Favole Skrevet 8. april 2014 #441 Skrevet 8. april 2014 Så også Game of thrones igår, ENDELIG! Har hatt nedtelling i en evighet Fin kjole Håper du koser deg i kveld!
Fibonacci Skrevet 8. april 2014 Forfatter #442 Skrevet 8. april 2014 Har du lest bøkene også, Favole? Nå har jeg vært maks lat og usunn.. Spist masse godis og hatt Grey's-maraton! Men nå er det snart tid for senga kjenner jeg. Nattinatt!
Favole Skrevet 8. april 2014 #443 Skrevet 8. april 2014 Nææh, hadde aldri hørt om GoT før serien kom Og det var først mens jeg gikk gravid og var sykemeldt at jeg fikk sett alle sesongene. Men nå er jeg jo hekta.. Det gikk i game of thrones og white collar
Fibonacci Skrevet 8. april 2014 Forfatter #444 Skrevet 8. april 2014 Begynte å lese bok 1 etter å ha sett sesong 1 jeg Raste gjennom bok 1-4 på ganske kort tid, og så har det gått treigere med bok 5. Men har ikke mye igjen nå! White Collar har jeg ikke sett, men er serieoholiker sånn ellers
LovelyMonroe Skrevet 9. april 2014 #445 Skrevet 9. april 2014 White collar MÅÅÅ du se! Matt Bomer er jo med ;) ... Check it out!!! :lur: Så kjedelig med bekkenet ditt hadde også et skikkelig trøblete bekken og det hemmet meg SÅ mye.. Heldigvis er det ikke så lenge igjen... er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta det med ro Når drar dere til London? Heldig
LovelyMonroe Skrevet 9. april 2014 #446 Skrevet 9. april 2014 Og fin kjole forresten! før jeg så du hadde kjøpt hadde jeg tenkt å si at jeg hadde en du kunne få, den er veldig fin til å være mammakjole, og ubrukt med lapp på fordi jeg ikke fikk tid til å bruke den er kongeblå og elegant men den du har nå var jo veldig flott!!
iingvild Skrevet 9. april 2014 #447 Skrevet 9. april 2014 Koselig å titte innom hos deg. Skjønner godt at hverdagen er veldig annerledes nå enn de to andre graviditetene.
Leopanter Skrevet 9. april 2014 #448 Skrevet 9. april 2014 Jeg har samme forholdet til den nye sesongen til Game of Thrones som til fødselen, jeg: Gleder meg vilt, men gruer meg også For med den serien der vet jeg at jeg kommer til å få se grusomme ting som jeg vil få sår på sjelen av (ep. 9, sesong 3, say no more...), men samtidig er det er så fantastisk serie, helt uten sidestykke Vi sparer første episode til helga nå, er skikkelig spent på den. Har ikke lest bøkene, så alt er nytt for meg. Håper formen din er stigende!
Mafalda Skrevet 9. april 2014 #449 Skrevet 9. april 2014 Serier... der må jeg bare melde pass, kjenner jeg Riktignok prøver jeg å henge med på fredagskrimmen, men foreløpig ligger episodene pent stablet oppå hverandre i minnet i Getboxen, og vi er i minst en måned på etterskudd. Sånn blir det når det ikke er ro i heimen før det er leggetid for trøtt gravid dame Enklere med fotballkamper, som bare varer i sine 90 minutter og det er det Snart påske, og snart tur til London! Er det tilløp til reisefeber i heimen?
Fibonacci Skrevet 9. april 2014 Forfatter #450 Skrevet 9. april 2014 (endret) Takk for hilsener, LovelyMonroe, iingvild, Leopanter og Mafalda! Tusen takk for tilbud om kjole, LovelyMonroe! Vi drar til London på mandag... Iiiik!! Ja, reisefeberen begynner å komme nå! Har hatt en ganske god natt, men våkna med hodepine. Har vært hos fysio - både godt og vondt på en gang. Han knadde mye på den vonde hofta mi, og fant mange vonde punkter i rygg og nakke. Nå må jeg ta unna litt klesvask og så skal jeg ha lunsj. Endret 9. april 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 9. april 2014 Forfatter #451 Skrevet 9. april 2014 Da ble det litt tid i basseng på meg i dag også Ble med snuppa på svømming i ettermiddag. Først var det lekser og middag, så svippe eldstemann ned til svømminga hans, og så dro vi til bassenget til snuppa. Litt stress, men godt å være i vannet! Og snuppa har blitt så flink til å svømme både crawl, rygg og butterfly! Nå kjenner jeg at kynnerne begynner å hagle på. Det skjer som regel når jeg setter/legger meg ned etter mye aktivitet.
Fibonacci Skrevet 10. april 2014 Forfatter #452 Skrevet 10. april 2014 (endret) Hadde en helt ok natt, men hadde vonde kynnere fra vi sto opp i morges, og det pleier jeg ikke å ha. De ga seg ikke uansett hva jeg gjorde, så til slutt prøvde jeg å ta en hvil i senga. Fikk sove etter hvert, og da jeg våknet var de borte. Har hatt litt mer energi i ettermiddag, og vært ute og jobba i hagen. Men jeg er litt urolig nå, for mammaen min ble sendt til sykehuset fra fastlegen tidligere i dag pga noen synsforstyrrelser hun har hatt de siste dagene. Hun er der nå... Håper bare ikke det er noe alvorlig! Endret 10. april 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 10. april 2014 Forfatter #453 Skrevet 10. april 2014 Nå er mamma endelig ferdig med undersøkelsene, etter mye venting og forsinkelser - de fryktet netthinneløsning, men det var heldigvis ikke det! De undersøkte veldig nøye, og de symptomene hun har hatt kommer visst av en naturlig prosess som skjer når man blir eldre (over 60). Men alt så bra ut, ingenting farlig i hvert fall! Veeeeldig lettet nå
Gjest roseduft Skrevet 10. april 2014 #454 Skrevet 10. april 2014 Godt at det går bra med din mor og at der letta dine bekymringer God bedring til henne og ha en fortsatt fin kveld La Triviata
Fibonacci Skrevet 11. april 2014 Forfatter #456 Skrevet 11. april 2014 (endret) Roseduft og Mazilla: Takk for det begge to. Det var veldig godt å snakke med mamma etter sykehusundersøkelsene i går. Det er fredag, snart påskeferie og 3 dager til vi drar til London! Er effektiv i dag. Etter å ha vekt barna, spist frokost og sendt dem avgårde, satte jeg i gang en klesvask og holder nå på å rense kaffemaskinen. Skal sette meg ned og lage et dåpskort, og håper å få pakka litt i dag også. Hadde en rar drøm i natt, at jeg hadde født og at lillebror viste seg å være ei jente Endret 11. april 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 11. april 2014 #457 Skrevet 11. april 2014 Så godt at det ikke var noe alvorlig med mammaen din Hvor sært hadde ikke det vært da Men søskenbarnet til samboer opplevde faktisk det! De fikk høre på samtlige ultralyder at det var en lillebror i magen, og babyen heter idag Mia
Fibonacci Skrevet 11. april 2014 Forfatter #458 Skrevet 11. april 2014 (endret) Oida! Ja, snuppa håper jo i det lengste på en lillesøster, men vi så veeeeldig tydelig på 3D ultralyden at det er en gutt! Har hatt høyt tempo i dag, og det merker jeg nå.. Det verker i ryggen, det er vondt å gå og livmoren er konstant øm og vond. Har fått gjort unna mye da, både av kjedelige, litt slitsomme og koselige ting. Har hatt fredagstaco med kyllingkjøttdeig og masse deilig guacamole til. Ungene har hatt en nabogutt på besøk, og lekt både ute og inne, og nå ser vi på Harry Potter 2! Riktig god helg! Endret 11. april 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 11. april 2014 Forfatter #459 Skrevet 11. april 2014 Må bare dele en liten kommentar fra snuppa. Her i går kveld spiste hun en ganske stor porsjon kveldsmat, og utbrøt etterpå: 'Nå er jeg nesten like feit som mamma!' Joda, takk for den lille venn! Den trengte jeg virkelig nå som jeg begynner å få hval-størrelse og føler meg som et vandrende påskeegg på to bein!
Favole Skrevet 11. april 2014 #460 Skrevet 11. april 2014 Blir fredagstaco her også men dessverre uten guacamole, glemte å kjøpe avokado :/ jaja.. Håper du får et litt roligere tempo i helga slik at formen ikke blir så alt for ille!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå