Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Bebisss, nå er det lenge siden du har vært her... Jeg tenker på deg, unner deg alt godt, prøver å sende god energi i din retning. Har lest hele tråden din og er veldig engasjert. Håper virkelig det går bra med deg og at du får samlet litt tanker og etterhvert kommer deg på bena...



Anonymous poster hash: ef174...2fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et mas på TS! Hun svarer vel når hun føler for det.



Anonymous poster hash: 3545a...492
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg trodde ikke noen hadde skrevet i dwnne tråden på lenge. Så utrolig koselig å se at så mange lurer på hvordan det går :-)

Jo nå er jeg i norge og ting går mye bedre. Jeg har jo hatt litt tunge stunder men det går bedre og jeg ser lysere på fremtiden. Jeg var nok såpaas forberedt på at tiden her skulle bli grusomt hard at det ikke ble så grusomt jeg hadde tenkt meg.

Jeg har fått ting litt på avstand og ser ting litt klarere nå for hver dag som går.

Jeg og mannen har bestemt oss for å ha ett avstandsforhold frem til jeg får gjort ferdig skole og så kan han jobbe og tjene litt penger, så ser vi bare hvordan det går. Enten så går det eller så går det ikke.

Vi har jo kranglet litt og hatt diskusjoner og stilt litt krav til hverandre. Jeg savner ham jo veldig og elsker ham, men endelig kan jeg se litt klarere og slutte å gråte å være trist :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at det har vært mye samlivsbrudd i de to siste månedene. Det er veldig merkelig, og på en måte godt å vite at man ikke er alene i sorgen selv om man selvfølgelig ikke vil andre vondt.

Jeg har grått til jeg ble lei av å gråte, gråting har blitt direkte slitsomt.

Jeg trodde helt ærlig t dette skulle være mye mye verre en det det er nå. At det skulle være en konstant smerte i magen og hjertet men det er ikke det, men jeg føler jo sorgen noenganger.

Jeg håper dere andre her inne har det bra og får en god start på året og at dere som er nysingle kommer sterkere ut av sorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en grunn til at det er mange samlivsbrudd nå....

Anonymous poster hash: 98925...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at det er mange samlivsbrudd nå....

Anonymous poster hash: 98925...c50

Fordi ?

Anonymous poster hash: 28810...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ?Anonymous poster hash: 28810...e69

Vanlig rundt juletider med flere...

Så er hele universet rart og ute av balanse eller noe for tiden...føles sånn i alle fall :P

Anonymous poster hash: 98925...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette virker ikke som en ålreit type. Han fikk deg til å reise hjem til Norge slik at han kan være fri til å gjøre hva han vil med hvem han vil. I tillegg så holder han deg på vent i tilfelle singellivet ikke er så artig som han tror. Hadde han elsket deg så hadde han jo ikke sendt deg helt hjem til Norge. Veldig sjofelt og respektløst. Håper virkelig ikke at du går tilbake til han om han ombestemmer seg. Dette er ikke handlingene til en mann som virkelig elsker deg!

Uansett, kjempebra at du føler deg bedre :)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyra er tatt hånd om. Mannen har hunden, hun kunne jeg ikke ta med meg fordi jeg bor hos foreldre som har en hund fra før, og mannen sa han kunne ha henne, jeg vet han passer godt på henne selv om han ga uttrykk for noe annet.

Den ene hesten har jeg stående hos ei jeg kjenner, jeg sa hun kunne ha henne og betalingen skulle være at deres dør er alltid åpen og jeg kan komme når jeg vil å ri hele dagen lang om jeg ønsker. Den andre hesten er på beite og blir sendt til en kvinne senere.

Jeg vet at han kan være i hans by å ligge rundt å holde det skjult for meg, selv om jeg ikke tror han gjør det så vet jeg at det kan skje. Heldigvis bor han i en liten by der rykter sprer seg raskt.

Men jeg vil se hvordan det går, vi kommer nok til å gå hver for oss til slutt og jeg holder alle muligheter åpne. Kanskje han møter ei ny eller jeg møter en annen, selv om jeg selv ikke er klar for noe nytt på en veldig god stund. Nå vil jeg bare tenke på meg og mitt å kose meg med tiden jeg har hos familien.

Jeg tar meg og han en dag om gangen.

Ja det er gjerne mørketiden som gjør ting litt mørke til sinns kanskje, jeg er ikke sånn overtroisk som kjenner ubalanse i universet og slike ting, men det er absolutt noe i "luften" som påvirker forhold på en negativ måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bebiss. Du er ikke alene om å være igjennom samlivsbrudd. Det er en trøst. Vi er mange, og det er vondt. Men gjelder å være tøffe. Det er som en smerte som melder seg imellom, og da er det å stoppe opp og si til seg selv ; jeg prøver mitt beste og kanskje en dag er du bare superlykkelig og er glad dette skjedde. :) Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, der leste jeg jammen hele denne tråden fra start til slutt.

Er selv på randen av brudd ved et vendepunkt i livet, forskjellen er at hos oss er det tre små barn med i bildet.

Faen altså.

Tørk tårene, knyt nevene.



Anonymous poster hash: 973bf...ad8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, der leste jeg jammen hele denne tråden fra start til slutt.

Er selv på randen av brudd ved et vendepunkt i livet, forskjellen er at hos oss er det tre små barn med i bildet.

Faen altså.

Tørk tårene, knyt nevene.

Anonymous poster hash: 973bf...ad8

Huff så kjedelig for deg også :hug:

Det må være ekstra vanskelig når det er barn i bildet.

Du må gjerne sende en PM hvis du vil, du er ikke alene nå og vi kan gjerne backe hverandre opp litt.

Vell.. Nå er det kommet ny status på meg, NYDUMPET!

Vi prøvde jo med pause, så ble vi enige om ett langdistanseforhold og jeg skulle komme tilbake etter jeg hadde fått ordnet litt med skole å greier. Men igårkveld spurte han om han bare skulle selge ringene, jeg ble litt lei meg å gav utrykk for dette og han sa beklager. Så sa han at han bare ikke klarer ett langdistanseforhold. Jeg spurte om jeg ikke bare skulle komme tilbake da, men han sa at ingenting hadde forandret seg mellom oss og lurte på om jeg syntes det, så da ble enden på visa at vi har offesielt gjort det slutt...

Nå kom hele sorgen på ny, jeg er skikkelig kvalm og har en ekkel klump i magen og halsen. Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å se han igjen, selv om mange ender forhold med "vi kan jo være venner" så ender det oftest opp med at du aldri ser fyren igjen..'Jeg ble veldig sint på han og sa til han at jeg har flyttet fra familie og venner i flere år, og blir bare dumpet som om han ikke brydde seg engang...

For en drittstart på dette året!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tro meg. Med holdningene som din eks viser kommer det garantert bare positive ting ut av dette.

Du er for god for ham rett og slett.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg. Med holdningene som din eks viser kommer det garantert bare positive ting ut av dette.

Du er for god for ham rett og slett.

:hug:

Takk for det.

Det føles veldig vanskelig å tenke helt klart nå, jeg prøver å tenke positivt men det gjør veldig vondt. Jeg er også sint, fordi dette virket så lett for han, at han ikke åpnet seg før jeg dro, at vi ikke kunne prøve å finne en løsning. Han visste vel innerst inne at vi kom til å ende opp med skilsmisse. Han vil være fri og frank, han vil feste og flørte med jenter. dette er jo greit nok når du er i midten av 30 årene, men når du runder 40-45 og fester hele natta og flørter med jenter, så blir du sett på som en gris.

Virker som han bare bestemte seg for at "nei nå gidder jeg ikke mer" så var det så lett å bare si "jeg vil ikke være med deg mer" TUSEN FAENS TAKK!!!!

Jeg har gått glipp av mye i mitt land, jeg har gjort så forbanna mye for han, men jeg er blitt som en matvare, når du finner en matvare du liker godt, så spiser man mye av den varen, helt til man blir lei, så kaster man det i søpla å finner noe annet godt..

Møkkamenn!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit, men kanskje det beste? Du må forsøke å se lyst på det, det kan tross alt bare bli bedre nå. Nå kan du være singel en stund, finne deg selv og etterhvert en snill og god mann som ser alle de gode kvalitetene du har. Jeg tror ikke eksen din kommer til å forandre seg, så sørg, hyl og skrik, og når du er klar for det går du videre.

Jeg har dumpet og blitt dumpet, det er vondt og det er ille, men det har uten unntak alltid ført til noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære bebiss, var redd dette skulle skje og at det var hele agendaen hans med å få deg hjem.

Han tenkte vel at hvis han får deg til Norge på falske løfter om å prøve igjen, så blir du værende her, og han lett kunne dumpe deg.

Jeg vet du føler at du har kastet bort mange år, men har det ikke vært gode år? Du har mistet mange år i Norge, men har du ikke hatt gode år der du har vært? Se ikke nødvendigvis bare på årene med denne mannen, men du hadde hund, og hester, var ikke det flotte ting å tilbringe tid med?

Jeg er lei meg for alt du har mistet og alt du føler at du har mistet. Det vil ta en stund, men se på det noe positive uten å føle at alt er bortkastet og borte..

Denne mannen, vet du hva, han fortjener ikke en person som deg i det hele tatt. La ham gå, la ham gå videre, la ham feste og frese fra seg. En gang i fremtiden får du en telefon om at han savner deg, elsker deg, kunne ikke skjønne at han dumpet deg. Men da har du skjønt hvor bra du har det uten ham..

Stor klem.



Anonymous poster hash: ef174...2fb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...