Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Du kan ikke regne med at han vil be deg komme tilbake, så let opp separasjonspapirer for landet du bor i og få det igjennom, få det stemplet apostille og ta det med hjem til Norge sammen med resten av papirene du har, og gjenta separasjonsprosessen der. Forklar situasjonen. Om du er heldig får du hans signatur på den separasjonspapirene. Hvis han ikke vil signere noe, glem det, og la myndighetene ta seg av det når du har levert inn separsjonsøknad i Norge.

Du sier du vil ha han tilbake, men jeg spør deg; Vil du virkelig det? Vil du leve med en mann som får deg til å logre hvert tilrop han gjør? Som kuer deg, trykker deg ned og manipulerer deg? Du sier dere er lykkelige, er det virkelig sant? Hvordan kan det være lykke når han ofte truer med brudd og skilsmisser? Han gjør det når dere krangler også, ikke sant?

Tro meg, livet ditt vil bli tusen ganger bedre uten han.



Anonymous poster hash: 063fd...b79
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unner ingen den følelsen du garantert sitter med nå. Nå har jeg ikke vært gift, men jeg kan relatere til endel av det. Spesielt det å utav det blå oppleve at samlivet faller helt sammen og man sitter som et enormt spørsmålstegn.

Det som er viktig å etterhvert forstå, er at dette ikke nødvendigvis handler om man har gjort noe galt, ikke har vært god, snill, osv. Innimellom klarer man aldri å være det den andre vil ha - og dessverre er ikke alle like modne og flinke til å ta det opp med partneren. Det virker da på meg som at det nesten er enklere å provosere, få den andre sint slik at den som vil ut kan skylde på dette for å ta seg videre. At denne egentlig har dårlig samvittighet, og nesten provoserer frem en negativ reaksjon for å føle seg bedre.

Det som er vanskelig å vite er jo hvor langt inne dette sitter for ham. Er det noe han har tenkt på lenge, har han hatt lyst til å avslutte en god stund men aldri turt å gå hele veien? Er han rett og slett feig eller er det tomme trusler og noe annet som ligger bak. Det er det vel kun han som kan svare på, men faren er at han trekker seg unna igjen, later som alt er bra og går og gnager på dette til neste gang han er full.

Jeg vet ikke hvor gjerne du vil fortsette, hvor langt du er villig til å gå, det er viktig at du ikke dreper alt av selvrespekt og føler du er den eneste som vil kjempe for dette forholdet. Men samtidig vil man jo ikke sitte igjen og angre på ting man ikke gjorde. Jeg ville kanskje gitt et ultimatum. Enten snakker dere med noen sammen (familievernkontoret etc), ellers er det slutt. Det er ikke sunt for deg å måtte gå rundt og grue for hva som kan dukke opp neste gang. Du kommer til å bli ødelagt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Bebisss, jeg håper ikke du lå på knærna og bønnfalt han om enn pause istedet.

MEN, det er veldig lett for alle oss å si at du bare skal reise. Så lett er det ikke... Gjør som du føler, men tenk på deg selv og tenk fremover!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Det er veldig vondt å gå igjennom et brudd. Jeg har vært igjennom et samboerbrudd for to år siden.Vi bodde i lag i 16 år, og hadde to barn sammen, og så ville ikke han mer. Han gikk med en gang videre , og nå to år etter så har han et barn på ett år sammen med nye damen.... Jeg har slitt med alt dette.... og det er veldig tungt etterpå. Men jeg har prøvd å se meg videre hele tiden.

Jeg håper at ting ordner seg til det beste for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pause hadde jeg faktisk ikke godtatt. Med all respekt å melde.... det blir å utsette, da er jeg redd du bare kommer til å lure deg selv. Synes det er fryktelig av han å skulle holde deg på en slags vent....

man får ikke i pose og sekk, og kan risikere å leve på falskt håp.

