Gjest Funky Punk Skrevet 25. desember 2013 #141 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er så enig med deg! Blir kvalm av hele opplegget, egoistiske mennesker. Anonymous poster hash: fa791...36d Ja, det er så egoistisk å glede andre mennesker, gi dem noe de önsker seg, stelle til middag og åpne sitt hjem... 5
Stueloff Skrevet 25. desember 2013 #142 Skrevet 25. desember 2013 Skal huske på det til min bror til neste bursdag/jul. Det bør du! Var en fantastisk gave å få for en Harry Potter-fan :D
Jolene Skrevet 25. desember 2013 #143 Skrevet 25. desember 2013 En bok Pose kaffe (av den litt finere sorten) Sjokolade Reisebok om Paris Penger Nydelig telysholder Hjemmestrikkede ullsokker Genser Wokpanne Stekespade til wokpanne Euro
Elanore Skrevet 25. desember 2013 #144 Skrevet 25. desember 2013 (endret) - en sort veske - en liten bag(?) til leppestift eller noe - en lommebok - hudkremsett - grøsser til bluray (som jeg ikke har) - to hipstere Endret 25. desember 2013 av Elanore
Gjest Sobril Skrevet 25. desember 2013 #145 Skrevet 25. desember 2013 Mummitrollet kopp og skål? Hvor gammel er du? :oAnonymous poster hash: ecde7...1f5 Har faktisk vurdert å kjøpe alle koppene selv. Jeg er 40 og liker fargerike og humoristiske innslag i hjemmet.
lisske Skrevet 26. desember 2013 #146 Skrevet 26. desember 2013 Joggesko Sånn hakke kjøttdeig ting Krem og showergel DAB-radio :D Lue og hals Maleri Bilde av gudsønnen i barnehagen 1000 kr (300+200+500), legges av til ny seng Flakslodd Bunadspose(hjemmesydd, brodert inn navn) Dongeribukse Undertøy Kakefat Pastatallerkner fra Rosendahl Abonnement på Netflix Cupcakes-stativ Sausrører Lysestaker Skåler fra Rosendahl Tacosett Rødvin Skjerf og smarties Termometer til baking Fornøyd med årets fangst
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #147 Skrevet 26. desember 2013 Diaré fikk jeg til jul :-( noe sinnsykt. Mens de andre starta å spise å åpne gaver satt jeg på do... men fikk sminketing og sportutstyr da.. Jeg også... og oppkast i tillegg Anonymous poster hash: 95a1d...d18
bebisss Skrevet 26. desember 2013 #148 Skrevet 26. desember 2013 Uffda:-( men se på det "positive", vi kvitter oss med det vi stapper i oss hehe, selv om det ikke er noe morsomt på julaften. Jeg også... og oppkast i tillegg Anonymous poster hash: 95a1d...d18
Miss_Sunshine* Skrevet 26. desember 2013 #149 Skrevet 26. desember 2013 Herregud så mye gaver du fikk, du er heldig da Men en invitasjon til der hvor broren din bor med kone og barn? må du ha en invitasjon for å komme på besøk? ikke bare å ringe å si du kommer bort en tur? Gjerne jeg misforstår den gaven da hehe. Og den inngangsbiletten til fornøyelsesparken, er jo en fin gave, men hadde jo vært finere om du fikk bestemme selv hvem du ville ta med så det ikke ble en gave/barnepass for dem siden de bestemte du måtte ta med barnet deres.. Ja, er fremdeles litt i sjokk over gavehaugen Beklager, ser nå at jeg jeg formulerte meg litt feil/dårlig på den. Altså, de bor på en helt annen kant av landet enn jeg gjør, så "invitasjonen" var at de spanderer flybillett nedover dit. (Jeg er for øvrig velkommen dit dag som natt ). Denne gaven ga de til alle oss søsknene, siden vi som sagt er veldig spredt i landet, og det er utrolig sjelden at alle sammen er samlet samtidig. De spurte oss på forhånd om hva vi syntes om den, før de bestilte noe som helst, så alle var enige. Foreldrene til tanteungen skal være med de også, så vi slipper å være barnevakt i den forstand, vi skal bare være med å ha det gøy! 1
Bazinga! Skrevet 26. desember 2013 #150 Skrevet 26. desember 2013 Fotpleiesett fra The Body Shop Sandmannen av Lars Kepler Sett med håndkrem, lepepomade og olje Dusjgel og bodylotion i min favorittduft Vanntette tursko fra Ecco (var med på shopping og pekte dem ut selv) Ullsokker Tangle Teezer MusicAngel minihøytaler Kontanter Vannflaske Meget fornøyd med årets julegaver. Fikk bare gaver jeg hadde lyst på og ALT er noe jeg kommer til å få glede av.
