Spiremor Skrevet 28. april 2015 Forfatter #2221 Del Skrevet 28. april 2015 J sovnet visst for kvelden da jeg skrev forrige post, for nå er det på tide at vi voksne legger oss også, og hun sover fremdeles! Og gjett hva? Vi har spilt ludo og spist kjeks! Tredje gang siden fødselen, og denne gangen var det litt mer godt enn de forrige to forsøkene, for da var det ubehagelig. Er sååå glad for at vi fikk gjort det igjen, for vi må "få igang" den delen av forholdet igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. april 2015 #2222 Del Skrevet 29. april 2015 Kanskje det er greit å prøve og starte med legging en time senere, og ikke fra kl 18. Hvor lenge sov hun idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. april 2015 Forfatter #2223 Del Skrevet 29. april 2015 Kanskje det er greit å prøve og starte med legging en time senere, og ikke fra kl 18. Hvor lenge sov hun idag da? Hun sov relativt uregelmessig.. Først tre timer, så to, så én og så 45 min og så var det bare surr på morgenen Står opp med henne klokka ni hver dag nå. Tenker at det kan bidra til en fastere døgnrytme på sikt. Pluss at vi plutselig har masse tid iløpet av døgnet! Har alltid villet sove til halv elleve før jeg fikk barn, for jeg er glad i søvn. Er likevel ingen problem å stå opp ni nå, selv med oppstykket søvn! Bra kroppen tilpasser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. april 2015 #2224 Del Skrevet 29. april 2015 Her er Johann klar for morgen mellom 0630 og 0730. Så vi får i grunn masse formiddag Får håpe det hjelper å legge litt senere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. april 2015 #2225 Del Skrevet 29. april 2015 Hurra for ludo og kjeks! Jeg skal ikke spørre hva slags ludo dere spilte, men fortell gjerne om hvilken kjeks dere spiste? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. april 2015 Forfatter #2226 Del Skrevet 29. april 2015 Hurra for ludo og kjeks! Jeg skal ikke spørre hva slags ludo dere spilte, men fortell gjerne om hvilken kjeks dere spiste? :-D *knis* Kosekjeks a la FruN og ludo slik som Missdior har pratet mye om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. april 2015 Forfatter #2227 Del Skrevet 30. april 2015 I dag drar jeg og bolla på hytta med foreldrene mine. Gleder meg, for det er lenge siden jeg var der sist. I tillegg får jeg se dem sammen med J Håper jeg klarer å overkomme dørstokkmila i morgen og ta meg en joggetur. Alt ligger til rette for det, for pappa sa at det ikke ble noe problem for dem å passe J mens jeg tar meg en times tid til trening. Håper at værmeldingen tar feil, for den viser regn hver dag I så fall får jeg ta litt innetrening. Må komme igang så jeg kan føle meg litt bedre med meg selv. Og så må jeg på snopavvenning igjen, haha Begynner med trening, så får jeg vente litt med avvenningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. april 2015 Forfatter #2228 Del Skrevet 30. april 2015 Glemte å nevne at J er 12 uker i dag! Har tatt avtrykk av føttene hennes på lerret i dag, håper det ser ok ut når det tørker. Skled litt ut, så resultatet ble ikke helt som planlagt, men det var moro å prøve i alle fall. Og J er visst kilen under føttene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. april 2015 #2229 Del Skrevet 30. april 2015 Hurra for 12 uker!! Kos dere på hytta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 #2230 Del Skrevet 30. april 2015 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. april 2015 #2231 Del Skrevet 30. april 2015 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #2232 Del Skrevet 1. mai 2015 Takk! Jeg sov nesten hele veien til hytta - herlig! Hun ville ikke legge seg på kvelden, som vanlig, men bestemor hadde andre planer. Foreldrene mine hadde med en vippestol som kan ligge helt flatt, så vi la J i den og pakket henne i et teppe. Så vugget bestemoren henne til hun sovnet mens hun holdt fast hendene og smokken. Vugget ganske kraftig i starten, og mindre og mindre etterhvert. Det funket som bare rakkern, og J sov helt til halv seks på morgenen! Hadde en del lyder rundt halv to, men våknet aldri selv. Hvis hun klarer å sove så lenge fast blir jeg lykkelig! Ekstra tips fra bestemor er at J kan ligge på et plagg som er mitt eller ha noe ved siden av seg som jeg har hatt på meg. Tenker at jeg tar en stor T-skjorte på meg når jeg kommer hjem, har den på en dag eller to og så legger den under henne som et slags laken/gulpeklut. Da må hun jo like senga si! Skal også prøve å legge ammeputa løst rundt hodet hennes så det blir litt som babynestet (som hun har vokst ut av!). Evt prøve å få brukt halve babynestet hvis vi får til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 1. mai 2015 #2233 Del Skrevet 1. mai 2015 Hurra for 12 uker! Kos dere masse på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. mai 2015 #2234 Del Skrevet 1. mai 2015 Wow, har hun vokst ut av babynestet allerede?!? Har du mulighet til å åpne i bunnen så det blir en pølse rundt hodet? Kos dere på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #2235 Del Skrevet 1. mai 2015 Wow, har hun vokst ut av babynestet allerede?!? Har du mulighet til å åpne i bunnen så det blir en pølse rundt hodet? Kos dere på hyttetur! Vi har et som er kjøpt på butikken som ikke åpnes som de andre jeg har sett bilde av. Men vi tok ut puta som lå i nederste halvdel, og det går forsåvidt an å ligge på den sånn. Da er det en del stoff som blir liggende litt i folder, men tror det kan gå. Skal sjekke når jeg kommer hjem Ja, hun sparker fra nederst så hodet moses inni øverste del, og da blir hun liggende rart og begynner å sutre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. mai 2015 #2236 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) 12 uker!! :O hva har skjedd?! Godt bestemor kan fikse litt søvn Endret 1. mai 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 2. mai 2015 #2237 Del Skrevet 2. mai 2015 Hurrrrrraaaa for 12 uker!! Og det virker som et veldig lite babynest egentlig? Jeg har ikke sett så mange av dem, men venninnene mine har brukt sine til ungene var nesten året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #2238 Del Skrevet 2. mai 2015 Hurrrrrraaaa for 12 uker!! Og det virker som et veldig lite babynest egentlig? Jeg har ikke sett så mange av dem, men venninnene mine har brukt sine til ungene var nesten året. Ja, tror nesten jeg skal måle det når jeg kommer hjem. Det virker som om de hjemmesydde variantene er mye større! Kan være at jeg har gjort noe feil, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #2239 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg skal få satt inn spiral om halvannen uke. Er det noen som vet om det er noe problem at jeg ikke har fått tilbake mensen ennå? Er bittelitt redd for å ha blitt gravid igjen siden vi hadde sex i 40 sekunder uten beskyttelse i påsken Han var jo langt unna, så det skal i utgangspunktet ikke være noen fare for det, men likevel. Det hadde vært krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 6. mai 2015 #2240 Del Skrevet 6. mai 2015 Nei, det er ikke et problem at du ikke har fått mensen. Men jeg ville nevner det, sånn at h*n vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå