Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Gjest LongJohnson

Han snoker i dine private ting, truer med å drepe hunden og hestene dine og nyter helt åpenbart å se deg lide. Selvsagt skal du ikke tilbake til ham.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han snoker i dine private ting, truer med å drepe hunden og hestene dine og nyter helt åpenbart å se deg lide. Selvsagt skal du ikke tilbake til ham.

Dette!

Selvfølgelig har han gode sider også, og det vet jo du best, Bebisss. Men det at han ville ha skilsmisse, du måtte flytte ut og dra hjem til Norge på kort varsel, også ville han ha deg igjen som om ingenting hadde skjedd. Det viser at han rett og slett er usympatisk, og egentlig tenker kun på seg selv og det han føler i øyeblikket.

I tillegg er det dette med dyrene. Han tenkte ikke mye på dem da dette skjedde. Han høres ikke ut som noen varm og snill person.

Tror du får det mye bedre uten han i lengden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa at jeg ville tenke på det fordi jeg har masse tanker svirrende i hodet mitt og trenger litt tid for å se ting klart, men han vil ha svar nå, og om jeg må svare med engang så er svaret nei. Han dumpet meg, og jeg planla dagene og månedene fremover nå, og hvordan jeg vil bygge opp livet mitt igjen, han oppførte seg som om det ikke var håp, og nå når jeg har fått planlagt og fått ting litt på avstand, så virker mitt "nye" liv mer fristende, fordi jeg heller ikke vet hva som venter meg hvis jeg reiser tilbake til han. Da kan ting enten gå bra, eller dårlig. men en ting vil alltid være sikkert, vi vil ha en usikker fremtid, og jeg vet ikke hva som kan skje fremover med han, og jeg vil alltid sitte å ønske at jeg gjorde ferdig utdannelse når jeg hadde mulighet til det.

Hadde ikke han hatt det så travelt med å dumpe meg men heller tatt seg tid til å snakke med meg og heller latt meg tatt 10 dagers ferie i norge for så å komme tilbake igjen så hadde ting gått bedre og vi ville kanskje fortsatt vært sammen..

Hold på disse tankene.

At han svarer at han må ha svar NÅ, er for det første tull og viser bare en veldig stor egoisme.

Håper du gjør det som er rett for deg.

Mulig du er for snill og god til å se at han er en som tenker mest på seg selv. Tenk deg godt om. Håper du får støtte fra dine foreldre og andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snoker i dine private ting, truer med å drepe hunden og hestene dine og nyter helt åpenbart å se deg lide. Selvsagt skal du ikke tilbake til ham.

Dette. Viktig å minne bebbisen på dette! Ikke glem at han faktisk sa og gjorde dette!!! Be strong!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette. Viktig å minne bebbisen på dette! Ikke glem at han faktisk sa og gjorde dette!!! Be strong!

Han truet jo ikke med å drepe dyrene, Jeg spurte "hva skal vi gjøre med dyrene da?" og da sa han "kan lige så godt bare avlive dem" og jeg sa med en gang at det var stykt sakt av ham, og han sa han ikke mente det. Han kan ofte slenge litt dumme komentarer ut i lufta men jeg vet jo han ikke mener noe med det.

Vi har levd litt sånn fra dag til dag, vi jobber og bor ett sted, får andre jobber og bor ett annet sted, vi flytter litt på oss og vet liksom aldri helt når eller hvor vi kommer til å falle til ro, men jeg vil ikke vente i 20 år før jeg finner meg ett sted å slå meg til ro på. Han liker litt usikkerhet tror jeg, han syns det er greit å ta ting som de kommer, og jeg tenkte også slik når jeg var sammen med han, jeg kunne bo hvor som helst og jeg stolte på han og at vi kom til å finne ett nytt sted og bo etc.. Men etter jeg kom hjem så har jo jeg begynt å planlegge så smått min fremtid, og da ble ting mer sikkert, jeg vet hvor veien vil føre meg, og jeg liker å være sikker, det å vite litt mer i livet gjør at jeg føler meg mye lettere.

Jeg håper vi blir sammen igjen en dag, men akkuratt nå så blir det ikke helt aktuelt. Han dumpet meg, såret meg, og vil nå ha meg tilbake, men så mye smerte som han har gitt meg den siste måneden, så vil jeg heller være for meg selv nå.

Må si tusen takk igjen til alle som kommer med så fine og gode kommentarer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg har lest tråden, men ikke skrevet noe, men nå må jeg bare spørre: Hvorfor i alle dager ønsker du å bli sammen med denne mannen igjen? Etter alt du har fortalt, kan jeg virkelig ikke fatte og begripe det. Mener du at du har så liten verdi at dette er positivt for deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest tråden, men ikke skrevet noe, men nå må jeg bare spørre: Hvorfor i alle dager ønsker du å bli sammen med denne mannen igjen? Etter alt du har fortalt, kan jeg virkelig ikke fatte og begripe det. Mener du at du har så liten verdi at dette er positivt for deg?

jeg er jo glad i ham, men jeg har sakt til han at jeg ikke vil være med han nå, ikke slik som situasjonen er nå. Jeg har planlagt og tatt et stort steg frem etter disse ukene, så han har virkelig trødd på sin egen hale, for nå kan han bare angre. Men om vi engang kommer borti hverandre igjen, så vet man jo aldri, men det tar jeg når det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

jeg er jo glad i ham, men jeg har sakt til han at jeg ikke vil være med han nå, ikke slik som situasjonen er nå. Jeg har planlagt og tatt et stort steg frem etter disse ukene, så han har virkelig trødd på sin egen hale, for nå kan han bare angre. Men om vi engang kommer borti hverandre igjen, så vet man jo aldri, men det tar jeg når det kommer.

Noen ganger er kjærlighet rett og slett ikke nok. Og det er viktig å huske på at folk veldig, veldig sjelden endrer seg. Den eneste man kan endre er seg selv.

Han kan sikkert si de rette tingene i håp om å få deg tilbake, men handling er viktigere enn ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er kjærlighet rett og slett ikke nok. Og det er viktig å huske på at folk veldig, veldig sjelden endrer seg. Den eneste man kan endre er seg selv.

Han kan sikkert si de rette tingene i håp om å få deg tilbake, men handling er viktigere enn ord.

Ja disse ordene trenger jeg nok å få banket litt inn i skallen min.

Det er mye som plaget meg når det kom til oss, og hvor forskjellige vi var. Vi hadde samme hobby, men oppførselen vår var anderledes, og jeg kan jo ikke endre på personligheten hans.

Jeg er veldig medgjørlig og lett å glede, og blir med på det meste av ideer og planer. Han er grusomt sta og blir fort gretten og er langsint, og det er jo en dårlig kombinasjon. Han er glad i å feste og liker ikke gjøre aktive ting sammen med meg, vil heller sitte hjemme i sofaen og se film. Matvanene våre er helt forskjellige og han liker ikke husarbeid og er litt big spender og lever fra hånd til munn. Jeg er helt motsatt og liker planer og å ha mål.

Så det blir veldig mye som skal forandres. vi har vært sammen i flere år nå og jeg har alltid kost meg i hans selskap, vi kan ha det utrolig hyggelig sammen. Men når han allerede har dumpet meg, så får jeg heller fortsette uten han, for han vil alltid være den samme personen, uansett om han tar mer oppvask og bidrar mer hjemme, personligheten vil være den samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke er relevant, men jeg lurer på hvor gamle dere er?



Anonymous poster hash: 7191e...49e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebbisss, du er så lik som jeg er i måten du tenker på oppi situasjonene. Jeg tenkte som deg angående bruddene jeg har vært i. Men noen ganger så bør vi tenke litt anderledes mener jeg. Det er til situasjonens beste. Enten så ville jeg ha bestemt meg for å tilgi han, og snakke ut og finne ut om dere kan satse med en gang....obs å ligge det på vent er ikke en løsning . Eller ville jeg nå ha dumpet han og vært venner hvis dere kan det. Ikke vær like blind som jeg ofte har vært ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør låten Alida - feathers. Den handler om hvor blind vi kan bli. Låten hjalp meg gjennom tunge tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bebbisss, du er så lik som jeg er i måten du tenker på oppi situasjonene. Jeg tenkte som deg angående bruddene jeg har vært i. Men noen ganger så bør vi tenke litt anderledes mener jeg. Det er til situasjonens beste. Enten så ville jeg ha bestemt meg for å tilgi han, og snakke ut og finne ut om dere kan satse med en gang....obs å ligge det på vent er ikke en løsning . Eller ville jeg nå ha dumpet han og vært venner hvis dere kan det. Ikke vær like blind som jeg ofte har vært ....

Vi er gode venner og begge håper å bli sammen en dag, men jeg vet jeg vil få en bedre fremtid om jeg tar litt tid fra ham og tar skolen og jobber og kommer inn i en bedre hverdag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Det her er det sjukeste. Makan for en ustabil fyr!!

Det jeg tror er at han først var lei av deg, og ønsket en ny kvinne. Det var ikke noe galt med deg. Du gjorde ikke for lite husvask, du slurvet ikke med middagen men det var rett og slett spennende SEX han ville ha. Noe du ikke lenge kunne gi ham, da han var lei av deg (som du sa, en rett han har spist flere ganger før).
Han kunne ikke kastet deg fort nok ut, og jeg er sikker på at ¨pause¨ kommentaren hans var en måte å slippe deg litt lettere på. Det er alltid lettere å gjøre det slutt over avstand for en konfliksky mann.

Så kan du banne på at han har lekt seg med kvinner i mellomtiden (du nevnte han var glad i sex og har hatt maaange partnere), til han nå har gått lei av dette her. Nå vil han ha tilbake det trygge og gode, singellivet var tydeligvis ikke slik han forestilte seg.

Nei, bare la han tygge på den der og ikke ta ham tilbake. Grunnen for han er så sjalu og hacker seg inn på din Facebook er fordi han vet hvordan han selv er. Han er livredd for at du også skal hopte uti sex med forskjellige menn, flørting osv. (På seg selv kjenner man andre).

Det mest forskrekkene er egentlig alderen på eksen din. 35 år!!! Han virker som en 25 år gammel gutt, livredd for å binde seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må man tenke med hodet isteden for med hjertet. Men det er ikke like enkelt alltid. Men du klarer det - et skrtt om gangen. En dag om gangen. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I slutten av 20 og begynnelsen av 30 årene

Okei, men da har du jo faktisk hele livet foran deg. Gjør gode og smarte valg nå slik at du har muligheten for å legge grunnlaget for et stabilt og godt liv fremover. Gjør ferdig skole (har du studiekompetanse?)/studer og få deg jobb. Jeg er sikker på at når du har vært fra han en stund så vil du se at du har det bedre uten han. Faktisk bør du forsøke å legge kontakten på et absolutt minimum slik at du ikke konstant blir minnet på han.

Anonymous poster hash: 7191e...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men da har du jo faktisk hele livet foran deg. Gjør gode og smarte valg nå slik at du har muligheten for å legge grunnlaget for et stabilt og godt liv fremover. Gjør ferdig skole (har du studiekompetanse?)/studer og få deg jobb. Jeg er sikker på at når du har vært fra han en stund så vil du se at du har det bedre uten han. Faktisk bør du forsøke å legge kontakten på et absolutt minimum slik at du ikke konstant blir minnet på han.

Anonymous poster hash: 7191e...49e

Ja jeg prøver å tenke slik, selv om jeg føler jeg har dårlig tid med å få gang på ting her, men er vell bare noe jeg føler. føler jeg kommer til å bli 40år imorgen og 80år på onsdag.

Det er vanskelig å ikke ha kontakt og jeg kjenner enkelte ganger hvor kraftig jeg savner ham og hvor mye jeg ønsker å bare ligge i armene hans igjen.

Noenganger er jeg sterk, mens andre ganger blir jeg ganske deprimert og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg skal ut med ett par kompiser i helgen, vi er bare venner, bare for å komme meg ut litt. Men jeg har allerede så utrolig dårlig samvittighet og føler jeg på en måte er utro, for jeg vet mannen absolutt ikke ville likt det. Jeg lurer på om å droppe det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker ikke at du går ut med ett par kompiser, men synes det er helt i orden at han selv gjør det? Synes du det er akseptabel oppførsel av han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...