Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skal på møte med tiltaket, liker hverken kontakten eller opplegget. Så det blir en del angst :( Men er glad ingen nærme er alvorlig syke nå. Pass på hvis du skal ut og kjøre Aldri, er visst veldig glatt ute. :klemmer: 

:klemmer:

Jeg blir inne i dag, for sikkerhets skyld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Aldrisur skrev:

 

Her i huset er det litt laber stemning denne morgenen. Vi har et veldig nært familiemedlem som er veldig syk og det preger tilværelsen, alt man gjør og alt man tenker på. 

:klem:  Så leit å høre :(  Håper at det går an å fikse. 

 

Jeg har spist 2 lussekatter i dag :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Frøkensina skrev:

Skal på møte med tiltaket, liker hverken kontakten eller opplegget. Så det blir en del angst :( Men er glad ingen nærme er alvorlig syke nå. Pass på hvis du skal ut og kjøre Aldri, er visst veldig glatt ute. :klemmer: 

Æsj til det dumme tiltaket og dobbeltæsj den dumme kontakten. :klem:

5 timer siden, Lille Lerke skrev:

133101_julegruppe-i-roedt-og-gull-med-ju sender en blomst til Aldrisurhjemmet. 

Tusen takk for omtanke alle sammen. Og takk for fin og julete blomst Lerke.  

3 timer siden, Mynona skrev:

:klem:  Så leit å høre :(  Håper at det går an å fikse. 

 

Jeg har spist 2 lussekatter i dag :jepp: 

Det er veldig leit My, og at alt lar seg fikse er jo det vi er mest vant med. Dette er bare voldsomt vondt og leit. Trist å miste bestemødre @FruN. Trist at noen blir borte i det hele tatt, men ekstra trist synes jeg det er å miste noen som burde ha mange år foran seg å leve.  Men som sagt; Det ER trist med sykdom og død - uansett. Men sånn er livet. Tøft og brutalt til tider. 

Har akkurat kommet hjem etter en lang dag og kveld uttaskjærs. Veldig glatt,  masse omkjøringer og skitt. Så den veien vi vanligvis bruker 20 min. på tok oss over en time. :bond:

I morgen er en ny dag (med blanke ark og fargestifter til). :nissevink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Æsj til det dumme tiltaket og dobbeltæsj den dumme kontakten. :klem:

Tusen takk for omtanke alle sammen. Og takk for fin og julete blomst Lerke.  

Det er veldig leit My, og at alt lar seg fikse er jo det vi er mest vant med. Dette er bare voldsomt vondt og leit. Trist å miste bestemødre @FruN. Trist at noen blir borte i det hele tatt, men ekstra trist synes jeg det er å miste noen som burde ha mange år foran seg å leve.  Men som sagt; Det ER trist med sykdom og død - uansett. Men sånn er livet. Tøft og brutalt til tider. 

Har akkurat kommet hjem etter en lang dag og kveld uttaskjærs. Veldig glatt,  masse omkjøringer og skitt. Så den veien vi vanligvis bruker 20 min. på tok oss over en time. :bond:

I morgen er en ny dag (med blanke ark og fargestifter til). :nissevink:

:hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Æsj til det dumme tiltaket og dobbeltæsj den dumme kontakten. :klem:

Tusen takk for omtanke alle sammen. Og takk for fin og julete blomst Lerke.  

Det er veldig leit My, og at alt lar seg fikse er jo det vi er mest vant med. Dette er bare voldsomt vondt og leit. Trist å miste bestemødre @FruN. Trist at noen blir borte i det hele tatt, men ekstra trist synes jeg det er å miste noen som burde ha mange år foran seg å leve.  Men som sagt; Det ER trist med sykdom og død - uansett. Men sånn er livet. Tøft og brutalt til tider. 

Har akkurat kommet hjem etter en lang dag og kveld uttaskjærs. Veldig glatt,  masse omkjøringer og skitt. Så den veien vi vanligvis bruker 20 min. på tok oss over en time. :bond:

I morgen er en ny dag (med blanke ark og fargestifter til). :nissevink:

I mangel på bedre ord er jeg glad du har kommet deg helskinnet hjem i dag på dette føret :hug: Hadde vært så deilig om ikke sykdom og død var en del av livet, særlig når det er for tidlig.

Kontakten er litt bedre i person enn på tlf, heldigvis. Resten tar jeg fri fra å tenke på noen dager :jepp: 

Vil bare si jeg setter sånn pris på deg, leit at dere har noe sånt å gå gjennom :klemmer: Jupp du er flink med fargestiftene, både det triste og det gode må til :hjerte: (burde jeg synge barn av regnbuen eller lese dikt nå tro? :fnise: )   

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rumle skrev:

:hug:

Takk Rumlemor. :klem:

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

I mangel på bedre ord er jeg glad du har kommet deg helskinnet hjem i dag på dette føret :hug: Hadde vært så deilig om ikke sykdom og død var en del av livet, særlig når det er for tidlig.

Kontakten er litt bedre i person enn på tlf, heldigvis. Resten tar jeg fri fra å tenke på noen dager :jepp: 

Vil bare si jeg setter sånn pris på deg, leit at dere har noe sånt å gå gjennom :klemmer: Jupp du er flink med fargestiftene, både det triste og det gode må til :hjerte: (burde jeg synge barn av regnbuen eller lese dikt nå tro? :fnise: )   

Så fint sagt (skrevet). :rodmer:

Så bra at kontakten er en bedre person i virkeligheten. :ler: og ja, nyt noen dager uten vanskelige tanker Frøkensina.

Jeg har satt meg godt til rette i go'stolen med et :vin:(på en tidlig torsdag). I morgen skal jeg møte noen veninner til lunsj i byen, og prøve å få kjøpt noen julepresanger. 

Jeg har passet han lille toåringen vår i kveld:

- *Jeg har bæsja* 

- *Å ja, men ta får vi vel ta en tur på stellebordet å få det av deg da?*

-*Kli ned tjappa?*

-*Nei uff, da kliner du jo bæsjen oppover ryggen da*

-* Å ja. :icon_lol:

Så da hopper vi nedover trappetrinnene og finner stellebordet. 

Jeg klarer ikke å dy meg: -*Åh, her var det jammen mye bæsj*

Han ser på meg og drister seg til å spørre: *Kan jeg se?* 

Jeg viser ham bleia og den lille rare ungen gjør virkelig store øyne mens han grøsser og brekker seg.  Så sier han bare:-* Æææsj....

Dette hadde ingen vist ham før - tydeligvis. Jeg kan gå og le av sånne episoder i dagsvis. :ler:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Aldrisur skrev:

Takk Rumlemor. :klem:

Så fint sagt (skrevet). :rodmer:

Så bra at kontakten er en bedre person i virkeligheten. :ler: og ja, nyt noen dager uten vanskelige tanker Frøkensina.

Jeg har satt meg godt til rette i go'stolen med et :vin:(på en tidlig torsdag). I morgen skal jeg møte noen veninner til lunsj i byen, og prøve å få kjøpt noen julepresanger. 

Jeg har passet han lille toåringen vår i kveld:

- *Jeg har bæsja* 

- *Å ja, men ta får vi vel ta en tur på stellebordet å få det av deg da?*

-*Kli ned tjappa?*

-*Nei uff, da kliner du jo bæsjen oppover ryggen da*

-* Å ja. :icon_lol:

Så da hopper vi nedover trappetrinnene og finner stellebordet. 

Jeg klarer ikke å dy meg: -*Åh, her var det jammen mye bæsj*

Han ser på meg og drister seg til å spørre: *Kan jeg se?* 

Jeg viser ham bleia og den lille rare ungen gjør virkelig store øyne mens han grøsser og brekker seg.  Så sier han bare:-* Æææsj....

Dette hadde ingen vist ham før - tydeligvis. Jeg kan gå og le av sånne episoder i dagsvis. :ler:

 

Bestemødre er bare nyyydelige  :ninuskapus: Men kjære beste bestemor, noen ord om *pi and po belongs in the lo* det hadde anledningen vært ypperlig for. :jepp:

@Frøkensina Du har en så utrolig fin måte å uttrykke deg på. Hva eller hvordan andre oppfører seg overfor deg, er av mindre betydning når du har så gode egenskaper og verdier som du virkelig har i ditt indre. Heldige er dem som får møte deg på sin vei gjennom livet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mynona skrev:

Jeg har spist 2 lussekatter i dag 

Tror fremdeles ikke at jeg har smakt det noen gang. Er det mest aroma av lusser eller katter i dem? :lur: 

På 12.12.2017 den 17.34, Rumle skrev:

Oi oi, ja da har du mye foran deg i GOT i alle fall 

Med andre ord så ligger det mye got (uten d) å venter på meg...og jeg ser frem til det. :biggrin: 

På 13.12.2017 den 11.23, Lille Lerke skrev:

:rope:

@Hoppetaujenta du kan stå opp nå, Luciafeiringen er ferdig her inne for lenge siden. 

