Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ferdig med Homeland. Stoppet opp uti der et sted og kom liksom aldri i gang igjen. 
"Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves!" :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er ikke ferdig med Homeland. Stoppet opp uti der et sted og kom liksom aldri i gang igjen. 
"Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves!" :jepp: 

Synes ikke den er fantastisk bra egentlig, men helt grei, og de er gode på cliffhangere så må liksom bare se :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den begynte bra, men dalte litt etter litt. Antagelig derfor den fremdeles ligger på vent hos meg, men...jeg har
størsteparten av GOT igjen også. De tre "små" kjæledyrene hennes var fremdeles i eggene sine da jeg forsvant ut. 
Kanskje det er like greit å starte helt på nytt og se den i mål neste gang, men det er så mange serier der ute og jeg
må se noe nytt tror jeg. Stranger things holder jeg også på med. Måtte til og med droppe tv-julekalenderene i år. 
Begynte på "Blod-kalenderen....", men hoppet av selv om det ikke var noen sving der. *host* 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Frøkensina skrev:

Tung dag :sukk: 

Oj, stikke hode inn og hva ser jeg? Hva skjer Frøkensina? :huh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natten er mørk og stum - med ett det suuuuuser, i aaaaalle tyste rom - som vingene bruuuuser - seeeee på vår terskel stååår - hviiiiiiitkledd med lys i hår - Saaanta luuuucia, Santa luciiiiia .. :lete:

:edie:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandre-Auguste_Hirsch_-_Night,_1875.j

Night av Auguste-Alexandre Hirsch 1875.  Valmuene.. Nyx (Natten) var mor til søvnen, døden og drømmene. (I tillegg til dagen, vennskap og mange andre). I noen historier er hun mor til Eros også. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rumle skrev:

Natten er mørk og stum - med ett det suuuuuser, i aaaaalle tyste rom - som vingene bruuuuser - seeeee på vår terskel stååår - hviiiiiiitkledd med lys i hår - Saaanta luuuucia, Santa luciiiiia .. :lete:

:edie:

 

 

:klappe:

Det var jenta si, det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....god Luciamorgen! Forsyn dere med Lussekatter og nyyyyyt ....:ler:

f-levaobo_julbak_2016_206-700x700.jpg

Nydelig stemme du har @Rumle og vakker kunst fra @Frøkensina og håper du har en fin onsdagsmorgen @Lille Lerke:edie:

...og det håper jeg selvfølgelig alle dere andre har også. :klem:

Her i huset er det litt laber stemning denne morgenen. Vi har et veldig nært familiemedlem som er veldig syk og det preger tilværelsen, alt man gjør og alt man tenker på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lussekatter :sikle: Første året på flere år jeg ikke baker det selv! Har andre ting fore i dag :shoppe:

Håper alle får en fin dag, selv om stemningen ikke er på topp hos alle :klem: Her er det årsdag for HerrNs bestemors død. Rart å tenke på alt som er skjedd siden, og at det faktisk har gått tre år! 

9D7CB742-F6AD-4FB9-9603-F8503029FFB8.jpeg.da8621f1aaf3eaf9f22d4335ab42c788.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

:klappe:

Det var jenta si, det. 

:takke:

2 timer siden, Aldrisur skrev:

....god Luciamorgen! Forsyn dere med Lussekatter og nyyyyyt ....:ler:

f-levaobo_julbak_2016_206-700x700.jpg

Nydelig stemme du har @Rumle og vakker kunst fra @Frøkensina og håper du har en fin onsdagsmorgen @Lille Lerke:edie:

...og det håper jeg selvfølgelig alle dere andre har også. :klem:

Her i huset er det litt laber stemning denne morgenen. Vi har et veldig nært familiemedlem som er veldig syk og det preger tilværelsen, alt man gjør og alt man tenker på. 

:hug:

18 minutter siden, FruN skrev:

Lussekatter :sikle: Første året på flere år jeg ikke baker det selv! Har andre ting fore i dag :shoppe:

Håper alle får en fin dag, selv om stemningen ikke er på topp hos alle :klem: Her er det årsdag for HerrNs bestemors død. Rart å tenke på alt som er skjedd siden, og at det faktisk har gått tre år! 

9D7CB742-F6AD-4FB9-9603-F8503029FFB8.jpeg.da8621f1aaf3eaf9f22d4335ab42c788.jpeg

Så søt illustrasjon :lillesky:  :klemmer:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jammen smakt med en av de ferske lussekattene til kaffen nå altså :ninuskapus:

Endret av Rumle
Autocorrect altså gaaaaah!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 10.02, Hoppetaujenta skrev:

Da er det jo ingen som oppfatter det. :klo:  Kan like godt ligge i senga mi og nynne sangen da vel?  :jepp: 
                                                                                    Under dyna og med lukkede øyne? 

:rope:

@Hoppetaujenta du kan stå opp nå, Luciafeiringen er ferdig her inne for lenge siden. 

Kom og få is: 434240-8-1298414586651.jpg

 

Og til Aldrisurheimen sendes :klemmer: og omtanke. 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på møte med tiltaket, liker hverken kontakten eller opplegget. Så det blir en del angst :( Men er glad ingen nærme er alvorlig syke nå. Pass på hvis du skal ut og kjøre Aldri, er visst veldig glatt ute. :klemmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...