Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle ønske jeg hadde min originale bruker slik at jeg kunne sett tilbake :P Jeg driver og leter etter de innleggene for å se hva jeg skrev, husker ikke 🙊 Jeg var 22 år og umoden den gang :P nå som 30 åring så føler jeg meg relativt mer moden :)

Fant noen gamle innlegg for ett par år siden og det var mer enn nok for meg :ler:  
 

30 årene for meg har føltes litt rart… føles som om jeg er midt i et skille. definitivt mer moden, men føler meg som en drittunge iforhold til mange av de andre foreldrene i min sønn sin klasse👶🏼, og trollgammel i forhold til de som bare er noen få år yngre. 👵🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LightBulb skrev (6 minutter siden):

Fant noen gamle innlegg for ett par år siden og det var mer enn nok for meg :ler:  
 

30 årene for meg har føltes litt rart… føles som om jeg er midt i et skille. definitivt mer moden, men føler meg som en drittunge iforhold til mange av de andre foreldrene i min sønn sin klasse👶🏼, og trollgammel i forhold til de som bare er noen få år yngre. 👵🏻

Gruet du deg til å bli 30? Det gjorde jeg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb
Cid skrev (4 minutter siden):

40 da?:p 

Nei, ikke foreløbig. Men er enda 8 år til, så det kan jo hende jeg gruer meg når det nærmer seg. Men igjen, så er ungene tenåringer og korona forhåpentlig borte/under kontroll til da, så kanskje 40årene blir en eneste stor fest🧐😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LightBulb skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke foreløbig. Men er enda 8 år til, så det kan jo hende jeg gruer meg når det nærmer seg. Men igjen, så er ungene tenåringer og korona forhåpentlig borte/under kontroll til da, så kanskje 40årene blir en eneste stor fest🧐😅

Innen da er vi oppgradert til gruppe 40-49 i det minste 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb
Cid skrev (1 minutt siden):

Innen da er vi oppgradert til gruppe 40-49 i det minste 😅 

Rykker stadig fremover i køen… :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Begynner å lure på om hun aldri kommer tilbake hit :(har ikke vært her siden tidlig 2020 😕 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 29.7.2023 den 19.50):

Begynner å lure på om hun aldri kommer tilbake hit :( har ikke vært her siden tidlig 2020 😕 

Kanskje hun har blitt sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Godt nyttår 🎉du er savnet 💙

Hun dukket nylig opp i Hoppe tråden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...