Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:strix: Hei FruN! Har dere hatt en fin søndag? 

Ja, har det :jepp: Jeg er trøtt og sliten, har litt lakenskrekk for tiden..men en bra dag har det vært :jepp: Må bare småkjefte litt på HerrN, han er verpesjuk... :dry: Skulle ønske menn og kunne gått gravide :ler: 

Du da? :klemmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verpesjuk NÅ? :ler:  Ja hadde nok vært greit om han kunne testet det selv. Skulle tro to små på en gang var ganske mye?

Jeg har litt generell skrekk for tiden, men har vært i familieselskap med ganske mange i dag og har det fint nå. :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Verpesjuk NÅ? :ler:  Ja hadde nok vært greit om han kunne testet det selv. Skulle tro to små på en gang var ganske mye?

Jeg har litt generell skrekk for tiden, men har vært i familieselskap med ganske mange i dag og har det fint nå. :klemmer: 

Huff, ja..masete er han og. Eller, har vært i dag. Jeg har sagt det kan vurderes etter lillebror har fylt året. Jeg trenger å være meg selv litt nå, ikke bare mamma. Synes det er nok med frøkna som straks er to, og lillegutt på 3,5mnd. Tanken på å gå gravid igjen før han kan gå.. :daane: Egentlig å gå gravid igjen i det hele tatt. 

Godt å høre at du har en fin avslutning på dagen :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det holder visst med 3 (+2) :P  De eldste har han jo aldri fått vært ordentlig pappa til. Mannfolk vettu, ikke alle som skjønner at det å gå gravid faktisk er en påkjenning for kroppen :roll: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, FruN skrev:

Huff, ja..masete er han og. Eller, har vært i dag. Jeg har sagt det kan vurderes etter lillebror har fylt året. Jeg trenger å være meg selv litt nå, ikke bare mamma. Synes det er nok med frøkna som straks er to, og lillegutt på 3,5mnd. Tanken på å gå gravid igjen før han kan gå.. :daane: Egentlig å gå gravid igjen i det hele tatt. 

Godt å høre at du har en fin avslutning på dagen :klemmer: 

Ja du får be han roe seg ned eller skaffe egne eggstokker :opplyser: Viktig at du får litt tid til deg selv i blant med to barn, for knøttene sin del også tenker jeg, at du ikke blir utslitt. :lillesky2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye styr på kg i kveld, man er tydeligvis pedo hvis man er på kino og ser en Barnefilm o.O og unormal hvis man ser tegneserie/filmer. Så mange rare personer på kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Winza skrev:

Mye styr på kg i kveld, man er tydeligvis pedo hvis man er på kino og ser en Barnefilm o.O og unormal hvis man ser tegneserie/filmer. Så mange rare personer på kg :P

Faktisk.. Godt jeg har fått barn da :ler: Da er jeg liksom unnskyldt blant de med den holdningen :ler: 

Hei igjen forresten! :jepp: 

5 timer siden, Frøkensina skrev:

Får ikke sove :sukk: 

Håper du fikk sove til slutt :klem: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

Faktisk.. Godt jeg har fått barn da :ler: Da er jeg liksom unnskyldt blant de med den holdningen :ler: 

Hei igjen forresten! :jepp: 

Håper du fikk sove til slutt :klem: 

Nå driver de å henger meg ut som pedofil, fy fader. Å holde seg unna kg blir bare enklere og enklere gitt

Hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da @Winza! Så ekle kan mennesker være, men du MÅ ikke bry deg om det, da blir de bare enda eklere mor deg.

Og han verpesyke mannen din @FruN, han tror jeg trenger å bli filleristet litt. :sjokkbla: Det er slettes ikke bra for kroppen din å bli gravid så tidlig etter siste fødsel. :klemmer: 

Så ut som du sov godt når du først sovnet da @Frøkensina. Det er slitsomt å streve med søvnen. :kose:

graphics-christmas-humor-582151.gif

Her i heimen går det opp og ned om dagen. Mesteparten av tiden går med til planlegging, innkjøp av ditten og datten, siste runde med vask og rydding, og dagene bare flyr avgårde.

Jeg får huset fullt på julaften, noe som er skikkelig koselig, men det krever en del forarbeide. Synes forberedelser til jul gikk litt mer *lekende lett* før i tiden. Men mulig jeg bare har glemt hvor mye det er å tenke på og forberede. 

Juletre, ribbe og de fleste gavene er i hvert fall innkjøpt og medisterkaker stekt og lagt i fryseren. Ikke en eneste kake er bakt, og ikke har jeg tenkt til å gjøre det heller. Disse *inn og ut-kakene* gidder jeg ikke å ha. Ingen som spiser det her heller. :fnise:

Syns jeg svikter dere og ballongen om dagen, :sukk:men dere får bære over med meg og bruke ballongen så godt dere kan. Det er alltid hyggelig å komme inn og lese her. :smilyblomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så mye du har fått gjort aldri! Skikkelig effektiv du :Nikke:

 

 

 

Takk Rumlemor, men mye er det vel ikke. :fnise: Føler alltid at en kunne ha kommet lenger vettu, men, det går seg vel til.

Nå skal jeg i gang å stryke juleduker, noe av det kjedeligste som finnes spør du meg, men med finalen i Symesterskapet (NRK1) sullende i bakgrunn, skal det vel gå. :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Takk Rumlemor, men mye er det vel ikke. :fnise: Føler alltid at en kunne ha kommet lenger vettu, men, det går seg vel til.

Nå skal jeg i gang å stryke juleduker, noe av det kjedeligste som finnes spør du meg, men med finalen i Symesterskapet (NRK1) sullende i bakgrunn, skal det vel gå. :yvonne:

Hallo, for et par dager siden hadde du ikke gjort noe og nå er du nesten ferdig med gaver, vasking og har fylt opp frysen med medisterkaker? Det er ganske bra etter min målestokk, ja :ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Rumle skrev:

Kos deg med symesterskapet og pliktstrykingen :ler::klemmer:

 

 

:nordvesta:Taaaaaaaakkkkkkkkkkkk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fullt juleverksted i Aldriheimen skjønner jeg :tree: 

Vært litt hit og dit i dag, nå er jeg fornøyd med å ha fått lånebilen min  tilbake og trygt parkert uten at de hersens plassknabberne var der :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er veldig flink jeg, Aldri. :)  ...som en hvit tornado!  Jeg har vel heller gått litt i dvale og er glad for
at det ikke er meg som må være supervertinne for mange folk på en gang. Jeg tror at jeg skal meditere meg
gjennom de siste dagene av dette året. Jaffal fra lille julaften og ut desember. Jeg blir veldig glad for å kunne
se januar på almanakken om ikke så lenge. :Gjesp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...