Favole Skrevet 11. april 2014 #461 Skrevet 11. april 2014 Haha, søte snuppa di! kanskje ikke det beste ordvalget da men Du er et veldig fint påskeegg da, den skal du ha
Gjest Tekola Skrevet 11. april 2014 #462 Skrevet 11. april 2014 Barn kan få sagt det! Vi fant et dikt da vi ryddet i papirene etter farmor, som pappa skrev til henne da han var så vidt begynt på skolen (han er yngst og farmor har alltid vært tynn) "Å mor, du er så stor! Så stor at du må ha meier når du neier!" Du kan jo hente inspirasjon herfra og dekorere deg litt i tillegg, for å få frem likheten med påskeegget, da?
Fibonacci Skrevet 11. april 2014 Forfatter #463 Skrevet 11. april 2014 Haha Der var det mye rart... Jaja, ungene skal jo male påskeegg i morgen, så kanskje jeg skal by fram magen også?
Gjest Tekola Skrevet 11. april 2014 #464 Skrevet 11. april 2014 Det er jo ikke sååå mange påsker man får den sjansen? Litt fingermaling burde jo gjøre susen? Og tenk å ha det i babyalbum, da
TuttaV Skrevet 11. april 2014 #465 Skrevet 11. april 2014 for en kommentar! Herlig da Hørtes ut som deilige fredagsplaner
Fibonacci Skrevet 12. april 2014 Forfatter #466 Skrevet 12. april 2014 I dag er jeg 31 uker på vei Må snart få fart på oss, skal møte ei venninne på Folkemuseet etterpå og male påskeegg, løse krimgåte, hilse på dyra etc. Når vi kommer hjem blir der mer pakking og ordning! Reisefeeeeeber...
Fibonacci Skrevet 12. april 2014 Forfatter #467 Skrevet 12. april 2014 31-ukersmagen: Vekt: 76,8 kg (+9,8 kg) Babyen veier nå 1750 gram og er 37 cm lang (CRL 27,5 cm)
Fibonacci Skrevet 12. april 2014 Forfatter #468 Skrevet 12. april 2014 Rimelig sliten nå, etter trasking i regnvær på Folkemuseet i 3 timer! Det var ganske så kaldt og ufyselig, men koselig overalt hvor vi gikk inn Og ungene fikk malt påskeegg, lagd pannekaker, hilst på høner, gris, sauer og kuer, malt kaffe på gammeldagse kverner (og vi voksne fikk servert ekte kokekaffe slik de lagde i gamle dager). Vi gikk rundt og samlet ledetråder til et krim-mysterium, og det ble også en tur innom kolonialen for å kjøpe litt drops og lakris Vel hjemme nå, har fyrt på peisen, fått i oss varmen igjen og ser på film.
Fibonacci Skrevet 13. april 2014 Forfatter #469 Skrevet 13. april 2014 (endret) Koffertene er pakka, og vi begynner å bli veldig klare for avreise i morgen! Har hatt svigers på middagsbesøk i dag, serverte pulled pork. Skulle egentlig hatt lam, men det var tomt i butikken i går.. Ble veldig godt da, og så hadde vi vaniljeis med lune bjørnebær til dessert. Merker at kroppen er sliten og at lunta er rimelig kort akkurat nå. Jeg klarer ikke å le når svigermor kommenterer at 'nå har du blitt god og rund' eller svigerfar mener jeg må ha to seter på flyet. Vet de bare tuller, men synes ikke det er spesielt morsomt. Hadde mye murringer i går, har begynt å merke litt nedpress og har masse kynnere i dag. Skal legge meg så tidlig som mulig... Spent på hvordan det blir å farte rundt i London - men får prøve å ikke ha for mye planer, og roe ned når det trengs. Regner ikke med å komme meg så mye på nettet mens vi er borte, men kommer sterkere tilbake til helga! God påske! Endret 13. april 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 13. april 2014 #470 Skrevet 13. april 2014 Synes ikke sånne kommentarer er på sin plass egentlig, uansett hvor stor den gravide magen blir Man vet jo godt at man har blitt større liksom. Håper Londonturen blir fin for dere alle, god tur og god påske!
Gjest Tekola Skrevet 17. april 2014 #473 Skrevet 17. april 2014 God tur, kos dere masse! Håper formen holder greit! God påske!
Fibonacci Skrevet 19. april 2014 Forfatter #474 Skrevet 19. april 2014 (endret) Hei! Stikker bare hodet inn for å si at vi har hatt det kjempefint i London, selv om jeg har hatt bekkentrøbbel og blitt forkjøla i løpet av turen. Harry Potter var helt magisk! Fikk med oss mye annet gøy også. London Eye, Madame Tussauds, Tower of London etc. Shoppa litt også, lillebror fikk noen fine klær, eldstemann fikk nye joggesko, T-skjorte og en ridderfigur, snuppa fikk kjole, jakke og Frost-figurer og begge to fikk HP-tryllestaver og sjokoladefrosker. Høydepunktet var nok å ri på kosteskaft i Harry Potter Studio og få med bilder og film hjem! Runder 32 uker i dag, og har da ca. 8 uker igjen... Iiiiik! I dag skal vi ta det rolig hjemme, pakke ut, vaske tøy og ha påskeeggjakt i hagen! I morgen skal vi i dåpen til gutten til et vennepar. Blir koselig Ha en deilig påskeaften, alle sammen! Endret 19. april 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 19. april 2014 Forfatter #475 Skrevet 19. april 2014 Magebilde 32+0: Vekt: 76,1 kg (+9,1 kg)
Favole Skrevet 19. april 2014 #476 Skrevet 19. april 2014 Ser ut som dere hadde en kjempefin tur Håper dere har hatt en fin påskeaften med påskeeggjakt
Mazilla Skrevet 19. april 2014 #477 Skrevet 19. april 2014 (endret) Velkommen hjem! Føler nesten at jeg har vært med på innerlomma, etter koselige updates på instagram underveis på turen. Det så veldig koselig ut! Men må si jeg tenkte på deg og bekkenet ditt underveis, for det så ganske travelt ut! Endret 19. april 2014 av Mazilla
kisskissbangbang Skrevet 19. april 2014 #478 Skrevet 19. april 2014 Jeg har også fulgt med, så ut som en herlig tur! Nyt siste del av påska hjemme.
Fibonacci Skrevet 19. april 2014 Forfatter #479 Skrevet 19. april 2014 Ja, vi hadde et litt høyt tempo, noe jeg fikk betale for da jeg plutselig fikk akutt vondt i lysken og totalt gangsperre utenfor Buckingham Palace på tirsdag ettermiddag! Mannen måtte vinke på en taxi midt i rushtrafikken, og på den korte veien fra der taxien stoppa og bort til leiligheten vår trillet tårene og jeg var helt ødelagt. Etter å ha slappet av resten av dagen og kvelden var jeg bra igjen, men de smertene i lysken kom tilbake noen ganger i dagene etterpå, og jeg var veldig avhengig av å få sette meg ned og ta pauser ofte. Håper det bedrer seg nå, som jeg er hjemme og kan ta det mer med ro. Det har vært en flott dag med masse sol, ungene har vært ute nesten hele tida og vi har tatt fram hagemøblene våre. Jeg har holdt meg mest inne pga forkjølelse og allergi, men var en tur ute for å mate katten til mamma og pappa mens de er på fjellet i påsken. Barna lette etter påskeegg i hagen i stad, og etter ganske lang tid måtte vi gi noen hint - og da fant eldstemann begge eggene i en fart. Så hadde jeg gjemt egget til mannen inne på kjøkkenet, og han gjemte et til meg også. Det fant jeg kjapt Har spist litt for mye godis nå, kjenner jeg! Sitter og ser på Poirot og venter på deilig påskelam til middag.
Gjest roseduft Skrevet 19. april 2014 #480 Skrevet 19. april 2014 (endret) Høres ut som en koselig tur, til tross for litt plager Det er sprekt av deg å dra på en slik tur uansett synes jeg Kos deg med påskeegget med god samvittighet du Ingen påskehare her i hus, så jeg måtte på butikken å handle mitt eget snop idag Endret 19. april 2014 av roseduft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå