Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 år...det er en bra alder det. :jepp: 
Jeg kjenner på meg at det kommer til å bli
et godt år som ligger der og venter på han.
     🍕  🍕  🍕
  ...og turgåing blir det en del av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 10.45, Hoppetaujenta skrev:
 

Hmm...nå må vi sette i gang med å skrive litt vettugt så "hun" får litt å pløye igjennom når hun har tid.  
Lesestoffleverandørene til sjefen må skjerpe seg her. Jeg tenker dessverre oftere og oftere på at det snart
vil dukke opp sånn hvitt på bakken og jeg kan ikke si at jeg ser frem til det. Vinter = åreforkalkninger og beinbrudd
helt opp til lårhalsen står i kø for å kaste seg over oss. Husk godt mønster på fottøyet og solide brodder! :opplyser:

Å huffoghuffameg!  :sno: Jeg blir støl i rumpetten bare av å tenke tanken. :hoho:

På 22.10.2018 den 11.15, Winza skrev:
 

Ser du og @Aldrisur på dette bildet

 

Dette bildet har ikke opphavsrett

DB985655-1C01-4C7F-8BBE-82911184E2A2.jpeg.dfc57ad31706608c0ee7b8d4cd8347af.jpeg

Du er så flink med disse fantasibildene dine du Winza. :nordvesta:

GRATULERE MASSE med dagen! Håper du har kost deg sammen med de du er glad i.

 image.png.f56c192ede083fc95ffe9ab5ea2f9fba.png

 

7 timer siden, Rumle skrev:
 

*Vasker, lufter og rydder litt før den alltidblide solstrålen kommer hjem* :jepp:

:blomst:

Ah her dufter det grønnsåpe og frisk høstluft! :ninuskapus:Takk snille Rumle.  :klem1:

------------------------------

Hjemme igjen! :hoppendeglad: 

Må si som den gamle "indianeren" (er ikke lov å si lenger = *urfolk i Amerika*) som satt alene etter en lang flytur og ventet på at sjelen skulle komme etter. :)

Sånn føles det alltid de første par dagene etter en langtur. Det er jo, når man tenker etter, helt unaturlig å flytte seg over så lange avstander på kun tre-fire timer. 

Jeg er lykkelig hver gang flyet lander på en myk og grei måte og at vi overlevde denne turen også. Har aldri vært noe glad i å lande. :P

Godt å komme hjem til det vanlige. Frisk og klar høstluft, kaffemaskinen min, drikkevann i springen og senga mi. Ooooooog alle de fine barna mine da :rodmer:- ikke minst. Jeg gleder meg til å treffe dem igjen. 

Ooooog dere da, mye enklere å holde kontakt med dere når nettet er oppegående og jeg slipper å skrive på mobilen. Kommer aldri til å venne meg til det. 

Håper dere har det bra alle sammen! :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjemmmmmm! :hoppendeglad:

Nå er det sjelden jeg er på reisefot, men akkurat den følelsen av å være litt her og litt der på en gang kjenner jeg veldig godt igjen :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Rumle skrev:
 

Velkommen hjemmmmmm! :hoppendeglad:

Nå er det sjelden jeg er på reisefot, men akkurat den følelsen av å være litt her og litt der på en gang kjenner jeg veldig godt igjen :Nikke:

Ja ikke sant? En snodig følelse. :bond: 

43 minutter siden, Rumle skrev:
 

Vent, du må jo nesten få en :klemmer: også! :ler:

 

:Nikke:

 

 

Ja det skulle jo bare mangle! :ler:  :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:
 

Ja ikke sant? En snodig følelse. :bond: 

Ja det skulle jo bare mangle! :ler:  :klemmer:

Ok, en til! :klemmer:

:ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sola de skrev:
 

Gratulerer :nordvesta:@Winza

Takk 😄:sol: 

16 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

27 år...det er en bra alder det. :jepp: 
Jeg kjenner på meg at det kommer til å bli
et godt år som ligger der og venter på han.
     🍕  🍕  🍕
  ...og turgåing blir det en del av i fantasien.

:P

14 timer siden, Aldrisur skrev:
 

Å huffoghuffameg!  :sno: Jeg blir støl i rumpetten bare av å tenke tanken. :hoho:

Du er så flink med disse fantasibildene dine du Winza. :nordvesta:

GRATULERE MASSE med dagen! Håper du har kost deg sammen med de du er glad i.

 image.png.f56c192ede083fc95ffe9ab5ea2f9fba.png

 

Ah her dufter det grønnsåpe og frisk høstluft! :ninuskapus:Takk snille Rumle.  :klem1:

------------------------------

Hjemme igjen! :hoppendeglad: 

Må si som den gamle "indianeren" (er ikke lov å si lenger = *urfolk i Amerika*) som satt alene etter en lang flytur og ventet på at sjelen skulle komme etter. :)

Sånn føles det alltid de første par dagene etter en langtur. Det er jo, når man tenker etter, helt unaturlig å flytte seg over så lange avstander på kun tre-fire timer. 

Jeg er lykkelig hver gang flyet lander på en myk og grei måte og at vi overlevde denne turen også. Har aldri vært noe glad i å lande. :P

Godt å komme hjem til det vanlige. Frisk og klar høstluft, kaffemaskinen min, drikkevann i springen og senga mi. Ooooooog alle de fine barna mine da :rodmer:- ikke minst. Jeg gleder meg til å treffe dem igjen. 

Ooooog dere da, mye enklere å holde kontakt med dere når nettet er oppegående og jeg slipper å skrive på mobilen. Kommer aldri til å venne meg til det. 

Håper dere har det bra alle sammen! :hjerte:

Hehe takk :P Synes det er så morsomt å tulle med Photoshop 😛

Tusen takk :)

Jeg og søster så venom på kino i går, skikkelig bra film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mynona:ALDRIiiiiiiiiiiii!!! :hoppe: :klem: Så koselig å se deg hjemme hos oss igjen!
Nå får du ikke reise noe sted på lang tid. I alle fall ikke før i februar? :lur:  Eller no`sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

:mynona:ALDRIiiiiiiiiiiii!!! :hoppe: :klem: Så koselig å se deg hjemme hos oss igjen!
Nå får du ikke reise noe sted på lang tid. I alle fall ikke før i februar? :lur:  Eller no`sånn.

Ååååå takk Hoppetussa! Du er skikkelig god til å gi varme velkomsthilsener. :klemmer: Jeg blir nok i gamlelandet fram til januar i hvert fall. :laugh:

:roser:Og da var det plutselig på tide å ønske alle en riktig god helg igjen.  Fælt så fort som tida flyr?! 

Mine planer for helgen er å gå til innkjøp av noen fine blomster og alt vi mangler i kjøleskapet, bake boller og sjokoladekake og vaske litt i huset. Søndag er det feiring av herrAldrisurbursdag og da kommer alle som kan krype og gå i den Aldrisurske familien. :hoppendeglad:

Ha en fin fredag også da dere...nå er det tid for kaffe og knekkebrød :hjerter:gresskarblomster.jpg.8872fa7bc9dad419dc10a935a440262e.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

:goodbye:  Jeg skal ha kaffe og romslig hjemmebaktskive med...brunost på. :rodmer: 

:hoppendeglad:Kos deg Hoppe! Brunost på hjemmebaktskive er noe av det besteste som finnes... :vinke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...