Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men når det lukter søtt, er ikke det et tegn på fostervann? :klo:

Jo, men det ble jo sjekket på torsdag, og jordmoren sa det bare var utflod. Så da må jeg bare tro på det, selv om jeg syns det er litt rart.. Får bare følge med på at lillemor beveger seg jevnlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Notebook" er veldig fin! Ryan Gosling... :rodmer:

Har selv hatt unormale mengder utflod i det siste, kjempeplagsomt! Løper på do hver gang for å se om det kan være fostervann :P Lukter skikkelig jern hos meg, nesten som blod. Ekkelt x)

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til en venninne i dag og ha jentekveld. Jeg tror ikke jeg har sett "The Notebook" før, så venninnen min har funnet fram tissues så jeg kan snufse litt med henne, hehe. Gleder meg! :biggrin:

Bare vær forberedt på å gråte!! Fin film!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"The Notebook" er veldig fin! Ryan Gosling... :rodmer:

Har selv hatt unormale mengder utflod i det siste, kjempeplagsomt! Løper på do hver gang for å se om det kan være fostervann :P Lukter skikkelig jern hos meg, nesten som blod. Ekkelt x)

Så bra at det ikke bare er meg, selv om det lukter forskjellig. Er jo litt skummelt å gå og vente på at vannet skal gå også, for det kan jo faktisk skje nå. Er forsåvidt spent på om fødselen min begynner med vannavgang eller om det først skjer en stund uti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt veldig mye tyntflytende utflod, sånn at man kjenner at det virkelig renner. Får litt panikk hver gang. Før var jeg redd det kunne være blod, nå tenker jeg fostervann. Men mest sannsynlig bare tynn utflod altså. Skikkelig digg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt skummelt å gå og vente på at vannet skal gå også, for det kan jo faktisk skje nå. Er forsåvidt spent på om fødselen min begynner med vannavgang eller om det først skjer en stund uti.

Veldig mange tanker rundt det her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt veldig mye tyntflytende utflod, sånn at man kjenner at det virkelig renner. Får litt panikk hver gang. Før var jeg redd det kunne være blod, nå tenker jeg fostervann. Men mest sannsynlig bare tynn utflod altså. Skikkelig digg :P

Ja, direkte deilig! :P Syns det er dårlig gjort av kroppen å lure oss sånn, vi er jo bekymret nok som det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange tanker rundt det her og.

"Fun fact": min svigerinne, som fødte i desember, var ute og gikk tur da vannet hennes gikk. Hun holdt visst varmen i ca seks minutter før det ble veldig kaldt :P Så det er lurt å komme seg hjem og inn i varmen når det skjer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det ble jo sjekket på torsdag, og jordmoren sa det bare var utflod. Så da må jeg bare tro på det, selv om jeg syns det er litt rart.. Får bare følge med på at lillemor beveger seg jevnlig :)

Ja, det er jo sant det!:) du får bar følge med:) spennende at det snart kan skje ting for deg nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sant det!:) du får bar følge med:) spennende at det snart kan skje ting for deg nå da!

Ja, jeg nærer håpet om å ikke nå termin! :nigo: Er vel ikke lenge igjen for deg heller nå? (På mobil, så jeg ser ikke tickere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Jeg MÅ virkelig slutte å lese visse innlegg.....:P

Stripping, slimpropper og vaffelrøre...(!) *Koser meg med lille magen og at det er leeeenge til termin*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ virkelig slutte å lese visse innlegg.....:P

Stripping, slimpropper og vaffelrøre...(!) *Koser meg med lille magen og at det er leeeenge til termin*

Haha, sorry! :fnise: Tror ikke vaffelrøre er vanlig, da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Haha, sorry! :fnise: Tror ikke vaffelrøre er vanlig, da :P

Haha :)

Neida, det er jo nyttig å forberede seg litt og har jo lært litt om hva jeg kan forvente når termin nærmer seg. Men det er så fjernt enda. Jeg er i boble enda der jeg snart skal på UL og ikke har startet å handle inn ting enda.

Kommer nok innlegg etterhvert med paniske spørsmål "Er dette normalt???" Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj æsj.. Det er fremdeles ganske mye utflod på gang, såpass at det føles som om jeg tisser på meg (og ser sånn ut iblant også). Da jeg var inne for å sjekke om det lakk fostervann, sa de at man skulle lukte på det som kom ut, og jeg syns at (sorry for detaljer, men det er sant) det før luktet som flytende smør. Nå syns jeg det lukter søt vaffelrøre. Weird.. :klo: Men det er visst fremdeles bare "meg".

Jeg kan relatere :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :)

Neida, det er jo nyttig å forberede seg litt og har jo lært litt om hva jeg kan forvente når termin nærmer seg. Men det er så fjernt enda. Jeg er i boble enda der jeg snart skal på UL og ikke har startet å handle inn ting enda.

Kommer nok innlegg etterhvert med paniske spørsmål "Er dette normalt???" Hehe :P

Hehehe, ja, det er bare å glede seg! ;) Hvor langt på vei er du? Og når er UL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en sippekveld med The Notebook, pizza og sjokolade! :trist: Jeg innså litt inn i filmen at jeg har sett deler av den før, og visste hva som kom til å skje, men den er jo så fin at vi måtte se den likevel. *Snufs!* Det er jo ikke rart at gutter sliter med å tilfredsstille de romantiske "kravene" fra oss kvinnfolk når vi vokser opp med filmer som dette og Disney! Jeg er vant med en gubbe som er ganske langt unna denne romantiske standarden, så når han først er litt romantisk får han veeeeldig mye skryt ;) Begynner å bli en stund siden sist han gjorde noe typisk romantisk utover å spandere middagen på meg når vi allerede er ute og spiser. Så jeg får vel hinte til at jeg savner litt romantikk igjen, hehe.

Nå er det snart natta her, for jeg har kommet meg hjem og fått i meg tilskuddene mine og et par gulrøtter. Trenger å få en mer normal døgnrytme, det er så lett at ting sklir ut litt i helgene. Så nå sier jeg god natt, selv om jeg sikkert henger på kg litt til ;) Natta, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, The Notebook <3 Jeg elsker den filmen, og jeg griner såå mye av den!!

Samboer her er heller ikke noen romantisk type, men når han prøver så er det så fint og jeg blir veldig sjarmert.

Sooov godt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...