Gjest Vinglepetra Skrevet 24. desember 2013 #61 Skrevet 24. desember 2013 Masse fint undertøy * BH, hipsters og sports bh Salt og pepper kverner fra Rosendal Dusjkrem Body lotion Skrubbe hansker og svamp CC cream 5000 kr til boligspar konto smykker ( øredobber, ringer)
stinni Skrevet 24. desember 2013 #62 Skrevet 24. desember 2013 Julaften er i tillegg bursdagen min så får alltid dobbelt opp jeg. til bursdag fikk jeg: 2000 kr Nike free run joggesko lommebok skjerf sengesett Godteri Treningsklær Weekend tur til Paris av min søster Til jul fikk jeg: Treningsklær 2500 kr såpe nye boots tøfler converse undertøy Genser dr denim bukser sølvskje av min bestemor og strikket sokker av min bestemor Veldig fornøyd og mer enn forventet.
Gjest Peanut Skrevet 25. desember 2013 #63 Skrevet 25. desember 2013 Wow. O_O Så MYE alle dere får. O_O Jeg føler at jeg har alt jeg trenger så et par dager før jul visste jeg fremdeles ikke hva jeg ønsket meg. Feiret jul med foreldrene mine, og dem hadde jeg kjøpt flere gaver til. Glemte noe for meg da, så på mandag så skriblet jeg ned noe på et ark og ga til faren min som gikk ut og kjøpte ėn av de tingene som sto på arket; et valg mellom 3 parfymer fordi jeg ikke kom på noe annet. Julepresang: Chanel No.5 edt 50ml.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #64 Skrevet 25. desember 2013 Kan ta de største gavene: Gullring med diamant (verdi 11 500,-) og smykke til som jeg ikke aner prisen på. Noen klær fra Gant og Lexington Lexington sengetøy Tur til Tenerife Tur til London Tur til Houston og noen dager i New York Spesiallaget kniver, fantastisk kvalitet. OBH nordica sett med gryter 20 000,- Og masse annet småting som egentlig er unødvendig. Har hatt en god jul, og har en fantastisk familie <3Anonymous poster hash: cba9c...88e
Gjest heihade Skrevet 25. desember 2013 #65 Skrevet 25. desember 2013 - en bukse - en genser - litt penger og et gavekort - 2014-almanakk - vorspiel-spill/drikkespill - en liten parfyme - vintersko - 2 filmer - jakke og vin fra arbeidsgiver Kjempefine gaver. I tillegg ble det mye hundeutstyr (som jeg har kjøpt selv) som gikk til den nye valpen, men regner det som mitt siden jeg kommer til å bruke det på henne. Det er treningsgodbiter, shampoo, kam, klotang og litt diverse nyttig. Nå er jeg bare litt nedfor fordi det synker inn over meg at julesamlingen er over og at min ene forelder reiser igjen i morgen og jeg må tilbake til å tenke på hvem i all verden jeg skal bo med og hvem jeg skal velge bort. Jula varte ikke lenge i dette huset, dessverre.
Gjest Inggolf Skrevet 25. desember 2013 #66 Skrevet 25. desember 2013 Kan ta de største gavene: Gullring med diamant (verdi 11 500,-) og smykke til som jeg ikke aner prisen på. Noen klær fra Gant og Lexington Lexington sengetøy Tur til Tenerife Tur til London Tur til Houston og noen dager i New York Spesiallaget kniver, fantastisk kvalitet. OBH nordica sett med gryter 20 000,- Og masse annet småting som egentlig er unødvendig. Har hatt en god jul, og har en fantastisk familie <3Anonymous poster hash: cba9c...88e Du er ikke en smule sarkastisk nå vel? En liten "parodi" eller hva jeg skal si, til trådens tema 4
Zakuro Skrevet 25. desember 2013 #67 Skrevet 25. desember 2013 Synes egentlig jeg har fått litt for mye mtp. at jeg kun har mine foreldre og min bror av familie. Så har jeg jo samboer og får en liten ting av svigers. Så er det jo 3 venninner samt et vennepar jeg utveksler små-gaver med. Har fått; nonstop, M, 2 sjokolade appelsiner, melkekrem-kuler 3 pakker med sokker:D en pengebok(med my little pony på... ) div. forbruksvarer(deo, dusjsåpe, ansiktskrem, mascara) en tights en pysj 2 filmer en martini asti et belte samlet 2000 kroner(fikk det cash da, men går på BSU) et pondus og et rutetid og to flaxlodd som det potensielt kan være 1 mill på
Gjest miaw Skrevet 25. desember 2013 #68 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har fått så mye fint! Blir litt overveldet. Scrapbook av året 2013, om alt hva jeg og typen har opplevd. Et nydelig enkelt gullsmykke, med min bokstav på. Håndklær. Masse håndklær. Rødvin og engelsk konfekt. Fine kopper, telysbeholdere og duftolje. En superfresh STOR koffert. Snacksbrett med 6 skåler. En kjempefin brødboks, med lokk som fungerer også som skjærefjøl. 500 kr.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #69 Skrevet 25. desember 2013 Du er ikke en smule sarkastisk nå vel? En liten "parodi" eller hva jeg skal si, til trådens tema Nei, faktisk ikke Er oppvokst med å få mange og dyre gaver. Har slitt litt de siste månedene, tror det er derfor jeg fikk alle reisene. Min mann og mine foreldre mener vel jeg blir bedre av å reise litt Anonymous poster hash: cba9c...88e
Freaky Fly Skrevet 25. desember 2013 #70 Skrevet 25. desember 2013 Blir nesten litt glad over å lese at andre her også får veldig mye og veldig bra gaver.. Føler jeg (og søsknene mine) nesten er litt urettferdig heldige i jula, foreldrene våre går virkelig all in med julegaver (søsknene mine er også veldig snille når det kommer til gavene, det skal sies. Alt er ikke fra foreldre) Macbook Air (hadde ikke en gang ønsket meg det, forventet aldri å få noe så dyrt!) I.D. pudder ansiktskrem varmebeskyttende spray leppomader tangle teezer genser nytt glass til iPhone 5 eksklusiv te snowboardvotter kari traa-sokker adapter ny/gammel iphone 500 kr Samt en utrolig koselig kveld med nærmeste familie og tantebarn Storfornøyd, ingenting jeg ikke får bruk for!
Inwe Skrevet 25. desember 2013 #71 Skrevet 25. desember 2013 2 flasker champagne Sengesett Pute Ildfaste former Vinglass Frisørprodukter Foundation fra dior Ansiktskrem 2200 kr Gavekort Ugleklokke Bilde Ullsokktøfler Krydder Eos leppepomade og håndkrem 6 flakslodd En skål Nonstop 2 bokser Ferrero Rocher
langbein86 Skrevet 25. desember 2013 #72 Skrevet 25. desember 2013 Perfekt baggy lue Pulsvarmere med ugler på Flere par ullsokker To fine armbånd Selena Gomez-parfyme Burberry parfymesett Skoleveske Grønnsakskrydder Øyenskyggepallett Sminkekostsett En del andre sminkesaker Bøker Fudge 2 funky tights Kosedress Pysj Bilderamme Elektrisk ansiktsrenser, om det er det det heter Renseprodukter Skjerf Uggs SELBUVOTTER!!!! 3000 kr øremerket digitalkamera Undertøy Sjokolade 10000 kr Glad, takknemlig og fornøyd! Sitter i skrivende stund i ny pysj og nye lester Lester? Hva er det for noe?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #73 Skrevet 25. desember 2013 Jeg skjønner at det kan være kjøpepress og at folk kan føle seg fattige når man leser hva folk her inne får i gaver... Men regner med at dem som har fått innmari mye ikke trenger å kjøpe noe spesielt det neste året. Anonymous poster hash: 4d32f...e61
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #74 Skrevet 25. desember 2013 Nike free joggesko Vase Stort veggspeil Flanellsengetøy Tøfler Ullundertøy fra Janus Gavekort 1000 kr Litt diverse kjøkkenutstyr (skjærefjøler, digital vekt, et par glass etc) Tre bøker Besserwisser brettspill I år fikk jeg gaver for rundt 8 000,- mindre enn jeg pleier, men jeg hadde heller ikke ønsket meg noe. Jeg fikk en litt dårlig smak i munnen da jeg satt og åpnet opp gaver som foreldrene mine har kjøpt nærmest "bare for å kjøpe noe", vel vitende om at det ville vært mye mer under treet om jeg bare hadde gitt dem en ønskeliste (de facto bestillingsliste), på tross av at jeg faktisk ikke egentlig trenger noe. Neste år skal jeg ønske meg et utvalg av Unicefs verdensgaver i stedet. Angrer på at jeg ikke gjorde det i år også. Anonymous poster hash: d5fdc...06b
Kittykat Skrevet 25. desember 2013 #75 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Meg og samboeren fikk: * Trykk-koker * Sautepanne * Konfekt og toffee fra Thorntons og 2 flaxlodd * Frityrsteker * Duk og store telys * Melkesjokolade * Minitoblerone med forskjellige smaker * Julepynt fra Rosendahl * Bøker * En stor skål til potetgull, popcorn o.l. * 2 laken til vannsengen vår og 2 putetrekk * Sjokolade med likør Samboeren fikk: * Touch-hansker i skinn og uttrekkbar kløpinne * Massasjerobot Jeg fikk: * En ny datamaskin (kombinert jule-og bursdagsgave), så nå kan jeg endelig spille the sims 3 uten at spillet lagger og/eller kubber. Forventet aldri en så dyr gave, så jeg ble ekstremt glad Endret 25. desember 2013 av Kittykat
Gjest Wallet Skrevet 25. desember 2013 #76 Skrevet 25. desember 2013 Ull undertøy Penger Pute Body shop produkter Treningsgenser Kosesokker Koseklær En bukse Er kjempefornøyd med alt sammen
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #77 Skrevet 25. desember 2013 Lester? Hva er det for noe? Hvis jeg ikke tar feil så er det deilige tykke ullsokker. Anonymous poster hash: f26d7...50c 1
Gjest sophia21 Skrevet 25. desember 2013 #78 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er en slik tante som du har, j86. Jeg har en niese som deg i måten å tenke på... De flineste julegaver jeg noengang fikk var små figurer til å pynte juletrèet med den gang hun var student... Hvert år fikk jeg noen få slike figurer... og jeg visst hun hadde plukket dem spesielt til tante Pus... med stram studentøkonomi... og jeg elsker disse figurene...fordi det er hun som har gitt meg dem.. med hjertet. Nå er hun voksen, jobber og giftet seg i sommer... Ikke en dag angrer jeg på at jeg kunne hjelpe litt ved å gi noen gaver som hun både hadde nytte av, og som varer. Kos deg med gavene dine og tenk på at din tante ikke hadde gitt deg slike gaver om hun ikke elsket deg. Tanter gir ikke gaver for å få noe i samme kostnad tilbake... de gir gaver fordi de er glade i deg Dette er veldig sant! Nå er tantebarna mine så små at de neppe kjøper gavene selv, men jeg ville uansett ikke forventet samme verdi fra dem. Generelt tenker jeg lite verdi (i penger) når jeg gir gave - jeg gir det jeg ønsker å gi, det jeg tror vedkommende har bruk for eller vet ønsker seg. Men pga stram studentøkonomi blir det ikke store greiene. Men når jeg får muligheten håper jeg ikke mine tantebarn vil føle noe ubehag om jeg gir noe kostbart for å hjelpe de på veien inn i voksenverden. Og generelt forventer jeg aldri å skulle få "like mye" igjen fra noen. På veggen har jeg forresten et nydelig abstrakt kunstverk fra da min nevø var ti år yngre
bobler Skrevet 25. desember 2013 #79 Skrevet 25. desember 2013 morgenkåpe, flerfoldige dusjsåper og håndkremer, penger og en 40 tommer
Lea2 Skrevet 25. desember 2013 #80 Skrevet 25. desember 2013 Som iherdig motstander av kjøpefesten er jeg relativt fornøyd med nyttige og moderate gaver i år. En kjole, 3-pakk med rosa truser (typisk mamma.. også rosa da..), en ansiktskrem, håndklesett, hjemmestrikka sokker, pynt til å henge i vinduet, stekeplate, kalender og kontanter. Kommer til å få bruk for alt sammen. Null bomskudd og kun fra de aller nærmeste (samt de jeg feiret jul sammen med). Tror også at jeg traff bra med det jeg hadde kjøpt til de andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå