Løvinnen Skrevet 5. september 2004 #201 Del Skrevet 5. september 2004 Takk for hilsen i dagboken min, koslig :-) Det var da søren at den tanta skulle komme da, får gå på med friskt mot i den nye pp, skal krysse bein og armer for deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. september 2004 Forfatter #202 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg lovte alle her et lengre innlegg...tenk for en kløne jeg er som klarte å slette det forrige. Hadde skrevet ferdig og skulle til å legge dte ut da jeg trykket på krysset og dermed logget mag av hele internett... Prøver igjen... Lilly: Jeg har ikke så ustabile sykluser, de varierer mellom 27-33 dager, men lutealfasen er stabil på 13 dager. Så bare jeg vet når el er så vet jeg når mensen er. El finner jeg nå pga El-slim og smerter. Temper ikke fortiden fordi jeg har blitt godt kjent med syklusene mine etterhvert! Madden og Lillen og Murmel: Joda, mamman min går det bra med. Operasjonen er vellykket og de verste smartene har gitt seg. Hun vil helst hjem og være rekonvalesent hjemme. Tror kanskje det skal gå i orden. Edea og alle andre håpere og kryssere: Tanta kom, hu! Noe så innmari også! Fint at du ikke holdt pusten helt, Edea! Vil jo gjerne ha deg her en stund til! Til dere som lurer på om jeg skal bli Pergobabe også: Har ikke peiling! Tyttebærmannen har mulig nedsatt sædkvalitet, jeg har mulig endo, men får visst ikke lap (se tidligere innlegg i dagboka mi). Men avhengig av neste sædprøve. Kanskje pergo? Er spent på hva dr. Gyn sier! Livet består for det meste av hund, hund, hund og hund for tiden. Blir snart gal - men det er jo koselig også. Det er bare ikke så koselig å gå tur med den om morningen når jeg helst ville ha sovet og sånn. Blir litt gal av at den dilter i hælene på meg hele tiden også. I går var vi på heia og gikk lang tur. Da fikk hunden gå uten bånd og vi oppdaget at den elsker tyttebær. I begynnelsen måtte jeg plukke til ham, men så fant han ut at han skulle plukke selv. Han rullet seg i lyngen og snappet et og et bær. Noe av lyngen vokste rett ved at vann og han holdt flere ganger på å dette uti. Etterpå badet vovsen og jeg. Kaldt, men deilig! Vi skulle egentlig se etter sopp, men det ble tyttebær i stedet! Mine ønsker for høsten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. september 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 5. september 2004 Glemte forresten å si at dette var min 24 siden vi kastet minipillene. Før det var det heller ikke særlig stabilt. Brukte litt piller dann og vann. Vi var ikke så nøye på det. Men vi prøvde jo ikke... Har litt lyst til å gi opp Er så utrolig lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2004 #204 Del Skrevet 6. september 2004 :trøste: ...det går over... Håper at ting snart begynner å skje hos tyttebæret også...når skal dere få svar på sædprøve og slikt da? Og blir det søkt til ass.befruktning direkte etter et slikt svar foreligger?? Er så nysjerrig at... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. september 2004 #205 Del Skrevet 6. september 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste, så jeg gir deg en stor god istedet. Håper dere får noen konkrete svar snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. september 2004 #206 Del Skrevet 6. september 2004 Tenker på deg, og skjønner veldig godt frustrasjonen Stiller meg bak spørsmålet til Lillen, kan ikke du få være med på pergopartyet også da Håper du får en så fin dag som mulig!!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 6. september 2004 #207 Del Skrevet 6. september 2004 Ikke gi opp, Tytti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. september 2004 #208 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, Tyttis! :-) Håper det går bra med deg, og at denne månedens frustrasjon er over :trøste: Det er ikke lett når mensen kommer gang på gang... Men vi er her for deg! :klem2: Når har du/dere time hos Dr. Gyn? :-) Og når tar mannen sædprøver? Hvis han ikke har så nedsatt kvalitet, så skal det vel ikke være noe i vein for Pergo!? Eller skal man ikke gå på pergo når man har endo? Jeg vet knapt hva endo er... :-? Og hvis de er usikre på om du har det eller ikke, så synes jeg de skal få ræva i gir og finne det ut...helst igår! Håper du har en fin uke, og at du har humør nok til å oppdatere oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. september 2004 #209 Del Skrevet 8. september 2004 Hesann Tyttebæret! Tusen takk for hyggelige innslag i boka mi! Håper du har en fin onsdagskveld, og så slenger jeg over et dusin varme . Because you`re worth it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 9. september 2004 #210 Del Skrevet 9. september 2004 Da er det påan igjen, med andre ord?! :-? (argh, fikk brått den derre påan igjen sangen på hodet, nå, men det kan kanskje bli prøvernes kampsang? Hvis vi ropesynger den så høres det ihvertfall ut som om vi er klare til kamp på refrenget!) Synes forresten at tyttis var et godt kjælenavn på deg, så dermed adopterer jeg det... ha en super torsdag, tyttis!! ( hihi, "tyttis" , den var god...*idiot-humor*) Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. september 2004 #211 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg blir med på refrenget! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. september 2004 #212 Del Skrevet 11. september 2004 Bare innom for å ønske deg god helg!! Håper at alt står bra til!! Stor fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 11. september 2004 #213 Del Skrevet 11. september 2004 Håper du har en fin helg, Tyttebæret og at du og mannen snart får litt klarhet ang. utredningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 11. september 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 11. september 2004 I'm here! Det er traveltrollet som har huket tak i meg som gjør at jeg ikke er på KG så ofte nå...traveltrollet mener at KG ikke kan prioriteres (det er ikke tyttis som mener det, altså, men traveltrollet). PROGRAM: Jobb, tur med hunden, hus/hage, tur med hunden, mamma på sykehus, tur med hunden, jobb, forldremøte... Kjære Pondusa, onsdagskvelden gikk dessverre med til å holde et drepende kjedelig foreldremøte... kom godt med! Murmel, madden, bizzy og tiny - klemmer og hilsener fra dere er en god trøst! Må jo prøve igjen, men helt ærlig ligger motivasjonen for det langt nede... Sædprøve må leveres i løpet av måneden. Tipper vi ordner det etter EL. Mannen har begynt i ny jobb og må lyve på seg en tannlegetime for å få sædprøven unna... Edea - påan igjen, men eller uten Jan Eggum. Treffende refreng forresten...Hva med å starte KGs syngende prøvere? Lillen! Hurra for kallenavn. Synes tyttis er helt kult, jeg! *klar for kallanavn*smilies Cielo - god helg ønsker funker bra har det helt topp i helga! Alle regnbuensfarger gi håp om en ny tid! Derfor er alle omringet nå av regnbue! Over skyene er himmelen alltid blå! På en eller annen måte! :klem2: Ang. utredning så har jeg ikke peiling på hva som skjer. Kommer som sagt helt an på sædprøven. Hvis den er nedsatt tror jeg dr. gyn ikke vil utrede meg mer, for da blir det IVF uansett. Slik tolker jeg i hvertfall dr. gyn, men vi får se. Jeg klagde min nød til vennine S som tilfeldigvis er lege. Det hjelper litt å få hennes porfesjonelle syn også, men hun blander seg overhodet ikke inn i behandling/utredning, men kjenner dr. gyn og sier at hun er meget dyktig og - som jeg også har merket: er meget sympatisk og hyggelig. Med andre ord: TÅLMODIGHET KOM TIL MEG!!! Hørte jeg noen sa tålmodighetssalve???!!! Venter gjester i kveld. PÅ menyen står hjemmelaget lasagne (ekte italiensk oppskrift) og deilig salat med bl a nektariner, mozzarella og pinjekjerner. MMMMmmmm...gleder meg, jeg! Også rødvin, da! Koser meg med KG i regnværet. Ellers har vi vært på kafe i dag og lest dagens aviser, spist lunsj og drukket god kaffe. Vi har kjøpt oss presskanne og gleder oss til å prøve den i kveld!!!! mÅ Må bare si det: jeg startet dagen med 2 timers tur i heia i dag, med hund og det hele. Lo høyt da hunden skulle svømme i vannet og rense opp alle bladene som fløyt i vannet. Han tok ett og ett blad og svømte inn med til stranda og la det der, før han dykket ned for å hente konglene som lå på bunnen. Han var et syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 12. september 2004 Forfatter #215 Del Skrevet 12. september 2004 Hva gjør man hvis en hund er syk? Haner så tørr på snuten og litt varm påpotene og på ørene. Kan han ha blitt forkjølet etter badet i går? Vi gikk jo et stykke før han kom i hus. Kan hunder forresten bli forkjølet??? Hadde en kjempefin kveld i går. Koste oss skikkelig og maten var bare sååå vellykket. NamNam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #216 Del Skrevet 12. september 2004 Hei Tyttis! Takk for opløftende hilsen i boken min! :bukke: Desverre midlertidig utsolgt for tålmodighetskrem her hos meg Kanskje du kan få det noe andre steder i fra? Kjøpe på svartebørsen elelr noe? Jeg er ingen hundeekspert, men hunder kan vel bli forkjølet de også.. Katter kan i alle fall. Beste måten å finne ut om han har feber, er vel å ta tempen... Hvis du har et termometer å avse.. Og slå opp et sted for å finne ut hva slags kroppstemp. hunder normalt har. Tror de kan bli snufsen de også, som sagt er jeg ikke hundekjenner, men kattekjenner.. Gamlepusen min fikk nysebyer og kunne renne fra snuten når han en sjelden gang ble forkjølet. Råder deg til å bruke kjæledyrforumet jeg! Mange hundefolk på KG! God bedring til vofsen Håper du har hatt en god helg, selv om Travletrollet har vært på besøk! Satser på at du er rustet for en ny arbeidsuke :D Ha en fin kveld, Tyttis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. september 2004 #217 Del Skrevet 12. september 2004 De har så mange rare saker for seg de hundene våre...min la på svøm her om dagen..fordi jeg gikk ut på flytebrygga for å se på en båt som lå der..hunden liker ikke flytebrygger..men han elsker mamman sin..og siden jeg ikke kunne nås via flytebrygga så la han jaggu på svøm gitt!! Da ble det dusjing etterpå..må varmes opp ja! Hunden vår ble ganske forkjøla etter et iskaldt bad i elva i vinter..så du får følge nøye med..hvis den ikke blir bedre så får du oppsøke dr.hund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. september 2004 #218 Del Skrevet 13. september 2004 God morgen! Synes det er på sin plass med en liten hilsen når man endelig har lest igjennom dagboka di. Har stått på den imaginære lista mi i en hel liten evighet, men ting tar litt tid med meg. Hei altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. september 2004 #219 Del Skrevet 13. september 2004 Det må være fint å ha en lege-venninne. Og lurt av deg å drøfte litt med henne... Alltid greit med en uoffisiell second opinion. Du glemte Indigo i regnbuen din, men etter dette "indigoe" innlegget, skal vel alt være greit. Takk for at du minner oss på at himmelen er blå... Jeg aner et håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 13. september 2004 Forfatter #220 Del Skrevet 13. september 2004 :rosasmil: Takk for at du indigoerte meg, Lillen! lillen = lilla Hei Jolie Koselig med innlegg fra deg. Tror nesten jeg må skumme i gjennom noen sider i din bok, men forvent ikke at jeg leser hele - i allefall ikke i første omgang Den er jo så usigelig lang! Har visst skrevet her en stund, du! Som sagt: koselig med nye fjes! ehhh...imaginære sådane! Madden er på plass! Digger deg! Ksoelig med hundehilsen. Han finner på stadig mye rart denne vovsen, og han får meg til å le hver dag! Tyttis ler: Tror nok vovsen er forkjølet, Huldra! Han har vært litt tufs og vi har slept han rundt på tur (ikke så lange). Men tror det går bedre nå! Nå, så du hadde ikke tålmodighetskrem, du...Lurer på hvem jeg skal spørre, da? :klø: Bizzy, kanskje? ikke mye spennende på tyttisfronten i dag. Er i havn med foreldremøtet, IOPer og annet forefallende. Er på noen elever i klassen for tiden. Er slitsomt når de ikke klarer seg selv, dvs de forventer at jeg skal sitte ved siden av dem hele timen og fortelle dem hva de skal gjøre og gidder ikke følge med når de skal og beslaglegger tid i massevis etterpå for å finne ut hva de egentlig skule gjøre. Det er slitsomt når ikke foreldrene bryr seg om det heller og jeg ikke har nok hjelp i klassen. Disse to elevenes krav kommer i tilleg til tre elever som alerede er i PPT-systemet og en BV sak. Blææææ.....! Jeg har hatt en hyggelig helg. Avsluttet med å se fil mi går kveld. Vi leide " når du minst venter det". Mye fine bilder og grei handling. Ikke det helt store, men greit nok. Har lyst til å gå på kino og se "Terminalen". Liker både Spielberg og Tom Hanks. Får snart folk på besøk, og har derfor ryddet huset (igjen) etter besøk i helga. På menyen står noe så sofistikert som MARSHMALLOWS...Det var det vi hadde som kaffesnop. Ps! Tålmodighetskrem etterlyses. Et evt. salg kan forgå her hos tyttis. Full immunitet loves til den som kan tilby! Betaler godt. bill.mrk: Baby 2 uker til høstferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå