Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Nå snakker vi om bryllupsdato. :hjerter_rundt: Hun kommer til meg på søndag og blir en uke, deilig. Har brukt denne uka på å strikke tøfler til henne, det er gulvkaldt i leiligheten hennes og jeg har nå tova seks par tøfler som gjestene hennes kan bruke. Til henne strikker jeg tubeskjerf og kofte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nesten ikke fatte og begripe at jeg vant så mye, jeg har aldri vunnet så mye i noe 😱😀 Fikk endelig noe igjen etter alle de årene hvor jeg alltid har trykket på røde kors knappen. Nå ble dagen min mye bedre! Håper dere alle har en fantastisk dag 😄

F4945FC3-B2B1-4BE3-995D-1215B8977054.thumb.jpeg.d6c655dbd65931e8ecccdd1c80dc4dc2.jpeg 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:
 

Så gøy, Winza! :hoppe:

 

Har fortsatt ikke tatt det innover meg, jeg trodde aldri at jeg kom til å vinne en så høy sum i noe som helst O: 😄 

Skulle gjerne invitert dere alle på en liten feiring nå med snop og drikke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:
 

Har fortsatt ikke tatt det innover meg, jeg trodde aldri at jeg kom til å vinne en så høy sum i noe som helst O: 😄 

Skulle gjerne invitert dere alle på en liten feiring nå med snop og drikke 😄

Det er deg vel unt! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Winza! :jepp:

Jeg og ungene er på tur! Nå er de endelig sovnet, stakkarene var slitne etter lang tid i bil. Skal være hos foreldrene mine noen dager, blir koselig :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegratulasjoner til den heldige vinneren Winza. Det unner jeg deg veldig. :klappe: 

:goodbye:  Hvil, spis god mat og ha det hyggelig sammen, Fruen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fem måneder siden jeg møtte kjæresten, og jeg fikk nettopp ti røde roser på døra. :hjerter_rundt:Og i morgen kommer hun hit! :strix: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fantastica skrev:
 

I dag er det fem måneder siden jeg møtte kjæresten, og jeg fikk nettopp ti røde roser på døra. :hjerter_rundt:Og i morgen kommer hun hit! :strix: 

Dere er awesome :rodmer: 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Kjempegratulasjoner til den heldige vinneren Winza. Det unner jeg deg veldig. :klappe: 

:goodbye:  Hvil, spis god mat og ha det hyggelig sammen, Fruen.

 

15 timer siden, FruN skrev:
 

Gratulerer Winza! :jepp:

Jeg og ungene er på tur! Nå er de endelig sovnet, stakkarene var slitne etter lang tid i bil. Skal være hos foreldrene mine noen dager, blir koselig :) 

Takk dere :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker rett som det er på dere turtelduene, Fantastica. Tror det rett og slett blir litt veldig koselig i morgen ja... :biggrin: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Kjempegratulasjoner til den heldige vinneren Winza. Det unner jeg deg veldig. :klappe: 

:goodbye:  Hvil, spis god mat og ha det hyggelig sammen, Fruen.

Vet ikke hvor mye hvile som inngår :ler: Men god mat og hyggelig samvær er det :jepp:

Og handling :daane:Jeg har brukt litt mer penger enn planlagt :plystre: Men har fått flere fine bånd til stakken min, farsdagsgave, mange kalendergaver, bursdagsgave, innflytnings-/bursdagsgave og annet ymse :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fantastica skrev:
 

I dag er det fem måneder siden jeg møtte kjæresten, og jeg fikk nettopp ti røde roser på døra. :hjerter_rundt:Og i morgen kommer hun hit! :strix: 

:rodmer:

Kos deg masse med kjæresten! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...