Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Hallois gode venner!

God helg til dere alle sammen! Her i varmen går dagene fort. Jeg skynder meg å svippe innom mens min kjære er hos tannlegen. ,😋 Her er ca 28 grader om dagen men litt kjøligere når sola går ned. I går reiste vi opp i fjellet. Ellers går dagene med til sol og bad, spise middag med venner om kvelden + å gå lange turer når vi har tid til det.

Reiser hjem førstkommende tirsdag, da blir det enklere å holde kontakt med dere. Jeg leser alt dere skriver og sender en ekstra varm klem til @Fantastica som jeg forstår er inne i en vanskelig periode.

Klem til dere andre også altså!😁😇

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Aldrisur skrev:
 

Hallois gode venner!

God helg til dere alle sammen! Her i varmen går dagene fort. Jeg skynder meg å svippe innom mens min kjære er hos tannlegen. ,😋 Her er ca 28 grader om dagen men litt kjøligere når sola går ned. I går reiste vi opp i fjellet. Ellers går dagene med til sol og bad, spise middag med venner om kvelden + å gå lange turer når vi har tid til det.

Reiser hjem førstkommende tirsdag, da blir det enklere å holde kontakt med dere. Jeg leser alt dere skriver og sender en ekstra varm klem til @Fantastica som jeg forstår er inne i en vanskelig periode.

Klem til dere andre også altså!😁😇

Så kjekt å få reisebrev fra deg! :hoppendeglad:Kos deg masse i varmen! :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...ja du sier noe. :)  Hmm...hun synger nesten litt Björk-aktig innimellom på de høyeste tingene der... :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg hører videre på SX. :) Tusen takk Dr. for ny musikk som kom dalende i kveld. Akkurat hva jeg trengte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

...og jeg hører videre på SX. :) Tusen takk Dr. for ny musikk som kom dalende i kveld. Akkurat hva jeg trengte. 

Mye snadder som dukker opp i "Release Radar" og "Discover weekly". Ingen grunn til å lage egne lister. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Så kult! Jeg synes serien ble en helt annen da Kes ble byttet ut med Seven of Nine, så du har fire herlige sesonger å se frem til!

Synes B'Elanna er kulest, hun føler jeg er mest lik meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en fin uke alle sammen :) Sender varme tanker til deg @Fantastica :hjerte:

Jeg reiser til mamma og søster i morgen og skal være der ut uken for å feire bursdagen min på onsdag :) 

Årene går så fort gitt, føles ut som om det er 1 år siden jeg fylte 20 og nå fyller jeg 27 :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Oijj....gratulerer på forskudd. Håper at gavene og kakene faller i smak og at selskapet blir hyggelig. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg med denne spammingen. Vi er ikke interessert! :nei: 

Godt. Linken ble fjernet. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:
 

Gratulerer på forskudd, @Winza :) 

Kos deg med mor og søster! :vinke:

 

51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Oijj....gratulerer på forskudd. Håper at gavene og kakene faller i smak og at selskapet blir hyggelig. :jepp: 

Tusen takk dere :)

35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Nå må du gi deg med denne spammingen. Vi er ikke interessert! :nei: 

Irrirerende med spambots 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg blir faktisk litt irritert. :glare: / ...men bortsett fra det er det en grei dag her. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...