turister rundt om :(

Sandete håndklær og lunkent flaskevann er litt av sjarmen! :opplyser:

Og gratulerer med morsdagen! Aldrisurine tenker nok på deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært artig om "surine" kom innom og sa hei. :jepp:

Jeg er våken forresten og ønsker deg en fin dag i den sandete ørkenen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surine kunne ha vært mamsens stedfortreder her inne, mens hun selv er i utlandet. Det syns jeg. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt dagen, Aldrisur!

Det er synd at det er så mange egoistiske turister rundt om :(

Sandete håndklær og lunkent flaskevann er litt av sjarmen! :opplyser:

Og gratulerer med morsdagen! Aldrisurine tenker nok på deg :jepp:

Hi-hi, ja Tekola, dette er kontrastenes ferie, har jeg kommet fram til. Enten er det luxus de lux eller søppel, sand og lunka vann!

:laugh:

Det hadde vært artig om "surine" kom innom og sa hei. :jepp:

Jeg er våken forresten og ønsker deg en fin dag i den sandete ørkenen. :)

Det er så koselig med deg Hoppe! Du bar ehopper rundt og gjør alle glad du! :hug:

Jaaaaa det hadde vært kjempekoselig!!! :jepp::blomst:

:Nikke:

Håper du koser deg i varmen, aldri :klemmer:

Det gjør jeg Rumlen! :klem1:

Surine kunne ha vært mamsens stedfortreder her inne, mens hun selv er i utlandet. Det syns jeg. :jepp:

Hvorfor snakker dere så mye om Surine? :babyjente: Men jeg er helt enig altså, hun burde vært stedfortreder, for jeg kan bare være her når nettet vil det som jeg vil.. Og det er ganske sjelden synes jeg!

Enig, Hoppe :5:

:babyjente: Enig jeg og!

-------------------------

I går var vi på en heller luguber restaurant og spiste thai-mat. Jeg ba om å få ikke så spicy, men herregud når jeg tok den første biten. Jeg hoster og nyser som en gal og snørr og tårer renner når jeg får for sterk mat. Masse ris og ananasbiter ved siden av, så kom jeg meg gjennom måltidet. 60 kroner, middag for to personer + cola og hvitvin! Det er ikke som å gå ut og spise hjemme kan man si,´. :ler:

I kveld har vi vært på en helt fantastisk restaurant. Vi ringte og bestilte bord og hotellets sjåfør kom og hentet oss.

Det var såååå fint der - lå ganske høyt oppi fjellsiden her, med nydelig utsikt, flink betjening (som kunne engelsk) god mat og alt var bare helt topp. Veldig romantisk også da. :biggrin:

Når måltidet var over og vi hadde betalt ca. 500 kroner for tre-retters ++++ drikke, ble vi kjørt hjem igjen.

Det er som jeg sa til Tekola - kontrastenes ferieopphold! :skya: Det er liksom enten eller med alt her, om dere skjønner hva jeg mener?

Bilde fra Utsikten fra The Hilltopp - fineste restauranten i området! :hjertesmil:

wvRQrXN.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt nok en fantastisk dag Aldri!

Ja, dagen har vært fin My. :blomst:

Har holdt meg mest i skyggen i dag. Den heldagsbåtturen tok veldig på min norske vinterhud. Men i morgen tror jeg at jeg kan begi meg ut i sola igjen. :wow:

Det er godt å ha en avslapningsdag også.

Vi får ikke med oss konkurransene i OL her, men har fått med oss på nyhetene at Norge leder medaljekampen og vi er såååå stolte av å være norske. (Selv om ingen her en gang vet hva vinter-ol er for noe) :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, det er vel ikke stedet å skryte av skiskytergull nei :P

Høres ut som dere koser dere masse. Selv i kontrastene. Det er jo det som gjør at man setter pris på det som er bra og godt.

Koselig å få se litt bilder også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ja, det er vel ikke stedet å skryte av skiskytergull nei :P

Høres ut som dere koser dere masse. Selv i kontrastene. Det er jo det som gjør at man setter pris på det som er bra og godt.

Koselig å få se litt bilder også!

Nettopp - akkurat det tenker jeg også! :5:

Her en kveld var vi innom en indisk restaurant, indisk mat er jo såååå godt!

Når vi vises til bordet legger jeg merke til at duken ser ut til å være spydd på av ørten turister før oss, fett og flekker og griseri. Jeg ba om at de skiftet duk.

Kelneren hentet da en duk fra et annet bord. Denne var bare littegranne spydd på, så han la den på vårt bord og så kjempefornøyd ut. :nigo: Deretter fikk vi menyene. Sånne med plastikk utenpå. De var så fettete og grisete at jeg nesten ikke klarte å ta i min. :overrasket:

Så, før vi bestilte mat, sa jeg til herr Aldri at jeg måtte en tur på toalettet. Kom inn der og herregud, at det går an! Det var så møkkete og grusomt og ingen vask til å vaske hendene i! På veien tilbake til bordet la jeg virkelig merke til hvor grusomt de var på den restauranten. Møkk, størkna mat på gulvet og muse (rotte-) lort i krokene. Jeg ville aldri tilgitt meg selv om maten jeg spiste den kvelden hadde gjort oss dårlige. :angry:

Så vi gikk vi. :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det hørtes ikke veldig appetittelig ut nei. Skjønner godt at dere gikk derfra.

Var på en restaurant i Vietnam hvor vi bare spiste risen :P Det kjøttet så suspekt ut, og var litt kommerlige kår der. Men det var det eneste stedet å spise der vi satt å ventet på en ferje, så vi hadde ikke noe valg.

Men jeg har aldri blitt dårlig i utlandet *bank-i-bordet*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes ikke veldig appetittelig ut nei. Skjønner godt at dere gikk derfra.

Var på en restaurant i Vietnam hvor vi bare spiste risen :P Det kjøttet så suspekt ut, og var litt kommerlige kår der. Men det var det eneste stedet å spise der vi satt å ventet på en ferje, så vi hadde ikke noe valg.

Men jeg har aldri blitt dårlig i utlandet *bank-i-bordet*

Det var nok smart og bare spise risen! :wow:

Nei, jeg har heller aldri blitt dårlig av maten, til tross for at jeg aldri tenker over isbiter, uvasket salat og sånt. Men når man merker at ALT stinker av uhygiene, og alle varselllamper lyser, er det jo greit å ta hensyn til det. :lur:

Som du skjønner går nettet tregt her My. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...