Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mynona skrev:
 

Her er jeg! Velkommen hjem fra ferie!

jeg har både gnagsår og er forkjølet med dedd dese og dotter i øra! 

Åååå der var du jo! :hoppendeglad:

Takk My.

Det høres ikke greit ut. Håper du blir fort frisk og rask igjen. 

Hvordan er det med miniMy da? :hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei My. Har du laget deg et gnagsår kun for å være solidarisk med meg i dag? :fnise: 

Denne familien er også søt og særpreget. 

my_giant_life_season2_scene10_by_zaratus

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

             Han klarte brasene meget godt så det er faktisk ikke størrelsen det kommer an på... :opplyser: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Beviset er i puddingen...som de visst sier i england. :laugh: 

Jepp, og de er veldig glad i pudding. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se på Åndenes makt (Sverige).

Kan ikke forstå hvorfor jeg er så hekta på dette programmet. Åndene er jo ganske kjedelige, gjør de samme hyssene hvor enn de er! Tusler og går i andreetasje, banker i vegger, napper i dyna, svusjer forbi vinduene i sine mørke gevanter og kaster ting rundt i rommet.

Men jeg MÅ se på det hver gang. :ler: 

Og ooops, det visst reprise også! Men husker ikke så mye av det fra sist det ble sendt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det opp og ser det i morgen. "Det er så kjedelig at jeg tar det opp...akkurat". :fnise: 
                               Men nå skal jeg sove. Natta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg tar det opp og ser det i morgen. "Det er så kjedelig at jeg tar det opp...akkurat". :fnise: 
                               Men nå skal jeg sove. Natta. 

Smart. Og da kan du vel hoppe over all reklamen også.

Natta søteste Hoppen vår. :kyss:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her altså. Sliter med å finne balansen, føler meg som et halvt menneske. Halvt mamma, halvt kjæreste, halvt arbeidstaker... Er sykemeldt femti prosent og måtte gi fra meg hjertebarnet mitt, kontaktlæreransvaret. Nederlag. Men nødvendig for å klare å overleve. Life's a bitch and then you die.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Aldrisur skrev:
 

Åååå der var du jo! :hoppendeglad:

Takk My.

Det høres ikke greit ut. Håper du blir fort frisk og rask igjen. 

Hvordan er det med miniMy da? :hjerter_rundt:

miniMy var litt forkjølet i helgen, men hun ble raskere frisk enn meg. Bedre at jeg er syk enn henne. Og nå er hun jaggu blitt et halvår og! Hun er en solstråle som stort sett er i godt humør. Og nå lærer hun å svømme og. 

Og mora har glemt å kjøpe vinterlue, så da er det restegarn-strikking på gang :P 

53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Hei My. Har du laget deg et gnagsår kun for å være solidarisk med meg i dag? :fnise: 

 

Selvfølgelig! Jeg skal ha det så lenge du har det også! :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mynona skrev:
 

miniMy var litt forkjølet i helgen, men hun ble raskere frisk enn meg. Bedre at jeg er syk enn henne. Og nå er hun jaggu blitt et halvår og! Hun er en solstråle som stort sett er i godt humør. Og nå lærer hun å svømme og. 

Og mora har glemt å kjøpe vinterlue, så da er det restegarn-strikking på gang :P 

Selvfølgelig! Jeg skal ha det så lenge du har det også! :opplyser:

Se her er en is :essen2: til deg også, My.

Bare derfor du fikk gnagsår i sympati, tenker jeg.

 

God bedring.

45 minutter siden, Fantastica skrev:
 

Jeg er her altså. Sliter med å finne balansen, føler meg som et halvt menneske. Halvt mamma, halvt kjæreste, halvt arbeidstaker... Er sykemeldt femti prosent og måtte gi fra meg hjertebarnet mitt, kontaktlæreransvaret. Nederlag. Men nødvendig for å klare å overleve. Life's a bitch and then you die.

God bedring til deg også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:
 

Se her er en is :essen2: til deg også, My.

Bare derfor du fikk gnagsår i sympati, tenker jeg.

 

God bedring.

God bedring til deg også. 

Takk! Det tror jeg hjelper! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fantastica skrev:
 

Jeg er her altså. Sliter med å finne balansen, føler meg som et halvt menneske. Halvt mamma, halvt kjæreste, halvt arbeidstaker... Er sykemeldt femti prosent og måtte gi fra meg hjertebarnet mitt, kontaktlæreransvaret. Nederlag. Men nødvendig for å klare å overleve. Life's a bitch and then you die.

:klemmer:Fint å se deg kjære du.

Dritt at du sliter. Life is a bitch, men du kommer til å overleve F. ! Du er inne i et j...ig tøft kapittel i livet ditt nå.

Det kommer til å ordne seg.

I mellomtiden...:klem: 

47 minutter siden, Mynona skrev:
 

miniMy var litt forkjølet i helgen, men hun ble raskere frisk enn meg. Bedre at jeg er syk enn henne. Og nå er hun jaggu blitt et halvår og! Hun er en solstråle som stort sett er i godt humør. Og nå lærer hun å svømme og. 

Og mora har glemt å kjøpe vinterlue, så da er det restegarn-strikking på gang :P 

Selvfølgelig! Jeg skal ha det så lenge du har det også! :opplyser:

Babysvømming! :hoppendeglad: Så herlig My! Hun høres superfin ut. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, Aldrisur skrev:
 

God kveld! :laugh:

Jada frisk her og håper dere er det også, men jeg er verdens dårligste ballongfører. Og jo lenger jeg venter med å skrive noe her, jo vanskeligere blir det. :sukk:

...men men, er nok ikke alene om det. :wink:

Her har det vært travelt på dørtrammen i kveld. :ninja: Mange skumle unger! :ler: Noen av dem så små at de ikke helt hadde lært hva de skulle si: Knask eller knask? Liksom. Travelt men kjempekoselig med så masse fine unger. :rodmer:

 En liten pjokk på ca. 3 år  - *Næmmen er det selveste spiderman som kommer på besøk?* *Neida, jeg haj baje kledd meg ut*. :hoho:

Ellers må jeg meddele at jeg har fulgt intens med på Rampelysforumet i disse dager.  Bloggernes bruk av barn som rekvisitter byr meg virkelig sterkt i mot. Jeg håper virkelig at  den trenden er et forbigående fenomen og det fort! 

 

Håper dere har en fin onsdagskveld. :romeo::klemmer:

 

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Mynona skrev:
 

miniMy var litt forkjølet i helgen, men hun ble raskere frisk enn meg. Bedre at jeg er syk enn henne. Og nå er hun jaggu blitt et halvår og! Hun er en solstråle som stort sett er i godt humør. Og nå lærer hun å svømme og. 

Og mora har glemt å kjøpe vinterlue, så da er det restegarn-strikking på gang :P 

Selvfølgelig! Jeg skal ha det så lenge du har det også! :opplyser:

Halvt år allerede? Tiden går så fort! :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Aldrisur skrev:
Smart. Og da kan du vel hoppe over all reklamen også.

Jeg er en dreven reklameoverhopper. Det er herlig å ha den muligheten. :jepp: 

9 timer siden, Mynona skrev:
Selvfølgelig! Jeg skal ha det så lenge du har det også! 

:) Du er jammen snill du...og som takk, skal jeg ta full husvask for deg i dag. smileys-household-143283.gif

6 timer siden, Rumle skrev:
Halvt år allerede? Tiden går så fort! 

...og vi har blitt et halvår eldre....minst. :lillesky:

God og glad dag til alle! Husk å bruke torsdagstrumfen på Menyen og sånne butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fantastica skrev:
 

Jeg er her altså. Sliter med å finne balansen, føler meg som et halvt menneske. Halvt mamma, halvt kjæreste, halvt arbeidstaker... Er sykemeldt femti prosent og måtte gi fra meg hjertebarnet mitt, kontaktlæreransvaret. Nederlag. Men nødvendig for å klare å overleve. Life's a bitch and then you die.

Forhåpentligvis så har du levd et langt og lykkelig liv med kona di innen den tid :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...