Gjest Mupsi Skrevet 25. desember 2013 #81 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk hjemmestrikkede votter og pannebånd i selbumønster, krølltang og varmebeskyttende spray, Ipad Air, sko, hagebok, 700 kr og forskjellige interiørting. I tillegg fikk jeg og samboer masse felles kjøkkenutstyr, vin, pynteting osv.
MissStiles Skrevet 25. desember 2013 #82 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk: - wok panne - toaster - bestikk (samler på sett) - Finding Nemo i 3D - DVD - Boka "Tråden" - kalender 2014 - skjærebrett i tre - ildfast form - paiform - mummi trollet kopp og skål - cardigan - speilrefleks kamera med bag - gavekort på Big Horn & musikal billetter - kino gavekort - champagne Jeg og samboeren fikk: - 2 rødvins glass - DAB radio - Sandwich maskin
Gjest Skrevet 25. desember 2013 #83 Skrevet 25. desember 2013 Jakke Neglsett med UVlampe Sminke Parfyme Ullstrømper Med mannen: Vin Isbiter som ser ut som steiner Gavekort Penger Pledd Telysholdere og telys Konfekt
Gjest Spirula Skrevet 25. desember 2013 #84 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk en tulipanvase, og et gavekort på kino, og "kongen din"-bøker. I tillegg fikk jeg helt uventet en pyntefigur jeg satte veldig stor pris på. Mannen og jeg fikk også en tv-benk, og en duk. Sammen kjøpte mannen min og meg en gave til og selv, fra oss selv: et godt kamera.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #85 Skrevet 25. desember 2013 For noen flotte gaver dere får! Selv fikk jeg: - koffert - brødboks - fotbad - 2500 til BSU - joggebukse - hansker til smartphone - dusjsett fra the Body Shop - duftlys og telysholder - ullsokker - selbuvotter - godteri - "klokkene ringer for deg", bind 1 og 2 av Hemingway - Ibsens samlede verker - Ringeren i Notre Dame av Hugo - kakeform og beholder - gavekort hos frisør - 2 gensere - en topp - grytekluter - sykkelhjelm - dusjsåpe og bodylotion - øredobber i sølv - tastatur til nettbrettet - 3 flasker vin Det tror jeg var det hele Anonymous poster hash: 29f54...0df
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #86 Skrevet 25. desember 2013 Superfornøyd med denne julaften Så koselig og spise, åpne gaver og spille spill med de du er mest glad i Jeg fikk: 5300 kr gavekort på 2000 kr Genser 4 topper Sokker Litt pynteting og skåler Treningstopper Kokebøker Drinkbok Krølltang Brettspill Hjemmestrikkede sokker <3 Lancome-sett med mascaraer Anonymous poster hash: 725cb...197
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #87 Skrevet 25. desember 2013 Her var det fine gaver ja, men det er ikke de fine gavene jeg reagerer på. Det er antallet på gavene de fleste får. opptill 15-20 gaver!!! WTF dere er jo voksne, og det synes jeg er rart, siden man egentlig slutter å gi voksne gaver med mindre det er nærmeste familie. Gaver er forbeholdt til små barn. Hvis dere tenker over det, så er det i grunn oss selv til takke hver jul vi blakker oss for gaver vi egentlig ikke trenger. kjøper 20-30 talls gaver for folk man er i slektning med osv virker litt dumt når de har passert 25 år. Jeg fikk saueskin tøfler av mamma som jeg ønsket meg Moods of norway pysjbukse av søster Tegning av nevøen min og 500 kr av tante. så..bitter Anonymous poster hash: 04f77...6d5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #88 Skrevet 25. desember 2013 Vintersko Mariusgenser Flaxlodd Penger iPad-veske Armbånd Parfyme Lue Anonymous poster hash: 04e81...c56
snøfrisk Skrevet 25. desember 2013 #89 Skrevet 25. desember 2013 Så utrolig mye fint dere har fått :-) Jeg fikk: - iPad - tastatur/beskyttelse til ipad - "sponset" egenandelen til forsikring, slik at jeg kan kjøpe ny iPhone - gavekort på 1000kr - 1000 kr i kontanter - hjemmestrikkede selbuvotter - sminke fra Lancome - interiørting til leiligheten - hudpleieprodukter, ble mest glad for noen "dødehavsprodukter" jeg fikk av en venninne, åhh. - klær - tøfler Fikk også en adventskalender, som bestemoren min har BRODERT helt selv. Den er kjempelang, og helt sinnsykt detaljert! Utrolig takknemlig! 1
Mafalda Skrevet 25. desember 2013 #90 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Jeg ble veldig imponert over gavene til meg i år, må si familien kjenner meg bra! Fra mor: penger til et nettkurs Fra bestemor: det samme Fra stemor: gavekort på klesbutikk uten barne- eller herreavdeling (smart dame!) Fra barna: sett med spa-produkter og te til inntekt for blinde kvinner i Nepal (veldig bra valg) Fra jentene mine: fem ansiktsmasker Fra guttene mine: kaffebønner og sjokolade Mannen min hadde slått på stortromma i år: fikk gavekort på spa-behandling i tillegg til fotballskjorte og Alex Fergusons ferske selvbiografi I tillegg fikk jeg en pute, men det er mest fordi han er lei av at jeg stjeler hans. Superfornøyd med alle gaver, det er ingenting som ikke vil bli brukt, og så var det ikke så altfor mye heller... For: så..bitter Anonymous poster hash: 04f77...6d5 Nå var det ikke meg du siterte, men det er mulig å bli litt overrasket over dette uten å være bitter eller misunnelig. Jeg synes også gavehauger på 20-30 gaver til voksne mennesker er voldsomt, men folk er nå så forskjellige og godt er det. Noen har veldig store familier, andre kjører et alle-kjøper-til-alle-opplegg, og kanskje det er flere som er voksne men fremdeles er "barna" i familien? Men jeg er veldig glad for at jeg ikke får i bøtter og spann selv, vi har så vi trenger og mer enn det... Tillegg: den aller beste gaven fikk jeg fra husets baby, som sov sammenhengende i sin egen seng fra klokka 20 til 04:30! Har aldri skjedd før, hurra! Endret 25. desember 2013 av Mafalda
-littleme- Skrevet 25. desember 2013 #91 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk mye mer enn jeg hadde drømt om: * MacBook Pro med Retina skjerm * penger * gavekort fra Sport 1 * andel i hest fra Folkehesten * Årsplanlegger for 2014 * 2 bøker * stor lykt med kubbe lys (til å ha ute) * juletrekule * genser * lue * belte * øredobber * varmebeskyttende hårspray * makeupsett med maskara, eyeliner og sminkefjerner * hudpleiesett med renseservietter, ansiktsmaske og ansiktskrem * skrubb til kroppen * 2 stk konfektesker og litt sjokolade
vimsefrøken Skrevet 25. desember 2013 #92 Skrevet 25. desember 2013 Penger Klær Pynteting til huset Gavekort
Gjest Funky Punk Skrevet 25. desember 2013 #93 Skrevet 25. desember 2013 Nettbrett Votter, raggsokker, skjerf Diverse hjemmelaget julesnop og te Småting til kjøkkenet Noen pynteting
Furstina Skrevet 25. desember 2013 #94 Skrevet 25. desember 2013 Jag har väldigt liten familj och inte någon tradition att köpa dyra julklappar. I år tror jag jag fick mer än förra året... - Stickade vantar och choklaskaka - Sovögonbindel och tights (från sonen) - Tallrik, gojibär och surtornsbär - Hårborstar, snoddar, turban och hårband (från dottern) - Set från Body shop oliv Gemensamt med mannen - Yllefilt och en påse Choklad - Hot and cold glas Tyvärr sitter jag dagen efter med en ganska tom känsla då sällskapet från julafton åkte tidigt och all familj som inte var här på julafton bor för långt bort. Jag har aldrig riktigt tyckt om romjulen, den är så ensam och ganska långtråkig.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #95 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk mye mer enn jeg hadde trodd og ble veldig overasket, og er selvfølgelig mer enn fornøyd! Bjørg-smykke Marc Jacobs armbånd Varmebeskyttende spray og hårspray Smartcover til Ipaden Dvder Krus med navnet mitt på Konfekt Abonnement på et blad Bodylotion, såper og andre kroppsprodukter Treningstights Sokker Camelbak Sminke 600 kronerAnonymous poster hash: 45835...31b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #96 Skrevet 25. desember 2013 Paraply, dvd og skjerf. 20 år og venneløs, Anonymous poster hash: 2814c...74f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #97 Skrevet 25. desember 2013 så..bitterAnonymous poster hash: 04f77...6d5 Jeg bare....ventet på den. Jeg blir egentlig litt kvalm over at så mange dytter jesusbarnet foran seg og feirer helt sinnsykt, med enormt pengebruk, jeg mener, gaver for flerfoldige tusener? Det er mange som har veldig lite fokus på det religiøse innholdet, men enormt fokus på nye klær til seg selv og barna, ta seg bra ut på julebord og juletrefester, handle inn enorme mengder mat i en verden der folk sulter, og ikke minst dynge ungene ned med gaver som er helt utav proporsjon. Julen handler ikke bare om gaver, godteri og kos, men også omtanke, kjærlighet og familie. Hvor mange av dere har egentlig ofret en tanke til dem som ikke har det så bra? Anonymous poster hash: 4d32f...e61 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #98 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk: Kjøkkenmaskin (ønsket meg i lang tid) 3 sesonger av en Tv serie Håndklær Pysj + varmeflaske Vinglass Fleecejakke Penger Sminke Pyntegjenstander Irish kopper Anonymous poster hash: 6669e...f63
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #99 Skrevet 25. desember 2013 Jeg bare....ventet på den. Jeg blir egentlig litt kvalm over at så mange dytter jesusbarnet foran seg og feirer helt sinnsykt, med enormt pengebruk, jeg mener, gaver for flerfoldige tusener? Det er mange som har veldig lite fokus på det religiøse innholdet, men enormt fokus på nye klær til seg selv og barna, ta seg bra ut på julebord og juletrefester, handle inn enorme mengder mat i en verden der folk sulter, og ikke minst dynge ungene ned med gaver som er helt utav proporsjon. Julen handler ikke bare om gaver, godteri og kos, men også omtanke, kjærlighet og familie. Hvor mange av dere har egentlig ofret en tanke til dem som ikke har det så bra?Anonymous poster hash: 4d32f...e61 Jeg begynner å bli lei av folk som hele tiden skal kritisere og angripe de som har god råd og kjøper flotte gaver til sin familie. Du skal være klar over at de som tjener godt og bruker mye på seg selv, veldig ofte også bidrar til veldedighet. Husk at jo mer man tjener, jo mer skatt betaler man og dermed mer bidrag til de flerfoldige milliardene den norske stat bidrar i bistand hvert år. Det er noe man skal være klar over. De som tjener godt, har som regel jobbet hardt for det, først gjennom lange og harde studier, og deretter i sin karriere. De fortjener det. Og de bidrar sannsynligvis mer enn deg og meg til bistand og veldedighet. Anonymous poster hash: 3a957...b47 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #100 Skrevet 25. desember 2013 To bøker 1400 kr Parfyme Ullundertøy Anonymous poster hash: 102f6...fd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå