Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg pusse tennene og stupe langsomt i seng, så får dere skravle videre i natten. :Gjesp: ...zzz...natta...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Winza skrev:

Denne burde spilles mens hun reiser :P 

Det kan jeg gjøre vet du. :danser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:rodmer:

image.png.d1b2a1550370596ccc388aa97474c025.png

Nam! :spise:

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Nå skal jeg pusse tennene og stupe langsomt i seng, så får dere skravle videre i natten. :Gjesp: ...zzz...natta...

Natta hoppen :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Nå skal jeg pusse tennene og stupe langsomt i seng, så får dere skravle videre i natten. :Gjesp: ...zzz...natta...

Natta Hoppetuss!

:klemmer:

Det er noe rart med nettet her - eller i hvert fall en eller annen treghet i systemet. Kan det være på på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Natta Hoppetuss!

:klemmer:

Det er noe rart med nettet her - eller i hvert fall en eller annen treghet i systemet. Kan det være på på KG?

Jeg har ikke merket noe :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det hos meg. 

Akkurat som jeg ikke får sendt noe, det henger leeeenge  - og så plutselig går det igjennom. Om du skjønner. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Da er det hos meg. 

Akkurat som jeg ikke får sendt noe, det henger leeeenge  - og så plutselig går det igjennom. Om du skjønner. :ler:

Ja, det er veldig irriterende. Har det i perioder her og, vet ikke hva det skyldes :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, det er veldig irriterende. Har det i perioder her og, vet ikke hva det skyldes :vetikke:

Ja det er så irriterende at jeg får vondt i magen. :forvirret:

Tror jeg gir opp i kveld, får prøve igjen i morgen. :lillesky: (Til og med smileyene er trege i kveld) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja det er så irriterende at jeg får vondt i magen. :forvirret:

Tror jeg gir opp i kveld, får prøve igjen i morgen. :lillesky: (Til og med smileyene er trege i kveld) 

Sikkert like greit :Nikke:  Sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aldrisur skrev:

Var det du som hadde lagt det hoppetauet i ryggsekken min? :ler:

Ou mai gadd! :yvonne:

Koooselig å se deg igjen lille monstrum! :ninuskapus:

:blomst:Gratulere med vel overstått dåp My! Håper det går bra med dere alle tre. 

Jeg har hatt det kjempefint Rumle. Fest og moro på fredag, og epler og sylta plommer i handlekurven på lørdag. Søndag var det hjem til barnebursdag og unger på overnatting som skulle starte høstferien sin. 

Nå er det stille i huset og jeg har begynt pakking til ferie i et varmere land.:fnise: 

Eplekjekke, pæreformede bananer i pysjamas. Litt på druen med store meloner gikk vi der, plommerøde i fjeset. :hoho:Så morsom jeg er!

Åh snø! Det er for tidlig for meg altså. 

Ligger den ennå? 

Hotell Bedalia! 

Åh sukk, jeg får ikke bilde av det fine kjæresteparet som tusler rundt i byen ut av hodet. :rodmer:

Så søt du er Sev. :klem: Og så har håret ditt blitt mye lenger siden sist jeg så bilde av deg.  

Jeg har ikke klippet meg på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen kom og forsvant :opplyser: Men det er meldt mer, og gradene har ligget nært null nå en liten stund, så vi fikk skodd om bilen i går :jepp: 

Her har vi stort sett summer red-epler av de norske, men de er gode de og :rodmer:

Hvilket verdenshjørne skal dere til denne gang, Aldri? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Pokkers kalender app som varslet meg om at jeg skulle til legen først 5 minutter før -_- 

Det kalles brukerfeil. 

- Du må jo selv sette påminnelsen til en fornuftig tid i forveien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det kalles brukerfeil. 

- Du må jo selv sette påminnelsen til en fornuftig tid i forveien. 

Skulle ønske jeg kunne installert en alarm inni hodet mitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Skulle ønske jeg kunne installert en alarm inni hodet mitt 

Forsiktig med hva du ønsker. 

(Det kalles tinnitus) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 16.03, Severus skrev:

image0.jpg

Jeg har farget håret, nå er jeg en lillahårig feminist

Supernydelig! Du kler så godt den fargen :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sola de skrev:

Supernydelig! Du kler så godt den fargen :rodmer:

Perfekt til Oktober, som er brystkreftmåneden:lillesky2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oktober brystkreftmåneden? Det er vel bare passende da, at min favorittante fikk påvist brystkreft i dag. Operasjon tidlig i neste uke. Mamma har hatt det samme, og nå må jeg undersøke om jeg også er i faresonen når så mange i nær familie har fått det. Det er vanskelig å tenke på. Men i tillegg døde min kjære (eks)svigermor i dag, og ungene har mistet sin bestemor. Det er tøft å skulle takle deres sorg oppi alt det andre, og spesielt vondt at eksen min, som jeg fortsatt er veldig glad i, har mistet mammaen sin. Livet ass, det er ikke så lett bestandig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fantastica skrev:
 

Er oktober brystkreftmåneden? Det er vel bare passende da, at min favorittante fikk påvist brystkreft i dag. Operasjon tidlig i neste uke. Mamma har hatt det samme, og nå må jeg undersøke om jeg også er i faresonen når så mange i nær familie har fått det. Det er vanskelig å tenke på. Men i tillegg døde min kjære (eks)svigermor i dag, og ungene har mistet sin bestemor. Det er tøft å skulle takle deres sorg oppi alt det andre, og spesielt vondt at eksen min, som jeg fortsatt er veldig glad i, har mistet mammaen sin. Livet ass, det er ikke så lett bestandig.

Uff :( Nei, livet er jammen ikke bare lett :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...