Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Jeg løp gatelangs og ropte " Jeg er fri, Jeg er fri, Jeg er fri takk Gud for at jeg er fri "

Så fint for deg da, men nå var det vel strengt tatt ikke deg denne tråden handlet om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Corto Maltese

Så fint for deg da, men nå var det vel strengt tatt ikke deg denne tråden handlet om.

Merkelig hvor nøyaktig har jeg sakt at denne tråden handler om meg. Jeg svarte bare på spm jeg trodde det var poenget med forum.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både det han sier med dyrene og måten han ba om skilsmisse på, får det jo til å høres ut som om det er noe alvorlig galt med de empatiske evnene hans. Som om nå har han bestemt seg for at han er ferdig med forholdet, og da bryr han seg ikke om dine følelser mer i det hele tatt :/

Jeg var faktisk og litt drittsekk da jeg gjorde det slutt med min ex. Men det vsr ikke fordi jeg vsr følelseskald. Tvert imot så var det jævli for meg og såre noen med å gå fra han. Det var enklere for meg å være drittsekk enn å vise hvor sårt det faktisk var for meg.

Anonymous poster hash: a8df8...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pratet sammen. Vi er enige om at det er en pause

Dette er nok bare et skalkeskjul fordi det er mye enklere å kalle det pause. Been there done that. Sa det til exen min, bare forsi det ikke skulle være så kjipt. Faktumet var at forholdet var helt over for min del og han ble enda mer såra da han innså at pausen var slutten

Anonymous poster hash: a8df8...f4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han om han kallte det en pause bare for å få meg til å føle meg bedre, han sa nei, en pause var en god ide. Jeg spurte om jeg lever på ett falskt håp om han tar meg tilbake og han sa nei, det kan vær han vil ha meg tilbake.

Jeg forteller meg selv hele tiden at jeg ikke får han tilbake, men reisen blir lettere om jeg håper, så får jeg knekke totalt sammen i mine foreldres armer når jeg er hjemme hos dem.

Det samme sa jeg til min ex. Og en annen har brukt det samme mot meg...Ettersom han bare føler dere er venner så har han ikke rette følelser for drg lenger, da vil ofte avstand føre til mer avstand følelsesmessig sett. Sorry, men jeg har liten tro på st han ønsker å fortsette forholdet.

Anonymous poster hash: a8df8...f4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk og litt drittsekk da jeg gjorde det slutt med min ex. Men det vsr ikke fordi jeg vsr følelseskald. Tvert imot så var det jævli for meg og såre noen med å gå fra han. Det var enklere for meg å være drittsekk enn å vise hvor sårt det faktisk var for meg.

Anonymous poster hash: a8df8...f4f

Ikke til deg personlig, men helt generelt:

Jeg vil påstå man er, om ikke følelseskald, så ihvertfall en egoistisk drittsekk, når man sårer andre fordi det er lettere for en selv enn å håndtere egne følelser.

"Det var jævlig for meg også" er ingen gyldig unnskyldning for å såre andre med vilje!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvor nøyaktig har jeg sakt at denne tråden handler om meg. Jeg svarte bare på spm jeg trodde det var poenget med forum.

Noen mennesker VIL faktisk være sammen med den de er gift med.

Anonymous poster hash: f4066...046

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke "pause" i et forhold. Hva betyr det? Enten er man sammen, eller så er man ikke sammen. Hvis man trenger tid fra hverandre så må man i det minste ha noen grunnregler: er man singel? Dvs , er man fri til å være med andre? Da er forholdet i realiteten over, men man kan selvfølgelig finne tilbake til hverandre en gang i fremtiden.

Hvis "pausen" derimot innebærer en avtale om at man ikke skal være sammen med andre, bare fysisk ha litt avstand fra hverandre en periode så kan det kanskje gå. Jeg vet enda ikke om et par som har hatt "pause" , uten at den ene parten har trodd at man var i et slags forhold likevel og derfor ikke var sammen med andre, og den andre parten har vært ferdig med forholdet og gått videre og med det såret den som trodde det fremdeles var noe der.



Anonymous poster hash: 74e59...f5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke til deg personlig, men helt generelt:

Jeg vil påstå man er, om ikke følelseskald, så ihvertfall en egoistisk drittsekk, når man sårer andre fordi det er lettere for en selv enn å håndtere egne følelser.

"Det var jævlig for meg også" er ingen gyldig unnskyldning for å såre andre med vilje!

Men 99% av alle menn er følelsesløse drittsekker, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 29875...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker VIL faktisk være sammen med den de er gift med.

Anonymous poster hash: f4066...046

Ja, men hva er trådens tittel? Den er "hva gjorde du [...]?". Han svarer tross alt bare på trådens tittel, selv om jeg kan se litt rart ut å skrive helt uten foranledning.

Men 99% av alle menn er følelsesløse drittsekker, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 29875...ebe

Nei, det er de ikke. Hold tråden fri for slikt vås.

Anonymous poster hash: 45cf2...3c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for deg da, men nå var det vel strengt tatt ikke deg denne tråden handlet om.

Merkelig hvor nøyaktig har jeg sakt at denne tråden handler om meg. Jeg svarte bare på spm jeg trodde det var poenget med forum.

Unnskyld CM! :pls: Jeg ser nå at du kun svarte på overskriften i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg og sender mine klemmer i dag også.

Anonymous poster hash: ef174...2fb

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg i dag Bebisss. Det må bli en rar nyttårsfeiring for deg. Klem :hug:

Takk.

Det var litt merkelig ja, men vi har feiret den sammen og det var egentlig ganske koselig, men samtidig veldig trist.

Mora hans ringte og sa hun ville ha oss på besøk og at hun var glad i meg å savnet å prate med meg, jeg fikk helt vondt i magen av å høre det, hun vet ingenting enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære deg! Dette såkalte ekteskapet må du komme seg ut av.

Jeg ville aldri nedverdigende meg til å være sammen med noen som:

- truet med skilsmisse

- gjør narr av meg foran andre

- antyder at dyrene mine kan drepes

- drikker mye selv om han blir ubehagelig i fylla

- ikke er sikker og tydelige på at han vil være sammen med meg

Og du vil bli med en mann som gjør alt dette?!? Du må skaffe deg selvrespekt!! Ingen fortjener å bli behandlet slik!

Anonymous poster hash: 669e4...741

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, ts... føler veldig med deg. slik smerte er vondt. Blir nok godt for deg å komme hjem til norge nå..

Jeg reagerte på en ting han sa da han var full som ikke er blitt tatt opp her; Han fortjener ikke en så god kone som deg, eller noe slikt. at han ikke fortjener deg.. Det er min erfaring at slikt sier menn i fylla når de har vært utro- enten fullstendig eller bare har flørtet/tafset litt. han har kanskje bedratt deg på en måte? Det vil forklare hvorfor alt dette kom som lyn fra klar himmel etter fest? Og så tenker han kanskje at han ikke trenger røpe noe nå som det er slutt/pause uansett..? Ganske typisk at menn som bedrar eller lyver på en eller annen måte reagerer med aggresjon også. Urimelig men typisk.

Ellers, bebiss synes jeg du virker ganske submissive. Liten selvtillit, selvutslettende på en måte. Du legger vekt på at du har vært en god kone, fikser hjemme, lager mat, hjelper ham, stiller opp, snill og grei. Som om forholdet defineres av det, og hans gunst avhenger av det. Det er feil. Han skulle elsket deg også om du ikke gjorde noen av disse tingene, om det var kjærlighet. Tror du har ofret for mye og utvisket deg selv for mye. Få litt mer ryggrad. sett ned foten (i fremtiden) for atferd som ikke er greit. Herlighet- en voksen mann som kan feste og ture ute og sove andre steder til etter lunsjtid neste dag? hadde ikke blitt tolerert av denne dama i alle fall!!!! Man kommer hjem etter festen er slutt og er kjærlig mot ektefellen sin. Ikke for å gni det inn, men denne mannen er kanskje ikke så snill som du skal ha det til. Min mann kunne aldri gjort noe slikt, og han er veldig snill og god. få ham ned fra pidestallen sporenstreks,.. ned på jorden med oss vanlig dødelige :)

Du fortjener så sinnsykt mye bedre enn å bli behandlet slik... ønsker deg lykke til med prosessen fremover nå og vil gjerne høre fra deg etter hvert, om hvordan dette går...



Anonymous poster hash: b8417...6f7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, jeg syns IKKE han fortjener ei så god å snill jente som deg, du er altfor god for han. For det første, du elsker ham selv om han sa han vil skilles, selv om han sa at dere burde avlive hunden og drepe hesten, du elsker han fortsatt. Du elsker ham UANSETT hva han sier. Han fortjener deg ikke.

Om du vil la deg kue og etter alt dette han har sagt til deg, vil du fortsatt ha ham? Herregud jente, ser drikke hva han gjør med deg? Han leker og kuer deg og han vet det så godt. Jeg tror til og med at hadde han sagt at han har vært utro spade du tilgitt han for det. Synes synd på deg, virkelig. Du fortjener så mye bedre.

Det finnes en der ute som fortjener deg og alle en godheten din, men du er " stuck " med dusten av en mann.

Synd, så synd. Alle her i verden fortjener å bli elsket og fortjener å få respekt.

Hadde min mann sagt til meg at vi burde avlive hunden, jeg hadde løpt så langt jeg kunne, sammen med hunden min. Hvis et menneske kan si noe sånt om en hund, så tør jeg ikke tenke på hva han tenker om deg.

Anonymous poster hash: 3c6f9...7a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest tråden her og følte jeg måtte gi deg en god klem. Håper det går bra med deg TS og at turen hjem går bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...