Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake, Aldri :strix: 

Jeg hadde nesten ikke lyst til å lese ferdig om det «markedet» du var på...stakkars dyr :grine: Skulle stappet de plagsomme ungene inni sånne bur, sett hvordan de likte det :kjefte: 

Har gjort lite julegavehandling selv, men skal på handletur på onsdag :jepp: Ut på langtur :fnise: Håper vi blir ferdige da! 

Hva gir man noen som bare ønsker seg penger - med unntak av penger...? :sjenert: Jeg ønsker meg det egentlig selv og, til stakken min. Men som søstera mi sa; hva er vitsen med å bytte penger? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ja, men tenker at jeg ville irritert meg over å bli påtvunget plagget slik som i Iran. De jeg kjenner som har vært der ble også overvåket av politiet overalt.  

Høres ut som du forstod perfekt :( Stakkars mennesker. Bra de bruker pengene på annet enn gull og biler da :vetikke: Sikkert mye spennende å se ja. 

Ja, det er en merkelig kultur. Mitt inntrykk er at selvom plagget er påtvunget, bæres det med en form for stolthet. Lekre sko og totiller stikker ut nedenfor niqaben, damene dufter av dyr parfyme. dritdyre vesker bæres over skulderen, hender og negler er kunstnerisk overpleid mens dyre klokker og armbånd såvidt stikker ut av de lange sorte ermene.

Mennene bærer sine hvite kjortler og hodepryd som arabiske fullblodshester.

Jeg bare stirrer og tenker mitt. :fart2: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Velkommen tilbake, Aldri :strix: 

Jeg hadde nesten ikke lyst til å lese ferdig om det «markedet» du var på...stakkars dyr :grine: Skulle stappet de plagsomme ungene inni sånne bur, sett hvordan de likte det :kjefte: 

Har gjort lite julegavehandling selv, men skal på handletur på onsdag :jepp: Ut på langtur :fnise: Håper vi blir ferdige da! 

Hva gir man noen som bare ønsker seg penger - med unntak av penger...? :sjenert: Jeg ønsker meg det egentlig selv og, til stakken min. Men som søstera mi sa; hva er vitsen med å bytte penger? 

Uff ja, det er ikke morsomt det der FruN,, jeg skulle ønske at det ikke skjedde. 

Hva gjør man med folk som bare ønsker seg penger? Ikke gi dem Flaxlodd i hvert fall. Det er bare noe oppskrytt tull som ingen vinner på! :ler:

Julegaver er noen ordentlig tull når alt kommer til alt. Alle har jo muligheter til å kjøpe seg alt de ønsker seg ellers i året. Uff, nei nå var jeg visst veldig negativ. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Kremt, ble det ikke veldig varmt og dårlig luft her nå :klo:

Var det fordi jeg :fart2:?

Lukker opp vinduet litt her jeg. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skal ikke du ned til oljestatene der straks igjen Aldri? I tilfelle har jeg et aldri så lite ønske og oppdrag til deg: Abu Dhabi har kjøpt Leonardos Salvator Mundi :overrasket: Og skal stille det ut ser det ut som! http://money.cnn.com/2017/12/11/investing/salvatore-mundi-buyer-abu-dhabi/index.html Da kan jeg kanskje sende deg dit for å ta en titt? :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Uff ja, det er ikke morsomt det der FruN,, jeg skulle ønske at det ikke skjedde. 

Hva gjør man med folk som bare ønsker seg penger? Ikke gi dem Flaxlodd i hvert fall. Det er bare noe oppskrytt tull som ingen vinner på! :ler:

Julegaver er noen ordentlig tull når alt kommer til alt. Alle har jo muligheter til å kjøpe seg alt de ønsker seg ellers i året. Uff, nei nå var jeg visst veldig negativ. :laugh:

Vi har hatt det litt moro på «symøtet» på butikken her de siste gangene når det kommer til flaxlodd! Stadige smågevinster som ble byttet inn i nye lodd, tror ho ene nærmet seg 100 lodd, og knapt kjøpt 10 :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Uff ja, det er ikke morsomt det der FruN,, jeg skulle ønske at det ikke skjedde. 

Hva gjør man med folk som bare ønsker seg penger? Ikke gi dem Flaxlodd i hvert fall. Det er bare noe oppskrytt tull som ingen vinner på! :ler:

Julegaver er noen ordentlig tull når alt kommer til alt. Alle har jo muligheter til å kjøpe seg alt de ønsker seg ellers i året. Uff, nei nå var jeg visst veldig negativ. :laugh:

Får litt sånne tanker jeg også :ler: Det blir fort sånne gjensidige krav om å si hva man ønsker seg, og da innenfor både geografisk og økonomisk handlemulighet, blir helt oppgitt og får lyst til å avlyse hele greia. Ikke har jeg råd til å kjøpe fine gaver heller :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Låner bort en ull Niqab til FruN. 

Takk! :ler: 

Nei...skal jeg lage litt mer glasur og gjøre ferdig pepperkakehuset, da... Har en følelse av at det blir mye «oiii» og «woooow» fra frøkna imorra, og mye peking fra hus til munn for å vise hvor ho mener det skal :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FruN skrev:

Takk! :ler: 

Nei...skal jeg lage litt mer glasur og gjøre ferdig pepperkakehuset, da... Har en følelse av at det blir mye «oiii» og «woooow» fra frøkna imorra, og mye peking fra hus til munn for å vise hvor ho mener det skal :ler: 

Høres koselig ut :ninuskapus: Blir nok mange øvelser i tålmodighet om det skal stå en stund :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Vi har hatt det litt moro på «symøtet» på butikken her de siste gangene når det kommer til flaxlodd! Stadige smågevinster som ble byttet inn i nye lodd, tror ho ene nærmet seg 100 lodd, og knapt kjøpt 10 :fnise: 

Ja nettopp! Det er det som skjer med alle. Denne Flaxbedriften tjener massevis på vår spillegalskap. :alice:

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Men skal ikke du ned til oljestatene der straks igjen Aldri? I tilfelle har jeg et aldri så lite ønske og oppdrag til deg: Abu Dhabi har kjøpt Leonardos Salvator Mundi :overrasket: Og skal stille det ut ser det ut som! http://money.cnn.com/2017/12/11/investing/salvatore-mundi-buyer-abu-dhabi/index.html Da kan jeg kanskje sende deg dit for å ta en titt? :sjenert: 

Det kan du. Jeg reiser jo til Abu Dhabi-omådet etter jul, men jeg kan ikke love noe asså. :fnise:

1 minutt siden, FruN skrev:

Vi har hatt det litt moro på «symøtet» på butikken her de siste gangene når det kommer til flaxlodd! Stadige smågevinster som ble byttet inn i nye lodd, tror ho ene nærmet seg 100 lodd, og knapt kjøpt 10 :fnise: 

Dobbelsitering. :link:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

--

Det kan du. Jeg reiser jo til Abu Dhabi-omådet etter jul, men jeg kan ikke love noe asså. :fnise:

--

Hurraaaaahhh! :hoppendeglad:  Nei, men jeg har enda litt tid på meg til å mase inspirere litt  :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Får litt sånne tanker jeg også :ler: Det blir fort sånne gjensidige krav om å si hva man ønsker seg, og da innenfor både geografisk og økonomisk handlemulighet, blir helt oppgitt og får lyst til å avlyse hele greia. Ikke har jeg råd til å kjøpe fine gaver heller :sukk: 

Nei, dette med julegaver har tatt helt av. Jeg satser på å finne gaver som som de ikke visste at de ønsket seg og som ikke koster all verdens av penger. Noe personlig og koselig.:engel:

 

Ja, veldig enkelt liksom! :nigo:

2 minutter siden, FruN skrev:

Takk! :ler: 

Nei...skal jeg lage litt mer glasur og gjøre ferdig pepperkakehuset, da... Har en følelse av at det blir mye «oiii» og «woooow» fra frøkna imorra, og mye peking fra hus til munn for å vise hvor ho mener det skal :ler: 

Ååååå, så koselig FruN. :hjerter_rundt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Hurraaaaahhh! :hoppendeglad:  Nei, men jeg har enda litt tid på meg til å mase inspirere litt  :nigo: 

:danser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...