Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Jeg ville ville tenkt på det. Ville ikke sagt ja eller nei før jeg hadde tenkt skikkelig over det han sier. Kjærligheten og å være glad i hverandre overkommer alt. Min eks angret ikke etter vi flyttet ifra hverandre men det gjør din mann, og å angre kan bety at han tenker på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bebiss, denne mannen vil bare gi deg nedturer. Han må forstå at det ikke bare er å ville ha deg tilbake etter å sndt deg bort og dumpet deg. Nå er han pent nødt til å være voksen nok til å stå ved sine valg. Han kan ikke drive og leke med følelsene dine på denne måten. Forlang at han ikke kontakter deg på noen måneder. Nå trenger du ro til å etablere deg i ditt nye liv. Etter noen måneder, så kan du lettere vurdere det nye livet ditt opp mot det gamle, og se om du vikelig vil tilbake til ham og til usikkerheten et liv med ham vil være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ville tenkt på det. Ville ikke sagt ja eller nei før jeg hadde tenkt skikkelig over det han sier. Kjærligheten og å være glad i hverandre overkommer alt. Min eks angret ikke etter vi flyttet ifra hverandre men det gjør din mann, og å angre kan bety at han tenker på deg...

jeg sa at jeg ville tenke på det fordi jeg har masse tanker svirrende i hodet mitt og trenger litt tid for å se ting klart, men han vil ha svar nå, og om jeg må svare med engang så er svaret nei. Han dumpet meg, og jeg planla dagene og månedene fremover nå, og hvordan jeg vil bygge opp livet mitt igjen, han oppførte seg som om det ikke var håp, og nå når jeg har fått planlagt og fått ting litt på avstand, så virker mitt "nye" liv mer fristende, fordi jeg heller ikke vet hva som venter meg hvis jeg reiser tilbake til han. Da kan ting enten gå bra, eller dårlig. men en ting vil alltid være sikkert, vi vil ha en usikker fremtid, og jeg vet ikke hva som kan skje fremover med han, og jeg vil alltid sitte å ønske at jeg gjorde ferdig utdannelse når jeg hadde mulighet til det.

Hadde ikke han hatt det så travelt med å dumpe meg men heller tatt seg tid til å snakke med meg og heller latt meg tatt 10 dagers ferie i norge for så å komme tilbake igjen så hadde ting gått bedre og vi ville kanskje fortsatt vært sammen..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det han han, etter alt han har gjort, føler at han er i posisjon til å presse frem et svar NÅ, sier jo ganske mye!

Først dumper deg så raskt, deretter ombestemmer seg, og da skal du svare umiddelbart. Det er helt horribelt, og vitner om manglende selvinnsikt. Han burde jo ha lagt seg fat, angret og vært mer enn villig til å gi deg tid til å tenke, ikke starte nok en omgang med press for å få det slik han vil.

Synes du er reflektert TS, i det siste innlegget ditt. Jeg tror tankene dine er på rett spor. :blomst:



Anonymous poster hash: ca5cf...b7a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det han han, etter alt han har gjort, føler at han er i posisjon til å presse frem et svar NÅ, sier jo ganske mye!

Først dumper deg så raskt, deretter ombestemmer seg, og da skal du svare umiddelbart. Det er helt horribelt, og vitner om manglende selvinnsikt. Han burde jo ha lagt seg fat, angret og vært mer enn villig til å gi deg tid til å tenke, ikke starte nok en omgang med press for å få det slik han vil.

Synes du er reflektert TS, i det siste innlegget ditt. Jeg tror tankene dine er på rett spor. :blomst:

Anonymous poster hash: ca5cf...b7a

Takk for det.

Men jeg savner han sårt, veldig sårt. Men han skuffet meg veldig når jeg våknet idag morges og fant en sms fra han der han innrømmet at han hadde hacket seg inn på min facebook, som jeg hadde skiftet passord på dagen før, så jeg aner ikke hvordan han klarte det, og der hadde jeg seff snakket med to av mine gode venner og vi hadde slengt litt dritt, at jeg syns han var en råtten kuk etc og da så han dette og ble veldig sint på meg. Han sa han hadde tenkt å sende meg ett kjærlighetsbrev og be om meg tilbake, men når han så hva jeg hadde skrevet så ombestemte han seg, så ble jeg veldig sint fordi han hadde brutt seg inn på min facebook og snoket med hvem jeg snakket med. Så sa han senere på dagen at han faktiskt ville ha meg tilbake og at han angret.

Han snoker en del på min facebook, det er ikke førstegangen. Han er veldig sjalu og flink å sjekke min facebook hver gang jeg er på besøk i norge for å se om jeg chatter og planlegger å møte noen gutter.

Og jeg er rimelig sikker på at han er innom her på KG også å sjekker hva jeg og dere skriver her inne, men det får bare være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Men jeg savner han sårt, veldig sårt. Men han skuffet meg veldig når jeg våknet idag morges og fant en sms fra han der han innrømmet at han hadde hacket seg inn på min facebook, som jeg hadde skiftet passord på dagen før, så jeg aner ikke hvordan han klarte det, og der hadde jeg seff snakket med to av mine gode venner og vi hadde slengt litt dritt, at jeg syns han var en råtten kuk etc og da så han dette og ble veldig sint på meg. Han sa han hadde tenkt å sende meg ett kjærlighetsbrev og be om meg tilbake, men når han så hva jeg hadde skrevet så ombestemte han seg, så ble jeg veldig sint fordi han hadde brutt seg inn på min facebook og snoket med hvem jeg snakket med. Så sa han senere på dagen at han faktiskt ville ha meg tilbake og at han angret.

Han snoker en del på min facebook, det er ikke førstegangen. Han er veldig sjalu og flink å sjekke min facebook hver gang jeg er på besøk i norge for å se om jeg chatter og planlegger å møte noen gutter.

Og jeg er rimelig sikker på at han er innom her på KG også å sjekker hva jeg og dere skriver her inne, men det får bare være...

Var han ikke utenlandsk a? Eller skjønner han norsk? Jeg syns det er utrolig respektløst å hacke seg inn på facebooken din! Seriøst! Jo mer du forteller om han jo mer virker han bare helt idiot. Er han forresten muslim?

Anonymous poster hash: 29875...ebe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var han ikke utenlandsk a? Eller skjønner han norsk? Jeg syns det er utrolig respektløst å hacke seg inn på facebooken din! Seriøst! Jo mer du forteller om han jo mer virker han bare helt idiot. Er han forresten muslim?

Anonymous poster hash: 29875...ebe

nei han er ikke muslim, men han forstår norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Men jeg savner han sårt, veldig sårt. Men han skuffet meg veldig når jeg våknet idag morges og fant en sms fra han der han innrømmet at han hadde hacket seg inn på min facebook, som jeg hadde skiftet passord på dagen før, så jeg aner ikke hvordan han klarte det, og der hadde jeg seff snakket med to av mine gode venner og vi hadde slengt litt dritt, at jeg syns han var en råtten kuk etc og da så han dette og ble veldig sint på meg. Han sa han hadde tenkt å sende meg ett kjærlighetsbrev og be om meg tilbake, men når han så hva jeg hadde skrevet så ombestemte han seg, så ble jeg veldig sint fordi han hadde brutt seg inn på min facebook og snoket med hvem jeg snakket med. Så sa han senere på dagen at han faktiskt ville ha meg tilbake og at han angret.

Han snoker en del på min facebook, det er ikke førstegangen. Han er veldig sjalu og flink å sjekke min facebook hver gang jeg er på besøk i norge for å se om jeg chatter og planlegger å møte noen gutter.

Og jeg er rimelig sikker på at han er innom her på KG også å sjekker hva jeg og dere skriver her inne, men det får bare være...

Skikkelig krenkende hersketeknikk eller hva jeg skal si, han hadde liksom tenkt til det og det, men fordi du er sånn og sånn, så kan du bare drite i det.

Hyggelig mann dette her..

Anonymous poster hash: ef174...2fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Men jeg savner han sårt, veldig sårt. Men han skuffet meg veldig når jeg våknet idag morges og fant en sms fra han der han innrømmet at han hadde hacket seg inn på min facebook, som jeg hadde skiftet passord på dagen før, så jeg aner ikke hvordan han klarte det, og der hadde jeg seff snakket med to av mine gode venner og vi hadde slengt litt dritt, at jeg syns han var en råtten kuk etc og da så han dette og ble veldig sint på meg. Han sa han hadde tenkt å sende meg ett kjærlighetsbrev og be om meg tilbake, men når han så hva jeg hadde skrevet så ombestemte han seg, så ble jeg veldig sint fordi han hadde brutt seg inn på min facebook og snoket med hvem jeg snakket med. Så sa han senere på dagen at han faktiskt ville ha meg tilbake og at han angret.

Han snoker en del på min facebook, det er ikke førstegangen. Han er veldig sjalu og flink å sjekke min facebook hver gang jeg er på besøk i norge for å se om jeg chatter og planlegger å møte noen gutter.

Og jeg er rimelig sikker på at han er innom her på KG også å sjekker hva jeg og dere skriver her inne, men det får bare være...

Du, seriøst, dette er akkurat som AB over meg her skriver; HERSKETEKNIKKER. Han forsøker å legge skylden over på deg av to årsaker: 1: Han føler seg bedre 2: Han kan legge føringen fremover. IKKE la deg lure. Jeg lover det at på sikt så kommer du til å få det mye bedre her i Norge, uten han. Du er forelsket i en utopi, i en drøm om hvordan forholdet deres kunne vært. Men det er ikke slik. Virkeligheten er helt annerledes. Kom deg videre uten denne manipulerende idioten.

Anonymous poster hash: 7191e...49e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinavisk da? Siden han forstår norsk? Det har bare falt meg inn at dere bodde i et skadinavisk land.



Anonymous poster hash: be936...284
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har logget av FB-konton din, så vil han fortsatt ha tilgang selv om du har byttet passord. Jeg vet ikke hva du kan gjøre for å få ham ut fra den. Enormt respktløst å lese dine pivate meldinger.

Spurte du ham om hvorfor han vil ha deg tilbake? Kanskje han savner en gratis hushjelp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har logget av FB-konton din, så vil han fortsatt ha tilgang selv om du har byttet passord. Jeg vet ikke hva du kan gjøre for å få ham ut fra den. Enormt respktløst å lese dine pivate meldinger.

Spurte du ham om hvorfor han vil ha deg tilbake? Kanskje han savner en gratis hushjelp :P

Han ble vell gjerne sulten :P

Nei huffda.

Han savnet meg veldig og angret virkelig.

Jeg håper han kommer fort over meg og at vi kan være venner. Jeg har jo ett hjerte og liker ikke at han er lei seg, da blir jeg lei meg. Jeg ønsket at han skal være lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ekssamboer jeg også. Der gikk det att og frem hele tiden, av og på...av og på... Jeg trodde at han elsket meg fordi han var så sjalu, overvåket alt jeg gjorde osv.... helt til han traff en annen dame. Og da sa han at han hadde aldri vært sjalu, han hadde vært ferdig med meg i alle år omtrent,... osv.... Da fikk han meg til å føle meg som et null. Jeg har slitt med å glemme dette, for vi har felles barn, men jeg har nå bestemt meg for at hvis han vil tilbake så vil jeg ikke være i forhold med han mer. For han har hatt nok sjanser til å rette opp i det.

Jeg ønsker at han skal være lykkelig også, men..... jeg ble sviket , og det har vært hardt. Så jeg synes ikke godt om det han gjorde meg, men allikevel så er det rart...: jeg ønsker han på en måte godt allikevel.....

Det er gjerne lurt å aldri ta han tilbake igjen, for du risikerer han sviker deg igjen ja. Men.... er greit å prate om det uansett... Koster ingenting å være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har gjort det allerede, så kan du gå på tannhjulet øverst til høyre på facebook, velg først kontoinnstillinger og så "sikkerhet" i venstre meny. Velg "aktive økter" nederst i listen og trykk på "avslutt aktiviteter". Da må han logge inn på nytt, noe som jo ikke går uten ditt nye passord.

Stå på bebiss! Tøff situasjon du er i, men du takler det flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker så utrolig god, og tvers gjennom snill bebisss! Jeg håper du klarer å komme deg fort videre fra (beklager at jeg sier det) denne tullingen! All ære til deg som klarer å stå fast på den planen du har lagt for deg selv :hug::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han likte vel å ha overtaket og være den som dro i trådene, nå som du selv drar i dine egne tråder vil han ha deg tilbake for å få maktbalansen på plass igjen. Sjarmerende fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du virker så utrolig god, og tvers gjennom snill bebisss! Jeg håper du klarer å komme deg fort videre fra (beklager at jeg sier det) denne tullingen! All ære til deg som klarer å stå fast på den planen du har lagt for deg selv :hug::blomst:

Tusen takk for gode ord hybelkaninen :hug: Jeg jobber med å komme meg igjennom dette, og det håper jeg han også gjør. Jeg håper han er ute og fester ræva av seg og koser seg. Det hadde faktiskt vært lettere for meg om han hadde glemt meg helt tror jeg, da slipper jeg å sitte å tenke på at han har det vondt.

Jeg vet han såret meg kraftig, men jeg har vell bare ett litt mykere hjerte enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var godt å lese.

Jeg var redd for at du kom til å ta han tilbake (en liten stund siden sist jeg vær innom tråden) og det er morsomt at han forlangte svar med en gang mens du måtte vente til han hadde våknet opp.

Bra du klarte å være så klar i hodet at du sa nei til han. Kodus til deg :)

Lykke til videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte å lese tråden din, tenkte jeg at "han kommer fort til å angre seg, og be om å få henne tilbake". Jammen ser det ikke ut til at det skjedde også.
Beslutningen hans var altfor kvikk.

Men som jeg forstår det, stå du nå mellom valget å gå tilbake til han, eller å starte et nytt liv?

Jeg synes dere skal prøve å være litt fra hverandre. Ta en prøvetid, for å se hvordan det går. Dere bor hver for dere, og tester ut "det nye livet". Det kan sette ting i perspektiv, og du finner fort ut om du foretrekker det fremfor å være sammen med han, eller om du ikke klarer å leve uten han.

Og han finner ut om det var dette som skulle til for å finne den lykken han føler han mangler.

Uansett hva som skjer og hva du bestemmer deg for; lykke til! :hug:
Du virker som en sterk person, som klarer deg fint uansett hva du går for. Dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...