Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men altså.. disse svalene... hvordan får de bygget et rede av bare spytt?? :klo:

De må vel ha noe kvist og kvast også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

For en historie fra båtturen Aldri!

Kjenner jeg blir nokså irritert og oppgitt over enkeltes oppdragelsesmetoder (eller

skal vi si mangel på oppdragelsesmetoder) på denne ferieturen deres..

Men en ting er snickers og twix; Du har en bra evne til å fortelle historier og ting! Jeg klarer

ikke å sette fingern helt på hva det er du gjør, men det er ikke alle som forteller så fengende som deg :Hehe:

Håper dere har hatt en fin dag Aldri.

Tida flyr og plutselig så må dere fly hjemover, men dere kommer sikkert til å reise dit for en ellevte gang også :icon_lol: Vet ikke om du er enig med meg, men jeg synes virkelig at borte er bra, men hjemme ER best (dvs, det er innmari godt å komme hjem fra turer.Hjemme hadde nok ikke vært så best om man ikke dro bort i blant)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres herlig ut, han frokostgutten! :ler:

Selv om de ikke lenger setter jentebarna ut i skogen, er det fortsatt mer status med guttebabyer dessverre. Så det forekommer fryktelig sene aborter og lignende... :sukk:

Meeeeeen, det er lørdag. Over til noe hyggeligere! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært MIN gutt, må jeg si.

På mandag reiser vi til London, guttebassen og jeg. Der skal han få finne ut hvordan man orienterer seg i en storby, finne frem på undergrunnen, bestille mat osv. Ting som er så verdifulle med tanke på egne reiser senere i livet. Gleder meg til å oppdage London på nytt sammen med ham!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det var bra at du fikk prøve deg på egen hånd?

Joda, klarte jo meg alene ei helg i Gøteborg i fjor. Å jeg tok bare offentlig transport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klarte jo meg alene ei helg i Gøteborg i fjor. Å jeg tok bare offentlig transport.

Veldig bra! Tror det er viktig at man får lov til å prøve seg i kontrollerte former i uvante omgivelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært MIN gutt, må jeg si.

På mandag reiser vi til London, guttebassen og jeg. Der skal han få finne ut hvordan man orienterer seg i en storby, finne frem på undergrunnen, bestille mat osv. Ting som er så verdifulle med tanke på egne reiser senere i livet. Gleder meg til å oppdage London på nytt sammen med ham!

Det høres kjempelurt ut! Utrolig verdifull erfaring!

Kos dere masse, masse, masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjokkert: ...jeg er inne i et "korthus" og uhyggen sniker seg inn i mine knokler... *kryptisk tale i mørket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...