Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan gikk dåpen? :)

 

Det gikk bra. Lille var blid som en sol hele dagen. Og sov for det meste i kirken. I dag er hun skikkelig gretten da :ler: så det var flaks på humøret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Det gikk bra. Lille var blid som en sol hele dagen. Og sov for det meste i kirken. I dag er hun skikkelig gretten da :ler: så det var flaks på humøret. 

Så bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør.. usikker på hva jeg synes om det så langt 🤔 Det blir jo ikke akkurat liggende lenge :PMen vi har jo ikke akkurat ryddet inn for vinteren :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

Det snør.. usikker på hva jeg synes om det så langt 🤔 Det blir jo ikke akkurat liggende lenge :PMen vi har jo ikke akkurat ryddet inn for vinteren :fnise:

.. tiddelibom! :kalle:

Jeg hadde fått helt panikk, for her er ingenting ferdig heller (som vanlig) :ler: MEN! Elsker den følelsen når det snør for første gang likevel .. det er litt magisk! :lillesky:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :)  Håper det tar lang tid før det daler ned her hos meg, for jeg vil kjøre på sommerdekk ennå en lang stund.
Noen spesielt heldige fikk innlegg nr. 40050 og det er også et fint tall. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere den Trivago-reklamen der han nordlendigen snakker om sine favoritthotell? Jeg var på et teaterstykke i helga der han var med, og det var hysterisk morsomt å se ham iført rød kjole, perlekjede og leppestift! :Knegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fantastica skrev:

Husker dere den Trivago-reklamen der han nordlendigen snakker om sine favoritthotell? Jeg var på et teaterstykke i helga der han var med, og det var hysterisk morsomt å se ham iført rød kjole, perlekjede og leppestift! :Knegg:

Jerry Hansen? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på deg i helga, Winza. Så du to middelaldrende kvinner hånd i hånd,  så var det meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fantastica skrev:

Jeg tenkte på deg i helga, Winza. Så du to middelaldrende kvinner hånd i hånd,  så var det meg. 

Jeg er ikke så ofte ute egentlig, jeg er lat egentlig 😝

Jeg er veldig glad på dine vegner, du fortjener virkelig all lykke du kan få 😄 Hun er heldig som har fått en slik fantastisk dame som deg i livet sitt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Winza skrev:

Jeg er ikke så ofte ute egentlig, jeg er lat egentlig 😝

Jeg er veldig glad på dine vegner, du fortjener virkelig all lykke du kan få 😄 Hun er heldig som har fått en slik fantastisk dame som deg i livet sitt :) 

Skjønningen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...