Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Solnedgang :bolledeig: Så fantastisk fin da! (...Og veldig klokka-tidlig?)

Det er så utrolig bittert når man skriver et langt innlegg men så klikker alt i vinkel og så blir

det bortevekk! Men siden du er på et nokså utsatt sted for at dette skjer nå Aldri, så kanskje

det hadde vært en god idè å skrive innleggene på et word-dokument og så kopiere og lime det inn her når du har skrevet det ferdig? Klikker nettet da, så er det jo ingen krise.

En sånn effektiv masasje er herlig! Eller, herlig er det jo ikke da :fnise: Men etterpå så er det litt herlig alikevell. Skal til massør-dama mi neste uke, for en 2 timers massasje! Det er faktisk en bra kombinasjon av godt og veldig vondt-godt! Gleder meg!

Rofl- blomsten din må jo ha en fabrikasjonsfeil!? :sjokk:

Jeg har fint lite peiling på blomster, men denne blomsten må jo være verdens eldste julestjerne i potte!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg klarte ikke å få det til å bety noe vettugt. Det sto nemlig på min tv-dings og jeg fikk den ikke til å funke igjen. Å dra ut stikkontakten hjelper. :)

Tror jeg tar nettfri resten av kvelden. Hodet må hvile litt i kveld. So long Aldri og alle vennene. :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solnedgang :bolledeig: Så fantastisk fin da! (...Og veldig klokka-tidlig?)

Det er så utrolig bittert når man skriver et langt innlegg men så klikker alt i vinkel og så blir

det bortevekk! Men siden du er på et nokså utsatt sted for at dette skjer nå Aldri, så kanskje

det hadde vært en god idè å skrive innleggene på et word-dokument og så kopiere og lime det inn her når du har skrevet det ferdig? Klikker nettet da, så er det jo ingen krise.

En sånn effektiv masasje er herlig! Eller, herlig er det jo ikke da :fnise: Men etterpå så er det litt herlig alikevell. Skal til massør-dama mi neste uke, for en 2 timers massasje! Det er faktisk en bra kombinasjon av godt og veldig vondt-godt! Gleder meg!

Rofl- blomsten din må jo ha en fabrikasjonsfeil!? :sjokk:

Jeg har fint lite peiling på blomster, men denne blomsten må jo være verdens eldste julestjerne i potte!?

Ooo, hvor mye må du ut med for en 2 times massasje?

Hihi, er jeg som snakker masse og passer på blomsten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til Cordelia også - så hyggelig å se seg! :klemmer:

---

Hvor er aldri i dag da? :klo:

:hallo: Lige måde!

Snakker om julestjerner. Det er ikke en sånn dere har?

Tror snart det blir D-vitaminforgiftning her snart. :fnise: En meget vakker en dog. Mmmmm, massasjestol synes jeg det skulle vært skattefradrag på eller noe sånt. Eller inn under egenandelen i lege og helsebehandling, sammen med tannbehandling. :laugh:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titter ned fra balongen* Ahhhhhh, der var det langt ned ja!

:blomst: Jaaaaaa, ikke sant Rofl? Ikke rart nettet halter og går i den høyden her? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er reisebrevene dine :opplyser: Du er jo på ferie! :jepp:

Takk FruN - du er snill du! :hug:

Solnedgang :bolledeig: Så fantastisk fin da! (...Og veldig klokka-tidlig?)

Det er så utrolig bittert når man skriver et langt innlegg men så klikker alt i vinkel og så blir

det bortevekk! Men siden du er på et nokså utsatt sted for at dette skjer nå Aldri, så kanskje

det hadde vært en god idè å skrive innleggene på et word-dokument og så kopiere og lime det inn her når du har skrevet det ferdig? Klikker nettet da, så er det jo ingen krise.

En sånn effektiv masasje er herlig! Eller, herlig er det jo ikke da :fnise: Men etterpå så er det litt herlig alikevell. Skal til massør-dama mi neste uke, for en 2 timers massasje! Det er faktisk en bra kombinasjon av godt og veldig vondt-godt! Gleder meg!

Rofl- blomsten din må jo ha en fabrikasjonsfeil!? :sjokk:

Jeg har fint lite peiling på blomster, men denne blomsten må jo være verdens eldste julestjerne i potte!?

