Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Ser egentlig ut som store kjeks med blide sjokoladebiter i.   

Tror ikke de blir blide hvis du prøver å spise dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis jeg spiser kjeksene oppned når de blir sure, da smiler de uansett slik jeg ser det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:
 

Men hvis jeg spiser kjeksene oppned når de blir sure, da smiler de uansett slik jeg ser det. ;) 

Finnes en film hvor folk spiser sushi og sushien er levende og dreper dem innvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Huff. Den har ikke jeg sett og ikke skal jeg heller. :( 

Ikke jeg heller, bare sett traileren hvor vi ser ene gamle fyren spiser sushi og så spyr han opp blod 😖

Det ble laget filmer om draps tomater på 80 tallet, slik George Clooney først ble kjent, da han ble drept av en giga tomat 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FruN skrev:
 

Brrr, jeg fryser :fryser: -11 her, så ikke kjempekaldt. Men det er nå laveste temperaturen vi har hatt så langt i høst. 

Alle ovner på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:
 

Alle ovner på?

Ja :) Er ca 21 grader i stua, men burde byttet list på noen dører, så det trekker litt her og der. Får se om vi ikke får gjort det snart. Tenkte på det hele forrige vinter :ler: Men pledd er fine greier :jepp:

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:
 

Ja :) Er ca 21 grader i stua, men burde byttet list på noen dører, så det trekker litt her og der. Får se om vi ikke får gjort det snart. Tenkte på det hele forrige vinter :ler: Men pledd er fine greier :jepp:

Tenk å ha 20 oljeovner inni stua 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Winza skrev:
 

Tenk å ha 20 oljeovner inni stua 😛 

:overrasket: 

Holder med varmepumpe og en panelovn her :ler: Har varmekabler på et par gulv, men skulle gjerne hatt det flere steder - og mer effektive! Men spørs om ikke noe bedrer seg når dørene blir ordentlig tette igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruN skrev:
 

:overrasket: 

Holder med varmepumpe og en panelovn her :ler: Har varmekabler på et par gulv, men skulle gjerne hatt det flere steder - og mer effektive! Men spørs om ikke noe bedrer seg når dørene blir ordentlig tette igjen :) 

Om en av dem sprengte så ville det blitt rene atombomben da O:

Skulle ha funnes tepper med varmekabler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, FruN skrev:
Er ca 21 grader i stua, men burde byttet list på noen dører, så det trekker litt her og der. 
Får se om vi ikke får gjort det snart. Tenkte på det hele forrige vinter Men pledd er fine greier 

Ærlig talt så tror jeg at vi mennesker har det litt bedre om vi ikke har det for varmt. Tror vi puster bedre
og sover bedre. Ikke fryse, men passelig og med måte i forhold til badstuvarm stue så en nesten sovner foran tv`n.

                                           Det tror jeg. :)  Håper dessuten at Aldri har det bra og ikke har blitt syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...