Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Supert med mange som kan! Vi må ordne med et tidsrom som passer for alle, men det går jo an at tidsrommet varer lenger enn det passer for alle. Altså at jeg kanskje får vært der f.eks. Fra halv fire til sju, mens noen ikke får blitt så lenge eller må komme senere.

Gleder meg til å se dere igjen allerede! For andre kg-ere, det er bare å slenge seg på ;)

jeg kan være der i samme tidsrom som deg! Men, hvor skal vi dra ? Fint hvis det ikke er så stor gåavstand fra togstasjonen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan være der i samme tidsrom som deg! Men, hvor skal vi dra ? Fint hvis det ikke er så stor gåavstand fra togstasjonen :sjenert:

ENIG! :P Jo mindre gåing jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy å treffe andre kg-ere, men lurer på om en og en halv time på harde togseter t/r blir litt heftig for bekkenet mitt om dagen. Blir det noe treff nærmere mjøsa en gang så er jeg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo vært på Friday's alle gangene til nå, det er jo et greit sted med mat som de fleste liker. Og det ligger jo nære stasjonen også. Er det interessant?

Hvitløk, jeg skulle ønske du fikk vært med! Skjønner det med togturen og bekkenet, da, det er ikke kos å være ødelagt i et par dager etterpå.. Men du får i alle fall besøk når jeg har poppet og kommet litt mer i orden! Så kanskje vi kan få med noen flere oppover dersom det er flere kg-jenter i nærheten der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sær drøm.. Drømte at jeg skulle i bryllup på et hotell langt ute på landsbygda. Fikk kjøreanvisning fra Teriyaki, for hun hadde visst ankommet sammen med O litt før meg. Parkeringa var nederst i en akebakke tilhørende et alpinanlegg, og jeg stusset skikkelig på at hun hadde sagt at det var veldig lkort å gå - hun har jo bekkenløsning!

Gikk nå opp og kom inn i en låve som så skikkelig sliten ut utenpå, men inni var et utrolig eksklusivt hotell. I resepsjonen var det en slags skuvseng som gubben lå på, for han var visst trøtt. Det ble bare verre og verre, for han holdt på å sovne mens vi pratet sammen.

Plutselig kom Kim Kardashian inn og ble ført bort til resepsjonen. Hun hadde visst gjort et eller annet som var superteit, og var blitt hentet inn av "security" ved hotellet. Men alle, inkludert Kim, var enige i at gubben min var teitere som holdt på å sovne i lobbyen på hotellet når vi var gjester i et bryllup, så jeg måtte prøve å smiske til meg et hotellrom på det allerede fulle hotellet :P

Ooog så våknet jeg. Hva søren er det jeg har drømt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo vært på Friday's alle gangene til nå, det er jo et greit sted med mat som de fleste liker. Og det ligger jo nære stasjonen også. Er det interessant?

Hvitløk, jeg skulle ønske du fikk vært med! Skjønner det med togturen og bekkenet, da, det er ikke kos å være ødelagt i et par dager etterpå.. Men du får i alle fall besøk når jeg har poppet og kommet litt mer i orden! Så kanskje vi kan få med noen flere oppover dersom det er flere kg-jenter i nærheten der :nigo:

Sounds good :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, for en rart drøm! :fnise: Så morsomt at vi driver å drømmer om hverandre her på KG :fnise:

Ja, jeg tror nok det "hjelper" at jeg alltid sjekker kg før jeg legger meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg en tur innom føden. Jeg nevnte for legen at jeg trodde kanskje jeg lakk litt fostervann, og hadde gjort det siden proppen gikk for en uke siden. Da ble han nesten sjokkert over at jeg ikke hadde ringt føden den dagen det først skjedde. Tok ferdig normal undersøkelse hos ham før jeg ringte inn til føden.

Hun på føden forklarte i tlf at det kan være utflod, ettersom den kan være skikkelig tyntflytende mot slutten og også komme i sånne mengder at det renner nedover lårene og blir en dam på gulvet. Kan ikke si at jeg har opplevd sånne mengder, men siden hun var usikker på om det er det eller fostervann, ba hun meg om å ta turen inn.

Legen ba meg også om å nevne for dem at han syntes lillemor var ganske stor i forhold til min kroppsbygging, samt at de kunne sjekke opp framfallet som jeg har nevnt litt tidligere. Får se om de gjør noe med det, hun jeg snakket med virket ikke som om hun egentlig ville ha meg inn i det hele tatt :P Føler meg jo litt til bry her. Tenk om det bare er utflod, og så sender de meg hjem uten å ville høre om resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med en sjekk!:) her sa JM at man alltid skulle ta kontakt om man var usikker på om det var utflod eller fostervann. Men hadde jo ikke visst noe om det før hun sa det på tirsdag... Slikt er veldig greit å få beskjed om, de kan ikke forvente at vi kan alt av rutiner:) hvis det ikke er fostervann, så får du bare snike inn det legen din ba deg spør om, og gjerne si at legen ba deg ta det opp:) lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper alt står bra til. Og du er ikke til bry! Var jo til og med legen din som ba deg ringe! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg tatt ctg, blitt kjent på både utvendig og innvendig og fått sjekket modning. Det var heldigvis ikke fostervann, bare utflod. Baby har det bra, kanskje litt FOR bra, for jordmor trodde at hun allerede kunne være rundt 50-52 cm lang og veie 3,8-4 kg. Og at hun ved termin kunne veie 4,2-4,3 kg. Så eh... Jeg er redd :P Jordmor mente at jeg har en fødekropp, da, og at jeg skal klare det helt fint. Samtidig trodde hun ikke at jeg kom til å nå termin, ettersom jeg har en del kynnere og viste gode tegn til modning. 1 cm åpning foreløpig!

Og nå blør jeg etter undersøkelsen. Rart å blø igjen, har jo ikke hatt mensen siden mai!

Så jeg er beroliget når det gjelder frøknas form, men bekymret for hvordan jeg skal få et normalt underliv etter fødsel :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt stod bra til! :) Det er nok ikke uvanlig at gravide kommer inn for å sjekke om det er utflod eller fostervann. Kan jo som jordmoren din sa, visstnok bli gaaanske flytende. :P Så flott at det modnes! Får håpe hun har rett ang. fødsel før termin, men prøv å ikke belag deg på det. Er mange som har fått den beskjeden, men som likevel har gått til over termin. Sånn for din egen del, at du ikke skal bli så alt for utålmodig. ;) Men hvem vet, kanskje du sniker i køen! ;)

4,3 er ikke så alt for stort. Det regnes som innenfor normalen så lenge det er under 4,5 kg. :) Jeg har som sagt født en baby på nesten 4,1, og det gikk fint. Altså, jeg måtte jo sy en del etterpå, men jeg har ingen varige plager i ettertid. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er beroliget når det gjelder frøknas form, men bekymret for hvordan jeg skal få et normalt underliv etter fødsel :P

Jeg har hørt noen omtale det å ha samleie etter fødsel: 'som å veive en blyant ut gjennom et åpent vindu'

:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...