Ikke ondsinnet ment, men jeg håper dere vet hva dere gjør........ klemmer!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at pause kan være bra ting. Da får man tenke seg om på begge kanter..... Og gjerne prate litt sammen i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det undrer jeg også på.... er det "frihet uten ansvar", jeg får veldig sånne vibber. Nå kan han feste og styre som han vil....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at det var veldig plutselig og at det hadde vært bedre om det var en pause. Han var enig og sa det heller skulle være en pause. Jeg tviholder på håpet om en ny sjangse. Han vil vi skal hvertfall ha kontakt og ta ting rolig og la det gå litt tid. Jeg forteller meg selv at han ikke kommer til å krype tilbake men innerst inne er den følelsen der.

Jeg er som en emosjonell berg å dalbane. Jeg gråter og så føler jeg meg litt bedre før jeg begynner å strigråte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det faktisk ikke ender med skilsmisse nå, er du ikke redd for at han plutselig en dag vil ønske det igjen?

Vell jo, men jeg tror han vil tenke seg godt om da. Jeg syns det hjalp mye når han sa vi heller kunne kalle det en pause. Selvom det også er utrolig vanskelig. Jeg drar om tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får litt følelse av at han nå ser hvor tungt du tar dette (naturligvis) og at dere nå kaller dette en pause tror jeg vil føre til at dette blir litt lettere for han. Du sier selv at det med ett ble litt lettere og dette vil jo få ringvirkninger for han i form av at det muligens letter på samvittigheten blandt annet. Beklager, men jeg tror han/dere gjør deg en bjørnetjeneste ved å kalle dette for en pause.

Ønsker deg masse lykke til! Slike ting er utrolig vondt.

Edit; må bare legge til at det er ikke meningen å støte deg!

Endret av Salmonella
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han om han kallte det en pause bare for å få meg til å føle meg bedre, han sa nei, en pause var en god ide. Jeg spurte om jeg lever på ett falskt håp om han tar meg tilbake og han sa nei, det kan vær han vil ha meg tilbake.

Jeg forteller meg selv hele tiden at jeg ikke får han tilbake, men reisen blir lettere om jeg håper, så får jeg knekke totalt sammen i mine foreldres armer når jeg er hjemme hos dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause er ofte bare et annet ord for at det er slutt... Føler med deg, dette må være jævlig, og i utlandet attpåtil :(

Anonymous poster hash: ef174...2fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Magdalene

Men om han ikke har følelser for deg, hva er da vitsen med pause?

Og hvorfor vil du være med en mann som behandler deg slikt? Du skal behandles med respekt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min og meg hadde også "pause"….jeg tok med meg barnet vårt og dro hjem til min mor mens pausen pågikk. Han kjørte oss t.o.m til hjemplassen min.

Fikk vite at han samme kveld hadde dratt på fest hos naboen og at han dro med seg ei dame hjem og hadde sex med henne i vår seng.

Så her endte pausen i brudd. I mitt hode skal man være trofast under en pause….

Håper dette ikke skjer med deg og, mtp det du har skrevet om antall sexpartnere han har hatt..



Anonymous poster hash: 3ef83...9ef
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En du elsker sier til deg at han vil skilles, og legger seg for å sove. Og du lar han sove?!? Det hadde ikke jeg gjort. Jeg hadde dratt han ut a senga og krevd forklaring på hvorfor, hva har skjedd, hvordan, har han noen annen? Men, du lot han få sove og istedenfor så grubler du over hva han mente med å skilles. Wow.

Etterpå sier du at han ikke elsker deg lenger at han er glad i deg som en venn, og du sier at du ikke klarer å leve uten ham. Han sier at hesten burde skyttes og hunden burde bli avlivet?!?! Og DETTE er manne du elsker og ikke kan leve uten? Wow, all ære til deg. Jeg hadde hive drittsekken og på dør og aldri ofret han en eneste tanke. Jævla drittsekk.

Nå sier du at dere har pause? Innse det, det er slutt, han vil ikke ha deg lenger, han er helt sikkert betatt av ei annen og vil være singel så han kan pule på alt og alle. Han sier at det er pause, for å slippe mas fra deg og syt, grining og trøsting av deg. Men når du har reist, da kommer han til å leve livet.

Trust me!

Anonymous poster hash: 3c6f9...7a9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...