solfaktor1 Skrevet 24. desember 2013 #21 Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk DKNY klokke av min kjære + et pledd, rayban solbriller av broren min, penger av mamma og pappa, superundertøy av bestemor, krem og dusjsåpe fra bodyshop og det morsomste var Kurs i hvordan å forstå menn av bestevenninna mi! haha det varer i 4 timer, jeg gleder meg!
Gjest Guilty Skrevet 24. desember 2013 #22 Skrevet 24. desember 2013 Michael Kors klokke Sodastream Blender som kan knuse is Skinnveske To ciate neglelakker Sminkepung fra Lycke Sjal Sett med pinsett og neglfil av glass med noe "diamantgreier" og etui Sjokolade og andre diverse ting og penger
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #23 Skrevet 24. desember 2013 Diaré fikk jeg til jul :-( noe sinnsykt. Mens de andre starta å spise å åpne gaver satt jeg på do... men fikk sminketing og sportutstyr da.. Uff! Håper du er bedre nå!
fruBeist Skrevet 24. desember 2013 #24 Skrevet 24. desember 2013 Steketakke Römertopf (terrakottaform med lokk til matlaging) Te Telysestake To drikkeglass fra Hadeland Litt penger Gavekort på Stormberg
bebisss Skrevet 24. desember 2013 #25 Skrevet 24. desember 2013 Uff! Håper du er bedre nå! Desverre:-( har seriøst brannsår i rumpa! Magen min rumler å braker sånn jeg føler det helt opp i ryggraden :-/
Pene sko... Skrevet 24. desember 2013 #26 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Sokker fra Gant Belte fra LV Sløyfe fra RL Tøfler Sjokolade En kjempefin bag fra Zara Håndstrikkede ullsokker Golfballer Blader En veldig fin flaske Cognac fra Remy Martin To kjempeflotte bilder av Gunnar S. Gundersen til leiligheten + noen gaver fra svigerforeldre som jeg enda ikke har fått. Får dem i morgen. Endret 24. desember 2013 av Pene sko... 1
Adhara Skrevet 24. desember 2013 #27 Skrevet 24. desember 2013 1700 kr i kontanter Knivsett Dusjsåpe og bodylotion 2 smykker, et var navnesmykke i rosègull :D Skjerf 3 bilder, der et var tatt av min kjære søster <3 Genser Parfyme, Downtown by Calvin Klein Diverse sminke, 2 YSL leppestifter og julepaletten fra Chanel Duftlys Servietter Glassbrikker Stearinlys med fint mønster Julepynt i form av en cupcake :D Er veldig fornøyd Håper alle hadde en fin juleaften
Gjest Lille-pus Skrevet 24. desember 2013 #28 Skrevet 24. desember 2013 Masse flotte saker.... Gullsmykker (ørepynt og anheng) Lyrikkbøker og romaner Kjøkkenutstyr og nydelige kjøkkenhåndklèr Deilige såper og fin håndlaget julepynt ... og det aller fineste av alt... te med en gammel venn... og sms'er og mailer fra mennesker som bryr seg om meg (og jeg om dem).
elvital Skrevet 24. desember 2013 #29 Skrevet 24. desember 2013 (endret) to forskjellige kopper et adoptert dyr i mitt navn+bamse en figur av favorittdyret mitt anheng til kjede med favorittdyret mitt boblejakke vintersko øredobber ring salat-kokebok+forkle treningstights gavekort på sportsbutikk 300kr et skrin til sysaker e.l. to barnebøker skjorte dressjakke/blazer voksen-bok gavekort på kiel-ferga boblebad/såpe/salt/krem sett liten hammer med skurtrekkere inni kjole en boks uten lokk gavekort på å gjøre noe sosialt med ei venninne Edit: Og OBOS-medlemskap. Veldig fornøyd, de fleste tingene ønsket jeg meg! Endret 25. desember 2013 av elvital
Gjest ompalompa24 Skrevet 24. desember 2013 #30 Skrevet 24. desember 2013 (endret) 5200 i kontanter Gavekort 4 gavepakker med shampo og balsam fra div merker Gavesett fra Bodyshop Sokker Teppe Forskjellig sminke Sengetøy Veldig fornøyd:) Endret 24. desember 2013 av ompalompa24
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #31 Skrevet 24. desember 2013 har liten familie har fått en bok, et par handsker, veske, hårbørste Anonymous poster hash: bbffb...a61
Dunkel Skrevet 24. desember 2013 #32 Skrevet 24. desember 2013 -Bamse og kjempefint hjertesmykke av kjæresten -Sjokolade -Smykke med perle på + perlearmbånd -Hudkremmer -Body lotion + body shower fra The Body Shop -Gode lotioner til ansiktet -Gensere -Fin topp -Deilig pysjamassett -Sminke fra Artdeco -En litt spesiell lommebok som ikke går an å bytte.... -Masse penger! -Gavekort -Nye conversesko
Miss moneypenny Skrevet 24. desember 2013 #33 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Øredobber Høytaler Rosendal vannkaraffel Duftlys Krukke med sjokolade Dobbelt vaffeljern 4 kopper Hjemmelaget godteri Men det som varmet allermest var gavene fra barna, som de har laget i barnehagen. Ble rørt til tårer Også var det veldig koselig å se på hva barna fikk, de ble så utrolig glade for absolutt alt Endret 24. desember 2013 av Miss moneypenny
Nordvesta Skrevet 24. desember 2013 #34 Skrevet 24. desember 2013 Fikk ullundertøy Kaffe og te 4000,- kroner Gavekort for 5000,- Håndduker Bøker Ullsokker Skistaver Sengetøy Meget godt fornøyd
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #35 Skrevet 24. desember 2013 2 stk morgenkåper 2 stk tøfler Sodastream maskin Og så fikk jeg i meg så mye mat at jeg måtte legge meg RETT ut med det som så ut som et 8 mnd gammelt svangerskap... Anonymous poster hash: d8d0b...682 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #36 Skrevet 24. desember 2013 Øynekrem Ansiktskrem Tre negllakker Sett med plastfjøler Tre telysholdere To bokstøtter Servietter 1 500 kr Fat til tacos Smykketre Grønn te Kosttilskudd Olivenolje Stearinlys Hardangerbestikk Glassengler Mascara Leppestift Joggebukse Ullsokker Sjampoo og balsam Ansiktsrens Bok med julesanger Vase Nisse Treengel Julekule Er storfornøyd og litt flau.. Anonymous poster hash: 6d132...0bf
LittDiva Skrevet 24. desember 2013 #37 Skrevet 24. desember 2013 En ny koffert i helt perfekt størrelse og grønnsakskniv.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #38 Skrevet 24. desember 2013 Diverse stearinlys. Diverse strikkerelaterte ting. Music Angel høytaler. Et flaxlodd som jeg skraper i morgen.Anonymous poster hash: 34c05...9c1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #39 Skrevet 24. desember 2013 Klokke Støvsuger Kari traa ullundertøy Ulvang Rav genser 2000 kr Øredobber smykke Ullsokker Grytekluter Parfyme Sjokolade Body lotion Skåler Herregud, jeg føler meg så heldig! Anonymous poster hash: ffafa...154
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #40 Skrevet 24. desember 2013 Fikk AIDS. Anonymous poster hash: 8ea13...27e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå