Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra, da blir hun nok glad :fnise:

Er det morgen eller kveld hos deg nå? :klo:

Nå er klokka 17.45 og jeg bør gå og dusje av meg all den ekle solkremen. På med faktor - av med faktor, puh, det er litt av en jobb. I tillegg kommer jeg rett fra massajedamene mine på stranda, og de smørte også noe olje på meg som bør dusjes av, merker jeg. Jeg er helt klissete på hele kroppen! :fnise:

Hvordan er det med deg Rumle? Hørte akkurat noen som sa at det snør i Oslo, snør det hos deg også?

Sikkert i alle svigermor trådene her på KG he he

Det er nok akkurat de trådene jeg skipper det Vex. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje høres veldig deilig ut da, tar du det hver dag når du er der?

Det snør ikke her, er faktisk ganske mildt her i dag, 8 grader. Men det har blåst ganske så heftig de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad Bodø ikke har ishall, da hadde jeg sikkert spilla hockey for lenge siden. Koster da 6000 kr for alt utstyret man trenger he he.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje høres veldig deilig ut da, tar du det hver dag når du er der?

Det snør ikke her, er faktisk ganske mildt her i dag, 8 grader. Men det har blåst ganske så heftig de siste dagene.

Ikke hver dag Rumle, men hvis du ser på bildet her, er det bassenget vårt i front og så holder de fnisete og hyggelige massajedamene til rett nedenfor her.

DA er det fristende å bare ta seg en "liten massasje" når man har lyst og tid. De knar opp musklene så en blir helt støl dagen etter. Men så, dagen deretter, føler en seg myk og fir for alle PC-knuter! :wow: Og så koster det jo nesten ingenting. Jeg betaler 80 kroner for én times massasje. Også gir jeg litt driks da. :blomst:

rILe8Zl.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får gjemme en tallerken med svaleredesuppe til Hoppe .. hun liker det sikkert!

Hun kan jo ta lungemos til middag og suppa til forrett

Hoppe elsker sikkert svaleredesuppe!

Slemminger! :glare: Jeg skal ALDRI spise sånn mat. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad Bodø ikke har ishall, da hadde jeg sikkert spilla hockey for lenge siden. Koster da 6000 kr for alt utstyret man trenger he he.

Jeg hadde vært sånn her Torshov Hockey shut up and take my money

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere såååå nært sjøen? Så utrolig deilig :rodmer:

Ja, vi bor på stranda og er ute hele dagen!

Nå må jeg :dusje: om jeg vil eller ei. Vi skal tusle langs stranden og oppover mot byen for å få oss noe middag.

Det blir med to måltider om dagen + masse vann! Frokost og middag. :hoppe:

Vi snakkes Rumlen, ha en fin lørdag så lenge!

------

Fin lørdag til Hoppe, Vex og Noz og dere andre som stikker innom også! (VI bare erta deg litt Hoppetuss :klemmer: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erte meg her og erte meg der.... :jolie:

Slemminger? :sjokkert: Trodde du likte litt spesiell mat jeg :fnise:

Jeg spiser ikke mine dyriske venner på det viset. Nope. :(

Det er noe helt annet med frittgåerne lunger på en grønn eng. De spiser jeg av og til. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erte meg her og erte meg der.... :jolie:

Jeg spiser ikke mine dyriske venner på det viset. Nope. :(

Det er noe helt annet med frittgåerne lunger på en grønn eng. De spiser jeg av og til. :)

Men, det er jo ikke dyr, det er jo bare redet - eller har jeg misforstått helt her? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*erter litt mer her og erter litt mer der*

*sparker diskret, men effektivt på ankelen der det gjør mest vondt* :lur:

Men, det er jo ikke dyr, det er jo bare redet - eller har jeg misforstått helt her?

Nei, men tenk deg hvilken innsats svalemamman har lagt sin sjel i...og så kommer det vemlinger og ødelegger for henne, med vilje. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sparker diskret, men effektivt på ankelen der det gjør mest vondt* :lur:

Nei, men tenk deg hvilken innsats svalemamman har lagt sin sjel i...og så kommer det vemlinger og ødelegger for henne, med vilje. :(

Jooo, du har vel rett i det .. du får ta en ekstra porsjon lungemos da :ler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...