Kom og få is: 434240-8-1298414586651.jpg

Du tægget meg jo ikke skikkelig så jeg så det ikke før nå. Isen har nesten smeltet, men... :nigo:  *sleikesleike* Takk.

13 timer siden, Aldrisur skrev:

I morgen er en ny dag (med blanke ark og fargestifter til). 

Prøver å tenke det stadig vekk jeg. En må holde fast i håpet om bedring av tilstandene. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:  :vinke: 

2 timer siden, Rumle skrev:

:hallo:

5 timer siden, Lille Lerke skrev:

Bestemødre er bare nyyydelige  :ninuskapus: Men kjære beste bestemor, noen ord om *pi and po belongs in the lo* det hadde anledningen vært ypperlig for. :jepp:

@Frøkensina Du har en så utrolig fin måte å uttrykke deg på. Hva eller hvordan andre oppfører seg overfor deg, er av mindre betydning når du har så gode egenskaper og verdier som du virkelig har i ditt indre. Heldige er dem som får møte deg på sin vei gjennom livet. 

Det var veldig pent sagt, takk :rodmer: 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror fremdeles ikke at jeg har smakt det noen gang. Er det mest aroma av lusser eller katter i dem? :lur: 

Med andre ord så ligger det mye got (uten d) å venter på meg...og jeg ser frem til det. :biggrin: 

Du tægget meg jo ikke skikkelig så jeg så det ikke før nå. Isen har nesten smeltet, men... :nigo:  *sleikesleike* Takk.

Prøver å tenke det stadig vekk jeg. En må holde fast i håpet om bedring av tilstandene. :jepp: 

De jeg lagde etter oppskrift en gang var ganske skuffende, mangel på katter kanskje :vetikke: 

Åh tenk så mye got du har i vente :daane: 

:essen2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror fremdeles ikke at jeg har smakt det noen gang. Er det mest aroma av lusser eller katter i dem? :lur: 

 

Tror det er mest lusser! Men i ditt x antall år lange liv, aldri smakt lussekatter? Det må du gjøre noe med. Jeg synes egentlig ikke de er sååå gode da. Litt kompakte og safranen gir litt rar smak. Boller er bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppriktigheten, My. :fnise:  Smaker de ikke så veldig godt er de vel bare opphausset veldig?

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Åh tenk så mye got du har i vente...  :essen2:

Jeg venter og er tålmodig. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihihiii...der fant jeg jammen et gammelt opptak av søte Aldri som veldig ung og jeg håper inderlig
at hun har fått dem til odel og eie nå? Mye rart en finner når en er tålmodig i arkivenes gjemmer.  :jepp: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lille Lerke skrev:

  :ninuskapus: Men kjære beste bestemor, noen ord om *pi and po belongs in the lo* det hadde anledningen vært ypperlig for. :jepp:

 

Det språk jai ikke forstå...:hoppendeglad:

---------------------------------------------------

Ha-ha-ha, lol, :hoho:jeg fant jammenimeg et gammelt opptak av @Hoppetaujenta. Den som leter finner. 

 

Håper dere har hatt en bra dag? Hvordan går det med den vordende @Mynona? Tenkte masse på deg før jeg sovnet i natt. Har du kjent noe liv ennå? Og så lurer jeg selvsagt på om du er frisk og rask? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Aldrisur skrev:

 

Håper dere har hatt en bra dag? Hvordan går det med den vordende @Mynona? Tenkte masse på deg før jeg sovnet i natt. Har du kjent noe liv ennå? Og så lurer jeg selvsagt på om du er frisk og rask? 

Takk :)  Formen er fin. Jeg er stort sett trøtt, og får ofte vondt i hodet, men ellers er jeg fin i formen. Vanvittig behov for søvn og avslapning. Føler meg så lat, for jeg orker ikke å gjøre så mye, vil bare ligge å slappe av 
Jeg har begynt å kjenne liv nå ja. Noen dager er det masse også. Kjenner det ikke utenpå enda da, bare på innsiden. Men det kommer sikkert snart. Magen har plutselig dukket opp også. Jeg kan kle den bort hvis jeg vil, eller få den veldig synlig hvis jeg vil enda, så den er ikke enorm enda. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...