Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke sett noe av verden før, men vi er så heldige å få se den igjennom dine vakre øyne. :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny lufballong! :strix:

Jeg setter meg godt til rette, jeg. Vil tro de på jobb forstår at jeg velger dem bort for en stund i varmere strøk. :fnise:

Hvis de ikke forstår det er de noen ordentlige dårlige kollegaer Anje! :snurt:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke forstår deg, Anje...ta det gode rådet som ganske mange får her inne: DROPP DEM! :skratte:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, det er løsningen på så mangt, Hoppe. Men litt usikker på hva jeg skulle levd av... :sjenert:

Og faktisk så er vi på jobb et sånt herlig sted at det hadde vært helt greitt om jeg spontant forsvant sørover en uke eller to. :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, benytter anledningen til å inspisere den nye ballongen. Ser veldig bra ut.

God tur! :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her inne lever vi greit på det Balubahagen innbringer. Der er det vekster av alle slag, dyr går på beite bakerst i dalen og Fruen m.fl. holder oss med gode bakevarer...og andre lager middager. Jeg tror vi skulle fått det fint her. :jepp: Vi lever av luftballong og kjærlighet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, benytter anledningen til å inspisere den nye ballongen. Ser veldig bra ut.

God tur! :blomst:

:hoppendeglad: Så hyggelig at du vil være sammen med oss Cordelia!

Nå skal jeg bare finne frem solbrillene mine, dra igjen glidelåsen på kufjerten min og pelle meg ut til Oslo Lufthavn - som det så fint heter. :reise:

Vi snakkes! :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Lang tur det da, men det er vel greit å få litt varme. Snøen smelter nå her, men...er nok varmere i Thailand likevel :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en nydelig tur, Aldri! *stå i gjengen som skal vinke til hun letter* :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å nevne det: i dag har jeg hørt vårfuglkvitter for første gang! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, tiden har gått så fort i dag, så jeg har jo helt glemt å ønske deg gooood tur før du reiste. Tipper du i skrivende synd er over Sørlandet i en slik en Dreamliner! Kanskje har du Internett også der?

Fly pent og kose dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de ofte flyr nedover mot Europa først og så setter de kursen østover. Men det kan godt hende de fløy over Sverige i steden. Tar det ikke 10-12 timer flytid da? Også kommer det jo an på om man mellomlander eller ei. Hun skal vel mellomlande i Bankok først vil jeg tro, og så fly videre derfra etter hva jeg forstod. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...