Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det nærmeste jeg kommer er når jeg testet Ara Pacis VR i Roma med en venn i høst, det var merkelig og morsomt! Vi gikk rundt det ekte monumentet med briller/headset og fikk både sett alteret i farger og små episoder med folk. Morsomst var det å "fly" over Marsmarkene i antikken :ninuskapus:

Jaaaaa, du har prøvd det! Virker helt fantastisk da. Spesielt det at man kan går rundt på steder og liksom oppleve noe. 

 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Haha!! :laugh: Du må prøve! Det er sikkert supergøy!!! :jepp:

 

 

Jeg får vel prøve i romjula når freden senker seg her og alle er mette.  :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Aldrisur skrev:

Åh dere er så fine atte! :yvonne:

Ferdig med å stryke, nå strikker jeg på teppet til lille mini-My.:rodmer:  Blir så fint atte - og herlig avslappende arbeid.

Ja @FruN - knip igjen inntil videre! Vi heier på deg! :duskedame::ler:

 

:rodmer: 

Mini-My driver å romsterer her jeg ligger å slapper av. 

14 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nei nei, ikke miste pusten Lerke, det er ikke så ille som det høres ut. :nordvesta:Men enig med deg i det siste du skrev, :P

(Jeg dauer av de to voksne mannfolka i kjellerstua her som spiller spill med sånn VR med hjelm og briller og det hele. Har ikke prøvd det ennå jeg, men herr Aldri har i hvert fall gått til innkjøp av denne tekniske merksnodigheten og de banner, roper og skriker der nede. :forvirra: Har noen av dere prøvd det før?) 

 

Du må prøve!! Jeg har prøvd en gang og det var så rart! Man er et helt annet sted liksom. Og kan gripe tak i ting, få sug i magen av høyde osv. Også er det veldig gøy å se på de som er i en annen verden, for de ser helt tullete ut. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaaaaa, du har prøvd det! Virker helt fantastisk da. Spesielt det at man kan går rundt på steder og liksom oppleve noe. 

 

Jeg får vel prøve i romjula når freden senker seg her og alle er mette.  :hoho:

Jaaa og gi detaljert beskrivelse til oss! :hoppendeglad:

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaaaaa, du har prøvd det! Virker helt fantastisk da. Spesielt det at man kan går rundt på steder og liksom oppleve noe. 

 

Jeg får vel prøve i romjula når freden senker seg her og alle er mette.  :hoho:

Du må prøve det ja! Pass på at noen kan støtte deg litt eller at det er mykt å lande om du skulle miste balansen :ler: I mellomtiden synes jeg noen bør hjelpe deg litt med mat og fiksing :regler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Du må prøve det ja! Pass på at noen kan støtte deg litt eller at det er mykt å lande om du skulle miste balansen :ler: I mellomtiden synes jeg noen bør hjelpe deg litt med mat og fiksing :regler: 

Jepp, skjønner hva du sier, men her er det faktisk ganske så rettferdig arbeidsfordeling altså. Jeg har ingenting å klage på der. :edie:

Og ja, skal sørge for å ha et par krykker i nærheten! :nori: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Du må prøve det ja! Pass på at noen kan støtte deg litt eller at det er mykt å lande om du skulle miste balansen :ler: I mellomtiden synes jeg noen bør hjelpe deg litt med mat og fiksing :regler: 

Ja, jeg hadde en som passet på at jeg ikke gikk på ting eller satt meg fast i ledninger. Det må man ha! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Ja, jeg hadde en som passet på at jeg ikke gikk på ting eller satt meg fast i ledninger. Det må man ha! 

Ha-ha, kjekt å vite.

Men kan dette være bra for psyken da? :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, fikk nok et litt skjevt inntrykk med alt du har gjort/skal gjøre :blomst:  Hm litt usikker på om det er lurt med krykker altså :ler: 

Åh kom på noe pga hva My sa: Du kan jo gå og snikfotografere/filme de som surrer rundt der nede for litt  pauseunderholdning i jula? :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jepp, skjønner hva du sier, men her er det faktisk ganske så rettferdig arbeidsfordeling altså. Jeg har ingenting å klage på der. :edie:

Og ja, skal sørge for å ha et par krykker i nærheten! :nori: 

Det der høres ikke ut til å være noe jeg skal prøve. Kvalm og fæl nok som det er. :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, jeg hadde en som passet på at jeg ikke gikk på ting eller satt meg fast i ledninger. Det må man ha! 

Hadde noen som passet på der vi var også, og det trengte jeg :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Det der høres ikke ut til å være noe jeg skal prøve. Kvalm og fæl nok som det er. :sukk:

Nettopp. Ikke utsett deg for dette. Herr Aldi kom opp i stua en dag, helt hvit i ansiktet: * Å fy flate, plutselig befant jeg meg oppi en heisekran, sånn ca. 100 meter over bakken.* Man kan jo bli svimmel av mindre...:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, kjekt å vite.

Men kan dette være bra for psyken da? :bond:

:hoho: Det er ikke noe verre enn å gå fra film til 3D på en måte, bare litt uvant! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, kjekt å vite.

Men kan dette være bra for psyken da? :bond:

Jada! Jeg lo hvertfall masse! Selv om jeg skrek litt og! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:hoho: Det er ikke noe verre enn å gå fra film til 3D på en måte, bare litt uvant! 

OKi! :laugh:

Var på sånn 4D i sommer. Det var også så sjukt. Vannspruter og merkelige dufter ble spredd rundt i salen samtidig som man opplevde alt i 3 D på lerretet.

Mye rart nå for tiden altså.  :sjarmor:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Hvor er @Severus blitt av i julestria? 

Ja si det? Synes hun er så sjelden her for tiden jeg. Ser henne ikke i noen andre tråder heller. :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å teste mer VR hvertfall. Nå var det jo ganske rolige greier det jeg var med på, likevel var det både supersært og morsomt med den lille "action" sekvensen som var med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...