Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

42 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Gjett om! Og nå er det sengetid. 😘

Det er vel ikke feil etter et vellykket frieri! :ninja: :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og retur. :jepp:  Jeg må handle i dag. Viktig med rett fredagsnæringsmiddel. :laugh:  Hvor lenge skulle ballongens moder være på vidvanke? Jeg har sjekket posten hver dag og ennå ikke antydning til et eneste "Hey-babeluba" - kort hvor de rir på dromediller eller sånne artige turistting. :klo:  Kan det være fordi at de egentlig er høyerestående vesener som er på kongelig besøk i palasser og steder hvor de ikke har lov til å ta bilder? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:
 

Takk og retur. :jepp:  Jeg må handle i dag. Viktig med rett fredagsnæringsmiddel. :laugh:  Hvor lenge skulleballongens moder være på vidvanke? Jeg har sjekket posten hver dag og ennå ikke antydning til et eneste "Hey-babeluba" - kort hvor de rir på dromediller eller sånne artige turistting. :klo:  Kan det være fordi at de egentlig er høyerestående vesener som er på kongelig besøk i palasser og steder hvor de ikke har lov til å ta bilder? 

Næringsmiddel må man ha! :opplyser:

Hmm si det, jeg kan ikke huske at hun har nevnt hvor lenge? :klo:

Jaaaa hvor er kortet!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps.....fant et fin et litt borgjemt inni min private reklame for iskrem... ( :ninja: )  
best-beach-quotes.jpg
...og jeg tror at dette er Aldrisur, for jeg ser en nylakkert tå nedi der. :fnise: 
79f51269-b611-43c9-b679-c43b7e744ad1.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Takk og retur. :jepp:  Jeg må handle i dag. Viktig med rett fredagsnæringsmiddel. :laugh:  Hvor lenge skulle ballongens moder være på vidvanke? Jeg har sjekket posten hver dag og ennå ikke antydning til et eneste "Hey-babeluba" - kort hvor de rir på dromediller eller sånne artige turistting. :klo:  Kan det være fordi at de egentlig er høyerestående vesener som er på kongelig besøk i palasser og steder hvor de ikke har lov til å ta bilder? 

Fant en selfie som de nylig la ut

C6C55B8B-AC93-41AC-ACCE-F4331A25BE28.thumb.jpeg.70e60e8b210e6ae6fff480566c1ec67d.jpeg

Dette bildet har ikke opphavsrett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevner oss tilfeldig i forbifarten ja... :lur: 

:rope: Baron Winza d.y.  og Grevinnesse Hoppelore von Hoppenschtock!  :klappe: :klappe: :klappe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Nevner oss tilfeldig i forbifarten ja... :lur: 

:rope: Baron Winza d.y.  og Grevinnesse Hoppelore von Hoppenschtock!  :klappe: :klappe: :klappe: 

🧔🏻 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme igjen etter en vidunderlig uke i den svenske hovedstaden. Frieriet var definitivt høydepunktet, men mange andre opplevelser var høyt oppe på lista, gitt. Stockholm er en fantastisk by og vi har sett sju teaterforestillinger, og vi har spist meget godt (på to Michelinrestauranter, blant annet). Men inntrykket jeg sitter igjen med er at jeg er forlovet med verdens herligste menneske, og jeg gleder meg sånn til å se henne igjen. ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...