Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Ikke spøk sånn da Mynona og Hoppe...Kjenner jeg Aldrisur rett så får hun

dårlig samvittighet for ikke å (kunne) oppdatere oss :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må da bare være ute i den store verden å kose seg. Men vi kan jo savne henne litt likevel :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke sånn ment. Hun er savnet - sånn er det bare. :jepp: Håper dagen har vært av det gode slaget, uten solbrenthet og sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er naturen som er den største kunstneren... :jepp:

Kos dere med litt dansemusikk en kveldsstund...

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Aldri er rund og god i de fine formene sine tror jeg vi sier... :lur:

Thi-hi, ja i motsetning til deg! :fnise:

Åhhh så nydelig soloppgang!!!!!!!!!!!!!! :daane: Du må stå opp så tidlig hver dag da, så du får se den masse! :opplyser:

Eller legge deg når den har stått opp .. :vin: som enkelte andre kanskje ville gjort :sjenert:

Ja, her er det bare å velge og vrake Rumle! Alt er tillatt når man har ferie, ikke sant? :vin:

Og ikke minst strandbildet av deg da

Jeg som trodde du var litt sjenert og greier, men der tok jeg skikkelig feil gitt.

Foresten så synes jeg du likner på noen, men jeg klarer liksom ikke å sette finger`n

på hvem......... :klo:

Ligner vel på meg selv jeg Nozze. :sjenert::danser:

Det var da ei lekker trulte på stranden, og for en fin soloppgang.

Ha-ha, kan ikke tenke meg et ord som passer bedre på en som er god og lubben: Trulte! :helen:

Gud, for en soloppgang!

Hva er det mest eksotiske du har spist noen gang?

Jeg kommer ikke på noe veldig eksotisk jeg har spist jeg FruN, men ble tilbudt svaleredesuppe en gang, som jeg seff takket nei til.

Her i Thailand "dyrkes" svaleredene høyt oppe i huler i fjellene. Man kan se tauene, som svaleredesankerne bruker til å klatre opp når de skal hente redene, henge ned fra huletakene. Det er kun de såkalte autoriserte sankerne som får lov å hente redene. Et kilo svalerede på markedet er verdt mellom 20 og 40 000 (kroner), så hulene blir voktet og det vanker streng straff til de som prøver å stjele de.

Ooooog, hvis noen gidder å lese videre: :popcorn: Når svalemamma skal legge egg bygger hun et rede av strå og sitt eget spytt. Når hun er ferdig med å lage rede, så sankes det. Da må hun i gang ed å bygge et nytt rede, men når det er ferdig bygget, så tar de jammenimeg det også. :tristbla: Tredje gang hun bygger, begynner hun å spytte blod (stakars), når det redet er ferdig, lar de hun beholde det til egglegging.

Ja, sånn er det med den saken, med forbehold om at jeg forsto den guiden som ledsaget oss gjennom historien. Hans engelsk og min engelsk var veldig forskjellig :ler: + at de er noen år siden jeg hørte "historien om svaleredene".

Nydelig!!!

:roser:

Du får ha en riktig god morgen når du står opp til en ny, vakker dag. :)

Takk skjønne Hoppe!

:klem1: Nå sitter jeg ute i morgenbrisen, før sola har rukket å stå opp. I går fikk jeg ikke tid til å skrive noe her, men skal prøve å få tatt noen bilder og lagt inn senere i dag.

Dagen i går var en skikkelig lat en. :daane: Sto opp, spiste frokost, én times massasje av "damene på stranden", soling og bading hele resten av dagen, spiste middag og så på film fra sengekanten. Wolf on Wallstreet.

Håper dere har det fint alle sammen! :klemmer:

Nå skal jeg lage meg en kopp kaffe :Nikke: (har et lite, men praktisk utekjøkken her jeg sitter).

Sorry, det ble litt surr med siteringen av Noz oppi der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, kan ikke tenke meg et ord som passer bedre på en som er god og lubben: Trulte! :helen:

Ja, hun så så fornøyd, smørgul og fin ut. :fnise::hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, raringer!

Jeg fikk ikke lest de siste kommentarene fra dere før akkurat nå. Jeg begynte nemlig å skrive det forrige jeg skrev, i natt. Så fortsatte jeg skrive og multisitere uten å kikke på de siste kommentarene. :fnise:

Men, jeg er sjeleglad :hoppendeglad: for at dere savner meg når jeg ikke har vært innom ballongen 1, en, ÈN dag! :hoho:

Edit: Mangla en hel haug med K-er! :laugh:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I LOVE YOU! :klem:

*jeg er unnskyldt for jeg er så trøtt at jeg ikke vet hva jeg skriver, hihi...*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det er et aber med å bo så fint som vi gjør her: Det er utrolig vanskelig å løsrive seg fra "boet" og komme seg ut å utforske øya. :bond:

Udkmft1.jpg

(Hvis bildet er uskarpt, kan det være fordi jeg tok fotoapparatet rett ut av et kaldt rom og ut i varmen.)

...men noen Tuk-tuk-turer har det også blitt... ;)

m6Eodoe.jpg

Bilde er tatt fra passasjersetet. :lol:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guuuu...så skjønt basseng! Vi andre får nøye oss med en vanlig dusj, men jeg skal tenke på deg neste gang jeg dusjer.

*det høres ikke bra ut, jeg vet det...men det var ikke sånn ment, hehe...*

Jeg skal til og med fantasere meg til noen herlige svømmetak i stående positur... :jepp:

Ps. jeg har regn og gråvær i dag også. Kos deg med sol og en eventuell bris.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane:

Jeg legger meg til litt ved det bassenget, jeg. Tar en coctail og venter på Aldri som er ute og tuk-tuker.

th_cocktail-1.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...