Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Her i denne tråden finnes det forskjellige typer folk. Men felles for oss alle er at vi er drømmere. Vi er ikke redde for å drømme om noe bedre enn det vi har nå. Derfor drister jeg meg til å spørre dere, be om deres mening om et tema som er følsomt.

Jeg har møtt min sjelevenn. Det mennesket jeg har drømt om hele mitt liv uten å være klar over det. Sammen med henne er jeg hel. Hun gjør meg til et bedre menneske, og hun har gjort meg lykkeligere enn jeg noensinne hadde forestilt meg at det var mulig å være. Jeg elsker henne og hun elsker meg. Vi vet at vi er heldige, at mange aldri får oppleve slik lykke og samhørighet. Jeg har akkurat fått erfare at livet er skjørt, min svigermor døde nettopp, min tante har fått kreft og min kjære kollega døde i dag av kreft, 45 år gammel. I morgen reiser jeg til Stockholm med kjæresten min, og jeg vil fri til henne. Jeg vil at hun skal bli min kone.

Er det overilt? For tidlig? (Og i tilfelle, for tidlig for hvem?)

Hva tenker dere?

Fri! Gjør det :nordvesta: Er man så heldig å finne sin sjelevenn, og enda heldigere å få muligheten til å leve livet sammen, så hopp i det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Her i denne tråden finnes det forskjellige typer folk. Men felles for oss alle er at vi er drømmere. Vi er ikke redde for å drømme om noe bedre enn det vi har nå. Derfor drister jeg meg til å spørre dere, be om deres mening om et tema som er følsomt.

Jeg har møtt min sjelevenn. Det mennesket jeg har drømt om hele mitt liv uten å være klar over det. Sammen med henne er jeg hel. Hun gjør meg til et bedre menneske, og hun har gjort meg lykkeligere enn jeg noensinne hadde forestilt meg at det var mulig å være. Jeg elsker henne og hun elsker meg. Vi vet at vi er heldige, at mange aldri får oppleve slik lykke og samhørighet. Jeg har akkurat fått erfare at livet er skjørt, min svigermor døde nettopp, min tante har fått kreft og min kjære kollega døde i dag av kreft, 45 år gammel. I morgen reiser jeg til Stockholm med kjæresten min, og jeg vil fri til henne. Jeg vil at hun skal bli min kone.

Er det overilt? For tidlig? (Og i tilfelle, for tidlig for hvem?)

Hva tenker dere?

Hun er utrolig heldig som har møtt en så fantastisk og omsorgsfull kvinne som deg :hjerte: Hun kommer nok til å bli overlykkelig hvis du frir 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Her i denne tråden finnes det forskjellige typer folk. Men felles for oss alle er at vi er drømmere. Vi er ikke redde for å drømme om noe bedre enn det vi har nå. Derfor drister jeg meg til å spørre dere, be om deres mening om et tema som er følsomt.

Jeg har møtt min sjelevenn. Det mennesket jeg har drømt om hele mitt liv uten å være klar over det. Sammen med henne er jeg hel. Hun gjør meg til et bedre menneske, og hun har gjort meg lykkeligere enn jeg noensinne hadde forestilt meg at det var mulig å være. Jeg elsker henne og hun elsker meg. Vi vet at vi er heldige, at mange aldri får oppleve slik lykke og samhørighet. Jeg har akkurat fått erfare at livet er skjørt, min svigermor døde nettopp, min tante har fått kreft og min kjære kollega døde i dag av kreft, 45 år gammel. I morgen reiser jeg til Stockholm med kjæresten min, og jeg vil fri til henne. Jeg vil at hun skal bli min kone.

Er det overilt? For tidlig? (Og i tilfelle, for tidlig for hvem?)

Hva tenker dere?

Nå kjenner ikke jeg historien din veldig godt, men har fått med meg at du har hatt ett lengre forhold før (til mann?) og du har derfor erfaring med kjærligheten. 

Du kjenner nå på et høyere nivå av kjærlighet og har noe å sammenligne med. Bare du selv vet forskjellen og hvor rett dette er. 

Ja, livet er skjørt og sårbart. Så hva kan gå galt? Om du ikke frir, hva er det værste da? At du ikke fridde og mistet en mulighet? Og hva er det værste som kan skje om du frir og går etter hjertet? At dere feiler? Men hvor lang tid har du da hatt i lykkeland og hva måtte du gi opp? 

Utifra hva du skriverher (og har skrevet om lengselen smerte tidligere) vil jeg tro du gjør helt rett i å fri. Ønsker deg masse lykke til med avgjørelsen (og frieriet?). 

🌹

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Her i denne tråden finnes det forskjellige typer folk. Men felles for oss alle er at vi er drømmere. Vi er ikke redde for å drømme om noe bedre enn det vi har nå. Derfor drister jeg meg til å spørre dere, be om deres mening om et tema som er følsomt.

Jeg har møtt min sjelevenn. Det mennesket jeg har drømt om hele mitt liv uten å være klar over det. Sammen med henne er jeg hel. Hun gjør meg til et bedre menneske, og hun har gjort meg lykkeligere enn jeg noensinne hadde forestilt meg at det var mulig å være. Jeg elsker henne og hun elsker meg. Vi vet at vi er heldige, at mange aldri får oppleve slik lykke og samhørighet. Jeg har akkurat fått erfare at livet er skjørt, min svigermor døde nettopp, min tante har fått kreft og min kjære kollega døde i dag av kreft, 45 år gammel. I morgen reiser jeg til Stockholm med kjæresten min, og jeg vil fri til henne. Jeg vil at hun skal bli min kone.

Er det overilt? For tidlig? (Og i tilfelle, for tidlig for hvem?)

Hva tenker dere?

Som den romantikeren jeg er har bare lyst til å svare jaaaaa FRI! :strix:

Men, jeg vet at det ikke er så enkelt når det er mange som betyr mye å ta hensyn til. Tror den eneste som vet når tiden er riktig for alle er du ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir spennende! :hoppe:                                             Håper at Aldri har det bra også. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Iiii! Jeg har bestilt bord på romantisk restaurant og har kjøpt ring...

Masse lykke til :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fantastica skrev:
 

Iiii! Jeg har bestilt bord på romantisk restaurant og har kjøpt ring...

:strix: :rodmer: :roser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*harr-harr-harr... :fnise: ...avtale gjort med eieren av åstedet og skjulte kameraer med god lyd montert*   :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og vi skal dandere oss litt sånn inkognito rundtomkring og med ett hoppe opp og brøle "sørprais!"
når svaret gledesrus-hikstes frem.... 👩‍❤️‍👩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...