missdior Skrevet 26. desember 2013 #151 Skrevet 26. desember 2013 min liste! - tre leppestifter, hadde ønsket meg det, og de som gav hadde fulgt fargekodene jeg sendte med! - shampoo og balsam fra redken - lyshus, lyslykter - håndklær - tacofat - kokebok (vi har den fra før, så vi skal bytte den) - thermokopp - iittala mariskål - le creuset gryte (fra "katten") - kjøkkenmaskin - 2000 i kontanter - gavekort på hm - spendon gavekort på 1000 - et smykke fra dyrbergkern - whiteboardtavle - flakslodd (vant 500!) - kjøkkenkniv (fra clas ohlson til 49kr.. ta av prislappen!!) - broderte julebilder - fjellsko - karen blixen gullhjerte og misteltein veldig fornøyd! aldri fått så mye fint før, og nyttig!':)
Kjetil E Skrevet 26. desember 2013 #152 Skrevet 26. desember 2013 Ja, den årlige tråden må opprettes, og spørsmålet er: hva fikk dere til jul i år? Jeg kommer med mitt svar litt senere. Mvh Yvonne Bøker, sjokolade og vekkerur.
Gjest Linn Cathrin Skrevet 26. desember 2013 #153 Skrevet 26. desember 2013 Penger Klokke (Inex) Ullundertøy En enorm mengde med Pukka-te (tror jeg har te for et års tid fremover ) Sengesett Tøfler YSL-leppestift Hjemmestrikkede marius-votter + andre småting
Gjest Inggolf Skrevet 26. desember 2013 #154 Skrevet 26. desember 2013 Ja, er fremdeles litt i sjokk over gavehaugen Beklager, ser nå at jeg jeg formulerte meg litt feil/dårlig på den. Altså, de bor på en helt annen kant av landet enn jeg gjør, så "invitasjonen" var at de spanderer flybillett nedover dit. (Jeg er for øvrig velkommen dit dag som natt ). Denne gaven ga de til alle oss søsknene, siden vi som sagt er veldig spredt i landet, og det er utrolig sjelden at alle sammen er samlet samtidig. De spurte oss på forhånd om hva vi syntes om den, før de bestilte noe som helst, så alle var enige. Foreldrene til tanteungen skal være med de også, så vi slipper å være barnevakt i den forstand, vi skal bare være med å ha det gøy! Det var en utrolig flott gave!! Utstyr og ting er veldig bra å få det også, men jeg føler at denne gaven her er langt mer betydningsfull enn det meste av materielle ting. Håper turen bli like vellykket som det jeg både tror og håper at den blir
Crizpo Skrevet 26. desember 2013 #155 Skrevet 26. desember 2013 En halv iPhone 5s Penger Gavekort på Ikea Gavekort på kjøpesenter Gavekort på Jernia Kinobilletter Hjerteformet kakeform Smykke og øredobber Lancome reisesett Smykketre Sjokolade Bestikk Salatbestikk Kaffekopp Håndkrem Sengesett Kjøkkenhåndkler
Ciara Skrevet 27. desember 2013 #156 Skrevet 27. desember 2013 Jeg fikk Dampvasker (ble helt utrolig glad! Nå skal badene vaskes så lett som bare det!) Penger Julepynt sønnen min på tre hadde laget Lyslykter fra Iittala Champagneglass fra Holmegaard Gavekort på konsert og middag ute Masse vin Kjempefornøyd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #157 Skrevet 27. desember 2013 Fikk endel klær, godteri, penger og gavekort på tattovering og piercing! wohoo Anonymous poster hash: 038bf...a1f
Fashionistaen Skrevet 27. desember 2013 #158 Skrevet 27. desember 2013 (endret) -Tur i privatfly til Bergen -Belte fra LV -2 flasker hjemmebrygget øl -Kokebok -Skjerf fra Barfota -Skjerf fra Jean Paul -Sjokolade -Kosedress -Matboks -Drikkeflaske med kjøleelement -Lipgloss, øyekrem og dagskrem fra Clinique -Middag ute sammen med veninnene mine -Gavekort på 400,- fra Thon kjøpesenter -6100 ,- (3000+1300+1000+500+300) -Parfymeflaske til reise -Årsplanlegger -Lommebok -Blader -Hjemmestrikket ugle -Reisekort fra Ruter Veldig fornøyd :D Endret 27. desember 2013 av Fashionistaen 1
Alja Skrevet 27. desember 2013 #159 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er helt overvelmet av alt det fine jeg fikk i år! Steikepanne Sengesett og laken Treningstøy Superundertøy I.D pudder To topper Øredobber Bergans jakke Penger Gavekort hos hudpleier IKEA handletur (kjøpte nytt gulveteppe og glass) og best av alt, Alpint pakke som inneholdt twintip, sko og staver. Jeg er som en unge, jeg er så uendelig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #160 Skrevet 27. desember 2013 1500kr, gavekort, parfyme og brødkurv. Blir en pakke til etterhvert som ikke kom frem til jul men som jeg vet blir en suksess. Jeg er egentlig vant med å få masse pakker, men ska si det egentlig var behaglig å bare få et par ting som brukes. Den største gaven jeg får hvert år er det å kunne gi noe til de jeg er glad i. Anonymous poster hash: 2e44f...a62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå