Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Spennende med slimpropp! Selv om det ikke må bety snarlig fødsel, er det jo et tegn på at modning er i gang :)

Her er det ikke tegn på noenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten litt skummelt, men det er jo bra at jeg snart får kroppen min tilbake også ^_^ Men nå blir det nok som MissDior, jeg kommer til å gå og vente på neste tegn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er levende bevis på at det ikke trenger å skje en skjiiit selv om slimproppen går! Er sikker på at det har danna seg en ny, feit og saftig en hos meg, og at åpninga mi har lukka seg :lol:

Hurra for 36 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt bekymret i dag pga lite bevegelse fra lillemor siden i natt. Prøvde å drikke saft, ligge på ryggen, ligge på siden, sitte framoverbøyd osv uten å få noe særlig respons.

Endte opp med å ringe jordmor og fikk beskjed om å drikke et glass til og så legge meg på siden uten tilgang på tv, mobil eller musikk. I en time skulle jeg ligge sånn og telle spark.

Fikk rundt ti spark i tillegg til litt romstering, så jordmor var fornøyd med det da jeg snakket med henne igjen. Jeg syns lillemor fremdeles er litt rolig, men jeg er ikke fullt så bekymret lenger :)

I tillegg har slimproppen gått i dag! Det er jo spennende, det også! Hun kommer nok ikke helt ennå likevel, for jeg fikk høre fra jentene på fb at det kan skje flere uker før det skjer noe mer. Frøet er jo ikke engang ferdig utviklet, så hun har å holde seg inne i minst 8 dager til ;)

Bra du tok kontakt med jordmor, så du ble litt beroliget, hvertfall :jepp:

Slimprooopp :danse:

Og 36 uker!! Om én uke er lillemor i magen ferdiglaget! :strix:

Hurraaa for 36 uker :danse::nigo:

JEg er levende bevis på at det ikke trenger å skje en skjiiit selv om slimproppen går! Er sikker på at det har danna seg en ny, feit og saftig en hos meg, og at åpninga mi har lukka seg :lol:

Hurra for 36 uker :strix:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 36 uker!! Så spennende med slimproppen.

:ler: det eneste stedet i verden jeg kan tenke meg man kan lese at det er 'spennende' med en slimpropp må være i en graviditetsdagbok på guiden!

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg snakker ikke med andre om slimproppen :P Kanskje legge ut på facebook, se hva slags respons jeg får? :fnise:

Nå har jeg vært superflink og vasket kjøleskapet og fryseren etter at vi avrimet fryseren i går. Det er utrolig hvor skittent kjøleskapet så ut da vi tok ut alt som var der inne :sjokkert: Og da det hadde vært avslått hele natta var det ikke bare godlukt da jeg åpnet døra i dag tidlig, haha. Ingen lukt som jeg har merket tidligere, så det var nok et eller annet som trengte litt varme for å utvikle seg..

Nå står skuffer og hyller fra kjøleskap og fryser i oppvaskmaskinen sånn at de blir ordentlig rene! Det blir deilig å bli helt ferdig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 36 uker! :hoppe: Ikke lenge igjen nå nei!

Spennende med slimpropp! Men prøv å ikke gå inn i ventemodus enda da, for dersom du går en uke over termin så kommer du til å bli drittlei! ;)

Det er så godt å få gjort slike ting som å rengjøre kjøleskap. Jeg skal rengjøre mikroen i løpet av helgen, og kjenner jeg gleder meg. :fnise: Den er så skitten nå.. :sjenert: Burde hatt et slags plastlokk som man kunne lagt over det som står i mikroen, slik at ost og sånt ikke får til å poppe. :P Tror det finnes, for har sett andre ha sånn med et lite hull i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 36 uker! :hoppe: Ikke lenge igjen nå nei!

Spennende med slimpropp! Men prøv å ikke gå inn i ventemodus enda da, for dersom du går en uke over termin så kommer du til å bli drittlei! ;)

Det er så godt å få gjort slike ting som å rengjøre kjøleskap. Jeg skal rengjøre mikroen i løpet av helgen, og kjenner jeg gleder meg. :fnise: Den er så skitten nå.. :sjenert: Burde hatt et slags plastlokk som man kunne lagt over det som står i mikroen, slik at ost og sånt ikke får til å poppe. :P Tror det finnes, for har sett andre ha sånn med et lite hull i toppen.

Jeg kjøpte et sånt lokk på Ikea, men gubben legger det bare på benken mens han varmer maten... Så jeg må vaske mikroen igjen snart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte et sånt lokk på Ikea, men gubben legger det bare på benken mens han varmer maten... Så jeg må vaske mikroen igjen snart selv.

Haha, så irriterende! Vi har ikke IKEA i nærheten. Men skulle vel finne det et annet sted også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så irriterende! Vi har ikke IKEA i nærheten. Men skulle vel finne det et annet sted også. :)

Hva erru du babler om a? IKEA er jo bare en svipptur! Jentetur? :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva erru du babler om a? IKEA er jo bare en svipptur! Jentetur? :buss:

Nåja, jeg synes de seks (?) timene er mer enn en svipptur :ler: Tror det passer litt dårlig med jentetur, plutselig blir det fødsel i bil på en av oss. :ler: På en annen side, så har jeg jo alltid hatt lyst til å bli jordmor :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beste kjøpet vi har gjort er kjøleskap med fryser som ikke kan fryse over så vi trenget aldri å avfryse den ❤️ Forrige vi hadde måtte jeg bruke hakke i fordi den så ofte frøs over...inntil jeg traff noe som drepte kjøleskapet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kjøpet vi har gjort er kjøleskap med fryser som ikke kan fryse over så vi trenget aldri å avfryse den ❤️ Forrige vi hadde måtte jeg bruke hakke i fordi den så ofte frøs over...inntil jeg traff noe som drepte kjøleskapet :P

Haha, mistenker at du kanskje ikke var så veldig lei deg da det måtte byttes ut? :plystre: Vårt er et innebygget kombiskap som var i leiligheten da vi kjøpte den. Vil helst slippe å måtte bytte det ut når vi uansett ikke har tenkt til å bli boende her så veldig mye lenger. Det fungerer jo, bare luktet litt rart i kjøleskapet da det ble varmt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vannet i dusjen er kaldt når du får kynnere av at du spenner deg :P Gleder meg til de får fikset varmtvannet, men det kan visst ta et par uker fremdeles..

Nå er jeg på vei til byen. Skal ut og spise på Südøst for å feire bestevenninnen min. Gleder meg veldig, for jeg har hørt mye bra om den plasse, så jeg tror det blir en veldig koselig kveld :nigo: Skål, damer! (I cola og vann, riktignok, men skål likevel!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg :) Og skål! :kristin: Jeg skal snart prøve en nye, musserende alkoholfri vin. Fallhøyden er ikke veldig stor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...