Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble keg skikkelig sjalu.. :sjenert: Du har ikke lenge igjen! Jeg vil også føde snart.

Det er ikke lenge igjen på deg heller, da! :) Snart har vi hver vår lille krabat i armene våre! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme skjer med hendene mine. Oftest på morgenen eller sent på kvelden. Litt ubehagelig men det går som regel over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer med hendene mine. Oftest på morgenen eller sent på kvelden. Litt ubehagelig men det går som regel over.

Ja, det går over etter en liten stund. Og kjennes som om fingrene er skikkelig stive. Noen dager er de tilogmed litt hovne, men det går bort igjen. Og etter fødsel forsvinner forhåpentligvis alt av symptomer uansett, det blir bra ;)

-------------------

Nå er jeg på vei til byen for å møte Malicious :nigo: Skal på kafé og kose os, det blir bra! Og etterpå blir det mest sannsynlig bilkjøp! Svigerfar har tatt turen nedover til oss og hjelper oss med å finne en god bil. Ser ut til at det blir en Skoda Octavia, for det er hele tre av dem vi har lyst til å se på i dag!

Det er, med andre ord, en god dag i dag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wi, hørtes ut som som flotters dag! :D Hils malicious så meget, og spis akkurat litt for mye digg, sånn at du får litt vondt i magen.

Angående bilkjøp så høres det veldig bra ut, vi har Skoda Octavia og er utrolig fornøyd! Stabil bil som ligger godt på veien :jepp: OG!!! gedoigent bagasjerom :nigo:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere!!

Vi så også på den bilen men pga prisen falt valget på en annen type denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et forslag: er det noen interesse for å møtes i Oslo neste uke? Jeg er opptatt torsdag t.o.m. lørdag, så det er opp til de som evt vil være med å velge en passende dag :) Et forslag er onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil! :nigo: Så lenge det er etter arbeidstid passer mandag-onsdag for min del :)

Når kan du da? :) kl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Supert med mange som kan! Vi må ordne med et tidsrom som passer for alle, men det går jo an at tidsrommet varer lenger enn det passer for alle. Altså at jeg kanskje får vært der f.eks. Fra halv fire til sju, mens noen ikke får blitt så lenge eller må komme senere.

Gleder meg til å se dere igjen allerede! For andre kg-ere, det er bare å slenge seg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...