Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #161 Del Skrevet 25. juni 2004 Popelka: Jeg kan i hvert fall danse det... *søke litt rundt* Her er et bilde av det: http://www.songvoll.no/bilder/OPB92Polonaisen3.jpg Og så fant jeg denne siden: http://foreninger.uio.no/seilerne/Generelt....html#Polonaise Beklager, men det så dårlig ut... *setter frem en kopper, kakao og et fat kanelboller* Vær så god, bare forsyn dere! (Det funker, selv om været bedret seg masse). Idril: Jepp, studerer bibliotek- og informasjonsvitenskap der! Har ett år igjen, hva med deg? Aniola-Fisken: Fryser du på rumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 25. juni 2004 Sånn, så satt man her med farge i håret. Jobber meg sakte men sikkert tilbake til mitt blonde hår. Ikke veldig spennende, kanskje, men, men. Var i byen i dag. Fant bryllupspresang til en kollega av meg, som gifter seg om to uker. Har også en idé når det gjelder Popelkagave, mer sier jeg ikke om det nå (hehe). Fikk kjøpt en badebombe på Saape (ikke like bra som Lush, men det funker), hårfarge, månedskort til banen og masse matting. Middagen i dag var spaghetti og kyllingkjøttsaus. Kyllingkjøttdeig er bare helt genialt! Sesielt for slike som meg, med matintoleranse. Planen er å gå ut i dag, sitter og sipper rødvin. Nammenam. Og så burde jeg prøve å få lakkert neglene. Det må eventuelt bli helt til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 25. juni 2004 #163 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har to år igjen på førskolelærer studiet. Bibliotek- og informasjonsvitenskapsstudiet holder til i P48 ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2004 #164 Del Skrevet 25. juni 2004 Hva er badebombe? Høres litt skummelt ut. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 25. juni 2004 Drit i byen. Mye mer kos å chatte med Saeria. Ja, jeg er en hjemmegris. Jeg har to år igjen på førskolelærer studiet. Bibliotek- og informasjonsvitenskapsstudiet holder til i P48 ikke sant? Stemmer, det. Stort sett i 5. etg. Der hvor kun JBI-studenter får bruke PCene... (Som selvsagt ikke funket da vi var der sist, de driver og bytter masse greier der). Hva er badebombe? Høres litt skummelt ut. :oops: Det er en sånn dings man putter i badekaret... http://www.lush.co.uk/pages/images/BlackberryBB150.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #166 Del Skrevet 25. juni 2004 God kveld fra nord Her er det så varmt at vi har rømt inn fra verandaen, og vi er mette og fornøyde på pizza og cola light lemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2004 #167 Del Skrevet 25. juni 2004 *Koser seg!* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 25. juni 2004 Vi hadde pizza i går, vi. Har vært nydelig sommervær her i ettermiddag. Kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 25. juni 2004 *Koser seg!* :-D Meg også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #170 Del Skrevet 25. juni 2004 OH YEAH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 25. juni 2004 Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2004 #172 Del Skrevet 25. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 25. juni 2004 Saeria, du er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. juni 2004 #174 Del Skrevet 25. juni 2004 Er det selskap å få her??? Madley er ensom ikveld :-( ..også luktet det fyr på peisen og kanelboller i korridorene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #175 Del Skrevet 25. juni 2004 Javisst, her er det liv. Velkommen inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2004 #176 Del Skrevet 25. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. juni 2004 #177 Del Skrevet 25. juni 2004 Takk :D Har du det bra Lunacia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #178 Del Skrevet 25. juni 2004 Madley: ja, jeg koser meg masse nå. Chatter med Saeria og sånn. I morgen er det parade, om jeg ikke husker feil... På Skeive dager. Burde kanskje dra og kikke på vennene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. juni 2004 #179 Del Skrevet 25. juni 2004 Hehe..da kan du vinke til mine også!! har minst fem venninner som er der nede nå og lever livet! (for du er i Oslo ikke sant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2004 #180 Del Skrevet 25. juni 2004 Parade! Høres ut som en gøy titt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg