Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fantastica skrev:

Livet er godt! Jeg er nå skilt fra mannen min og har flyttet sammen med min kjære, som har fått seg jobb i nærheten. Vi skriver på manus begge to og vi har det rett og slett bra. 

Hva er nytt her inne da?

Så godt :klemmer:

Her kunne det gått bedre, jeg er dårlig på et vis, men legen skjønner ikke stort. Men han tror på meg, tar meg alvorlig, innrømmer «mangler» og sender meg derfor videre dit han tror jeg kan finne svar :) 

Men jeg syr litt, broderer, strikker og finner ting å fylle dagene med hjemme :) Ungene begynner fulltid i bhg til uka, det tror jeg blir bra for oss alle :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hvor er du hen...vår alles Aldrisure venn? :nigo:  *venter trofast, logrende her med tøflene klar i munnen* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Riktig god jul til deg og alle dine, Aldri ❤ Håper du er innom og kikker av og til, og håper du har det bra :klemmer:

Riktig God Jul til alle andre fra ballongen også ❤

@Mynona Er du klar for jul? Hvordan går det med mini-My? Full fart? :hoppe: God jul til dere alle! ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rumle skrev:

Riktig god jul til deg og alle dine, Aldri ❤ Håper du er innom og kikker av og til, og håper du har det bra :klemmer:

Riktig God Jul til alle andre fra ballongen også ❤

@Mynona Er du klar for jul? Hvordan går det med mini-My? Full fart? :hoppe: God jul til dere alle! ❤

Goood jul Rumlis!! Og Aldri! Og alle andre! 

Vi er juleklare! Skal jo bort, så trenger jo ikke gjøre annet enn å dusje!

Lille My er i full fart! Høyt og lavt og skravler som en foss. Noe forståelig, det meste litt uvisst hva hun prøver å si :ler: Jeg har nettopp vært klatrestativ 😛 Og snart reiser vi til varme asiatiske strøk for å bade! 

Hvordan går det med Rumle da? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Goood jul Rumlis!! Og Aldri! Og alle andre! 

Vi er juleklare! Skal jo bort, så trenger jo ikke gjøre annet enn å dusje!

Lille My er i full fart! Høyt og lavt og skravler som en foss. Noe forståelig, det meste litt uvisst hva hun prøver å si :ler: Jeg har nettopp vært klatrestativ 😛 Og snart reiser vi til varme asiatiske strøk for å bade! 

Hvordan går det med Rumle da? 

Så herlig! :ler: 

Går greit her, klar for jul! :nisse:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God og fredfull jul til ballongfører og alle passasjerer og bivånere.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro på at vi en gang atter skal få se stolte ballonger fly fritt over KG`s jaktmarker
og jeg venter i stille glede, for jeg skal være med på det... :jepp: 🎈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker om godt nyttår utstedes på nyåret. Nå når året ebber ut takker man for den gode tiden vi har hatt sammen i året som er i ferd med å avsluttes. 

:takke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det vi alle venter på kommer stadig nærmere i tid; Aldrisurs blide åsyn viser seg i horisonten. :klem: :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmenærligtalt altså! :strix:Så hyggelig det var å komme inn i ballongen! Jeg har ikke vært her på eeeeevig lenge, og ble mildt sagt overrasket over at dere har vært her og skravlet og lagt igjen så mange hyggelig hilsener. :klemmer: Tusen takk til dere alle. 

Håper dere alle har hatt en fin julehøytid og må alle få et fint og passe fredelig nytt år.

Jeg følger litt med på det dere skriver i andre tråder, deler ut likes og smiler i skjegget evt. ikke smiler (avhengig av trådens tema),:wink: Jeg vil jo så gjerne ha mer kontakt med dere, men kjenner veldig på skrivesperra. :sad: 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har blitt sånn. 

Skal i hvert fall forsøke å være mer aktiv, så får vi se hva som skjer.....

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! :daane: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ta seg sammen og forsøke igjen her*
Aldrisur, så utrolig hyggelig å se deg igjen! :klem: Jeg har savnet deg så masse!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...