Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tippeliste (UL-termin 1. mars):

19. februar:

Lilleninja

20. februar:

MissStiles

22. februar:

Malicious

24. februar:

Spiremor

25. februar:

Shinigami

26. februar:

Hvitløk

Me2u

28. februar:

Essie_

1. mars (UL-termin):

Missdior

Tusle

2. mars

Kaospåtobein

Kaffemor

3. mars:

Focklop

Tusle

Saltsild

4. mars:

Teriyaki

5. mars:

Studenten

6. mars:

Saraby

Lillemeg90

8. mars:

Nautika

Oppdatert igjen! Jeg vil ha henne ut snarest, så jeg gleder meg til Lilleninjas tippedato først og fremst ;) Lillemor er jo ferdiglaget, og (ifølge jordmor) vel så det!

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt deg inn :)

For de som skal være med på treff på onsdag (alle er velkomne!):

Jeg har booket et bord på Friday's City kl 15:30-18:00. Etter det har noen andre booket bordet, men vi får helt sikkert et nytt bord hvis vi vil være der lenger :) Bordet er booket i mitt navn, så om du ikke vet hvem jeg er kan du sende meg en pm. Alternativt kan du se etter bordet med svulmende mager ;) Det er sikkert ikke SÅ fullt der kl halv fire på en onsdag, tross alt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt deg inn :)

For de som skal være med på treff på onsdag (alle er velkomne!):

Jeg har booket et bord på Friday's City kl 15:30-18:00. Etter det har noen andre booket bordet, men vi får helt sikkert et nytt bord hvis vi vil være der lenger :) Bordet er booket i mitt navn, så om du ikke vet hvem jeg er kan du sende meg en pm. Alternativt kan du se etter bordet med svulmende mager ;) Det er sikkert ikke SÅ fullt der kl halv fire på en onsdag, tross alt!

Glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj æsj.. Det er fremdeles ganske mye utflod på gang, såpass at det føles som om jeg tisser på meg (og ser sånn ut iblant også). Da jeg var inne for å sjekke om det lakk fostervann, sa de at man skulle lukte på det som kom ut, og jeg syns at (sorry for detaljer, men det er sant) det før luktet som flytende smør. Nå syns jeg det lukter søt vaffelrøre. Weird.. :klo: Men det er visst fremdeles bare "meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til en venninne i dag og ha jentekveld. Jeg tror ikke jeg har sett "The Notebook" før, så venninnen min har funnet fram tissues så jeg kan snufse litt med henne, hehe. Gleder meg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...