Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Ny oppdatering..

Han sier han angrer og vil ha meg tilbake..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny oppdatering..

Han sier han angrer og vil ha meg tilbake..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå?!

Hva har han gjort for å bevise at han angrer.. annet enn å si det?

Endret av Lea2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebiss, du skal ikke tilbake til ham!

Vet at våre ord her kanskje ikke veier så mye, men les gjennom tråden du har skrevet, alle innlegg du selv har skrevet, og alle du har fått.

Ikke gå tilbake, ikke gjør det, dette er for tidlig, for fort.

Han kommer til å såre deg igjen!

Han kan ikke forlange skilsmisse i går, og si i dag at han angrer og vil ha deg tilbake, hva slags emposjonell plaging er det han driver med!?



Anonymous poster hash: ef174...2fb
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Dere må prate ordentlig sammen. Han har sveket deg og latt deg gjennomgå mye det er opp til ham å bevise hva han vil.Be ham komme til Norge og ta en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, fortell ham at du trenger betenkningstid og se reaksjonen?

Tipper han ikke er interessert i å vente, han har jo hele tiden vist at han gjør som han vil og får deg til å gjøre som han vil, når han vil..



Anonymous poster hash: ef174...2fb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke. Han har ødelagt det ved å sende deg hjem til Norge. Hvis du går tilbake til han så må du alltid gå rundt og være redd for at noe sånt kan skje igjen, for nå VET du hva han er kapabel til å gjøre. Gjør fremtidige deg en tjeneste og hold deg langt unna han!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering..

Han sier han angrer og vil ha meg tilbake..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå?!

Det er bra at han kan ha våknet opp , og angrer på det han har gjort hvis han faktisk er glad i deg. Slike situasjoner er vanskelige. Noen ganger funker det fint å ta en mann tilbake,noen ganger ikke..... Noen ganger vil det bli evig bitterhet i etterkant av noe sånnt hvis en går tilbake til hveandre.

Hvis du føler at han virkelig mener at han angrer. Og hvis du virkelig elsker han. Så ville jeg bedt om en skikkelig prat om dette, snakke ut, og se hva dere finner ut av da. Hvis du føler at han bare vil leke med deg, så ville jeg gitt slipp. Men du må kjenne etter hva du tror nå.... Hvis du tror at han elsker deg, og du føler det samme for han, så ville jeg ha prøvd å gi han sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke. Han har ødelagt det ved å sende deg hjem til Norge. Hvis du går tilbake til han så må du alltid gå rundt og være redd for at noe sånt kan skje igjen, for nå VET du hva han er kapabel til å gjøre. Gjør fremtidige deg en tjeneste og hold deg langt unna han!

Enig i dette, men samtidig så er det noe som jeg mener bør prates om. Ta opp alle usikkerheter, tanker osv sammen, og finne ut hva som er best. Jeg ville tatt en ordentlig samtale med han om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha hoppet rett tilbake! Si at du trenger å tenke over det, og virkelig føl på situasjonen. Om han virkelig vil ha deg tilbake gir han deg all tid i hele verden. Jeg tror at når du får litt avstand til dette, så vil du egentlig ikke ha ham mer. (-håper ihvertfall ikke det). Om ikke annet så hadde jeg holdt han på pinebenken en god stund bare på pur f, for det helvete han har latt deg gå igjennom. Lykke til, uansett utfall! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha hoppet rett tilbake! Si at du trenger å tenke over det, og virkelig føl på situasjonen. Om han virkelig vil ha deg tilbake gir han deg all tid i hele verden. Jeg tror at når du får litt avstand til dette, så vil du egentlig ikke ha ham mer. (-håper ihvertfall ikke det). Om ikke annet så hadde jeg holdt han på pinebenken en god stund bare på pur f, for det helvete han har latt deg gå igjennom. Lykke til, uansett utfall! :)

Støtter denne. Krev betenkningstid. Vil han ha deg sterkt nok så gir han deg det. Hvis ikke så kan du risikere å sitte der med fornyet hjertesorg om 3 måneder. Det er da bare noen dager siden han endeligdumpet deg, og nå har han ombestemt seg igjen. Snakk om jojomentalitet.

Jojoer er forbeholdt barn....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne mannen er ikke mye stabil!

Bebiss. Vet at det ikke er lett å følge andres råd framfor sitt hjerte,men tror det er fryktelig dumt om du går tilbake til ham nå. Vent! Så får du se om han er stabil,og mener dette.



Anonymous poster hash: cbbe3...ab7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell.. Nå har jeg pratet med han.. Og jeg sier jeg trenger tid til å tenke, jeg har mye som foregår her på en gang. men det var som dere sa her, han vil ha svar NÅ og ikke om noen uker. Jeg har allerede lagt meg til rette med de planene jeg har hatt etter jeg kom hit, jeg har lagt frem en bedre fremtid for meg selv og føler meg fornøyd med det, for jeg trodde jo ikke at han kom til å ta meg tilbake. Men nå vil han det da..

Men han vil ha svar med en gang. Han sier han ikke vil ha kontakt med meg på noen uker og at han vil drikke seg litt full i ukene som kommer for å glemme.

Så jeg sa til han at vi bare skal være venner og heller finne tilbake til hverandre senere om vi begge ønsker det. Han er ikke glad og jeg vet han angrer skikkelig mye. Jeg vet han vil ha meg tilbake og vil ikke miste meg igjen.

Han lovet at vi skulle få det bedre og la frem en plan til hvordan vi kunne gjøre ting bedre. Men nå vil jeg helst gjøre ferdig skole og ha noe å gjøre fremover...

Han sa han angret seg fordi han så igjennom bilder og hørte på sangen vår og pinte seg selv litt og begynte å savne meg veldig for han så hvor mange fine stunder vi hadde sammen.

Jeg savner han veldig og vil han skal være glad og lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Bra at du takler det på denne måten!

Kjenner igjen oppførselen til mannen. Han ser at du faktisk begynner å takle dette greit. Du trygler og ber ikke lenger. Det ødelegger egoet hans. Derfor vil han ha deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vell.. Nå har jeg pratet med han.. Og jeg sier jeg trenger tid til å tenke, jeg har mye som foregår her på en gang. men det var som dere sa her, han vil ha svar NÅ og ikke om noen uker. Jeg har allerede lagt meg til rette med de planene jeg har hatt etter jeg kom hit, jeg har lagt frem en bedre fremtid for meg selv og føler meg fornøyd med det, for jeg trodde jo ikke at han kom til å ta meg tilbake. Men nå vil han det da..

Men han vil ha svar med en gang. Han sier han ikke vil ha kontakt med meg på noen uker og at han vil drikke seg litt full i ukene som kommer for å glemme.

Så jeg sa til han at vi bare skal være venner og heller finne tilbake til hverandre senere om vi begge ønsker det. Han er ikke glad og jeg vet han angrer skikkelig mye. Jeg vet han vil ha meg tilbake og vil ikke miste meg igjen.

Han lovet at vi skulle få det bedre og la frem en plan til hvordan vi kunne gjøre ting bedre. Men nå vil jeg helst gjøre ferdig skole og ha noe å gjøre fremover...

Han sa han angret seg fordi han så igjennom bilder og hørte på sangen vår og pinte seg selv litt og begynte å savne meg veldig for han så hvor mange fine stunder vi hadde sammen.

Jeg savner han veldig og vil han skal være glad og lykkelig.

Veldig bra! Du tar dette på beste måten. Så får du stå på,og se hva som skjer om noen måneder :)

Anonymous poster hash: cbbe3...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell.. Nå har jeg pratet med han.. Og jeg sier jeg trenger tid til å tenke, jeg har mye som foregår her på en gang. men det var som dere sa her, han vil ha svar NÅ og ikke om noen uker. Jeg har allerede lagt meg til rette med de planene jeg har hatt etter jeg kom hit, jeg har lagt frem en bedre fremtid for meg selv og føler meg fornøyd med det, for jeg trodde jo ikke at han kom til å ta meg tilbake. Men nå vil han det da..

Men han vil ha svar med en gang. Han sier han ikke vil ha kontakt med meg på noen uker og at han vil drikke seg litt full i ukene som kommer for å glemme.

Så jeg sa til han at vi bare skal være venner og heller finne tilbake til hverandre senere om vi begge ønsker det. Han er ikke glad og jeg vet han angrer skikkelig mye. Jeg vet han vil ha meg tilbake og vil ikke miste meg igjen.

Han lovet at vi skulle få det bedre og la frem en plan til hvordan vi kunne gjøre ting bedre. Men nå vil jeg helst gjøre ferdig skole og ha noe å gjøre fremover...

Han sa han angret seg fordi han så igjennom bilder og hørte på sangen vår og pinte seg selv litt og begynte å savne meg veldig for han så hvor mange fine stunder vi hadde sammen.

Jeg savner han veldig og vil han skal være glad og lykkelig.

Ironisk at han skal ha svar NÅ, mens han tok seg tid til å både sove og feste før han gadd å kaste deg ut. Dårlig mann. Kjempebra at du har klart å tenke på en fremtid uten han! <3

Anonymous poster hash: 212ea...1af

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia bebisss!!!!! Klokt valg. Skap en fremtid for deg, først og fremst, og så kan det være han blir voksen han også etterhvert. Det kravet hans om svar NÅ håper jeg fikk deg til å bli skikkelig sinna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg trodde bebiss, denne mannen er ikke interessert i at du skal ta deg tid å vurdere ting. Når han ville bli kvitt deg så var det rett hjem til Norge for deg, du måtte plassere om hestene dine og løse det på den tiden jeg kaller rekordtid, bare fordi han trengte at du ble borte. Når du kom hjem endret pausetankegangen seg til fullstendig skilsmisse, det eneste han ville var å skille seg og ikke ha deg der igjen, det ventet han med å fortelle til du var trygt plassert i Norge, sikkert for å slippe mas og tjas fra deg, slik han så det.

Og nå vil han ha deg tilbake, han er ikke interessert i svar om en uke eller måned, han skal vite det nå med en gang. Som jeg trodde, han vil bare sitt eget beste, og kun det han er ute etter.

Ser du hvor egoistisk denne mannen er?

Jeg er så glad for måten du tenker på, han er ikke verdt det.

Jeg ser du skriver at du vil han skal være glad og lykkelig, men ønsker han det samme for deg?



Anonymous poster hash: ef174...2fb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...