Litt tidlig solnedgang for oss nordmenn. Sola går ned klokka halv sju hver kveld - hele året (tror jeg). :opplyser:

Ja, men jeg klarte ikke å få det til å bety noe vettugt. Det sto nemlig på min tv-dings og jeg fikk den ikke til å funke igjen. Å dra ut stikkontakten hjelper. :)

Tror jeg tar nettfri resten av kvelden. Hodet må hvile litt i kveld. So long Aldri og alle vennene. :goodbye:

Håper det teknske fungerer bedre hos deg i dag - når du våkner! :Nikke:

:popcorn:

Sitter du der og koser deg med pop-corn du søte Kristian. :klem1:

Når du våkner i dag er det fredag. Og måtte det bli en goooood fredag for deg. :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Lige måde!

Snakker om julestjerner. Det er ikke en sånn dere har?

Tror snart det blir D-vitaminforgiftning her snart. :fnise: En meget vakker en dog. Mmmmm, massasjestol synes jeg det skulle vært skattefradrag på eller noe sånt. Eller inn under egenandelen i lege og helsebehandling, sammen med tannbehandling. :laugh:

Jaaaaa, Cordelia, for en god idé! Eller på grønn resept? Veldig billig!! :skratte:

Yo, jeg ser på ishockey men vi ligger under 2-0 blæææh

Da må du se til å få dem til å score litt faderlig fort Vex!

Hyggelig å se deg forresten! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa, Cordelia, for en god idé! Eller på grønn resept? Veldig billig!! :skratte:

Da må du se til å få dem til å score litt faderlig fort Vex!

Hyggelig å se deg forresten! :hug:

Har tapt 5 kamper på rad :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neiii, det var da skikkelig grusomt Vex!

Du kan bli med meg på tur ut i denne longtail-båten i stedet for å sitte der å grine, da vet du. :blomst:

Il2Px7c.jpg

Her er det tidlig morgen, vi har spist frokost og nå skal det bli soling. Solfaktor 30 på hele kroppen og så rett ut i :sol:

I dag får vi besøk av noen venner som også er på ferie her, et par timers kjøring herfra.

Det blir sikkert koselig. :takke:

Akkurat nå flyr nettet lekende lett avgårde, men hvis det stopper opp igjen, vil jeg bare ønske dere en alle tiders fredag og helg! :klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir nesten litt flau av meg selv, er ikke noe bedre enn de her gubbene som ser fotball å kjefter og smeller til TVen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å treffe venner på ferie da :jepp: Håper dere får en strålende fin dag og helg - om vi ikke snakkes :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS: hva betyr "initialising" på norsk? Hodet mitt har stoppet opp.

verb (used with object), in·i·tial·ized, in·i·tial·iz·ing. Computers.

1. to set (variables, counters, switches, etc.) to their starting values at the beginning of a program or subprogram.

2.to clear (internal memory, a disk, etc.) of previous data in preparation for use.
:blomst:

:hallo: Lige måde!

Snakker om julestjerner. Det er ikke en sånn dere har?

Tror snart det blir D-vitaminforgiftning her snart. :fnise: En meget vakker en dog. Mmmmm, massasjestol synes jeg det skulle vært skattefradrag på eller noe sånt. Eller inn under egenandelen i lege og helsebehandling, sammen med tannbehandling. :laugh:

:vinke: D-vitaminforgiftning? :klo:

Jeg tar gjerne et drivhus på grønn resept/ skattefradrag - så kan du ta massasjestol! :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ooo, hvor mye må du ut med for en 2 times massasje?

Hihi, er jeg som snakker masse og passer på blomsten!

Artig at du spør...... For 50 minutter betaler man sjelden under 750 kroner...

Denne dama jeg bruker er en ung, vakker, varm, herlig sjel...Et sånt menneske man sjeldent møter. Det er umulig å ikke like henne. Man skulle tro at 2 timer høres for lenge ut, men det er det jammen ikke. Hun tar seg god tid til alle delene av kroppen, og fy søren så mye kunnskap hun har! Første gang jeg var hos henne, når hun kjente på musklene mine, så sa hun at jeg har nok sånne muskler som lett vokser i størrelse, at jeg fort blir trent, men også lett for knuter og spenninger, og om jeg er inaktiv en periode, så forsvinner musklene fort og at jeg da får en del rygg og nakkeplager. Men musklene mine bygger seg nok veldig kjapt opp igjen i det jeg begynner å trene igjen....Det stemmer på en prikk skal jeg si deg!!! Det er akkuratt sånn det er, og hun skjønte det kun med å kjenne på muskulaturen min! Etter en 2 timers hos henne, så svever jeg ut derfra- helt uten noen spenninger eller knuter!

...Og det beste er; Det koster 1000 kroner! (Julegave fra foreldrene mine :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...